Tak po nějakým tom ježdění pár poznatků...
Především zjišťuju, že na horších cestách je to celkem i nepohodlně tvrdý. A to jsou tam 15" kola, 195/65 balóny. Ani nechci vědět, jak by se to chovalo na standardních 16", na kterých se to prodávalo.
Nebo ono to možná až tak šíleně tvrdý není, jen to vynikne oproti tomu, jak je interiér jinak nádherně pohodlnej a tohle ten pocit dost degraduje.
Zas to ale nahrává ostřejší jízdě, v zatáčkách to drží pěkně a člověk má docela pocit jistoty. S tím souvisí i posilovač řízení, který při vyššich rychlostech hodně tuhne. Působí to až nečekaným dojmem, protože při stání jde zas až extrémně lehce. Ale celkově je řízení v zatáčkách je na poměry elektrických posilovačů docela dobře čitelné. Ale osobně bych uvítal větší naladění na komfort.
Další hezká věc je spotřeba, při dálkách jsem se dostal na 5,8 l, a to v tom byly i dálnice kolem 140 kmh a celkově ne úplně jízda na spotřebu. Jinak po Praze tak kolem 7.
Sere mě trochu ovládání rádia na volantu. Jednak tam není žádný tlačítko na rychlý ztlumení zvuku (Mute) a automatické hledání následující stanice (jsou tam jen tlačítka na +- 0,1 MHz).
No a nechal jsem si vyrobit nové koberečky na míru, stály i v nejlepším materiálu pár korun, teď někdy by měly přijít, tak doufám, že bude fixace sedět.