BMW a vše kolem nich III.

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 7. 2018 22:20

Co to je? To nemám.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 5. 7. 2018 22:21

Buď rád :D
2.2i 16V - Motul 8100 X-cess 5w40
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 7. 2018 22:31

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 5. 7. 2018 22:32

Vagi píše:Myslíš třebas 2.0 V6? (Lexus IS 200) To bys nechtěl...vždyť ten motor byl spíš úsměvný :D

V čem?
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mikey89 5. 7. 2018 22:34

Vagi píše:Myslíš třebas 2.0 V6? (Lexus IS 200) To bys nechtěl...vždyť ten motor byl spíš úsměvný :D

pan René píše:
Mikey89 píše:Však říkali, že ten downsizing je na ústupu ne? Tak třeba zas budou i menší objemy šestiválce...

Troufnu si tvrdit, že objem jednoho válce už nikdy moc pod 0,5 litru ve větších motorech nepůjde z konstrukčně-spotřebových důvodů.

Co to melete? :D Však BMW mělo 2.0l R6 skoro 20 let :D
'01 BMW E39 530i. . . .170kW @ 5900 rpm
'05 Fiat Stilo 1.4i . . . . 70kW @ 5800 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 5. 7. 2018 22:39

burty s krenem píše:
Vagi píše:Myslíš třebas 2.0 V6? (Lexus IS 200) To bys nechtěl...vždyť ten motor byl spíš úsměvný :D

V čem?

Když jsem si toho Lexusa projížděl...byl to takový bejby V6...a upřímně, vůbec to nejelo.
2.2i 16V - Motul 8100 X-cess 5w40
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 5. 7. 2018 22:55

Nejelo vůči cenu? Výkonu?
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pan René 5. 7. 2018 22:57

Mikey: to bylo, ale teď se řeší emisní normy a počítá každý gram emisí. No a objem válců kolem půl litru je pro tyhle účely výhodnější než tři deci u dvoulitrovejch šestiválců. Proč myslíš, že má teď bawo nebo ford tříválcový patnáctistovky?
pan René
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 5. 7. 2018 22:59

burty: Mám srovnání...1.8T a ten IS200...oboje stejného výkonu a IS200 nestíhal (do první zatáčky samozřejmě)
2.2i 16V - Motul 8100 X-cess 5w40
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 5. 7. 2018 23:08

Ono posuzovat motor podle jednoho ojetýho kusu může být ošidný.
Turbo při stejným výkonu ovšem bude působit silněji skoro vždycky. Otázka je, jak moc velký pocitový rozdíl to je.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod expat 5. 7. 2018 23:35

S IS200 mám něco odježděno. Ano, je to nějaká chvilka, asi 20 let. Na tehdejší dobu to byl "sladký" motor. Netrhal dlažbu, to je pravda, ale byla to poctivá atmosféra.
expat
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mikey89 5. 7. 2018 23:38

pan René píše:Mikey: to bylo, ale teď se řeší emisní normy a počítá každý gram emisí. No a objem válců kolem půl litru je pro tyhle účely výhodnější než tři deci u dvoulitrovejch šestiválců. Proč myslíš, že má teď bawo nebo ford tříválcový patnáctistovky?

No nedokážu to posoudit co je výhodnější vůči emisím a spotřebě, ale asi na tom něco bude :)
'01 BMW E39 530i. . . .170kW @ 5900 rpm
'05 Fiat Stilo 1.4i . . . . 70kW @ 5800 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 5. 7. 2018 23:59

Tak i u těch nejznámnějších šestiválců to bylo o půl litru na válec. Takže už tehdy věděli :)
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 6. 7. 2018 00:26

pan René píše:Mikey: to bylo, ale teď se řeší emisní normy a počítá každý gram emisí. No a objem válců kolem půl litru je pro tyhle účely výhodnější než tři deci u dvoulitrovejch šestiválců. Proč myslíš, že má teď bawo nebo ford tříválcový patnáctistovky?

A ty si čí?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 6. 7. 2018 02:47

Nemell
glider
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků