Stránka 11 z 667

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 10. 2006 15:28
od Tarper
s3z píše:Aha tak nemal som ronaly R39 ale R42...


s3z: za rok KO? Proboha co se s nima stalo? To byly jeste v zaruce ne?

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 10. 2006 06:54
od s3z
Tarper: boli pokrivene...taktiez aj iny vzor od Ronalu,ale ten som dal narovnat (docasne riesenie)

Deli: ved jasne ja len tak...cena je pre tunerov urcite lakava :-D

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 10. 2006 06:58
od Deli
s3z: Taky myslím :)

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 10. 2006 14:21
od s3z
Tak bol som dnes zistovat ci mi zohnali tie BBS-ky co som chcel...bohuzial nepodarilo sa. Objednal som teda ine disky (urcene na zimu), ale netusim ich nazov ani vyrobcu...zda sa mi ze to boli alutec sibir, alebo tak nejak, ale neviem ich na nete vobec najst...

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 10. 2006 15:17
od pjanda
Deli píše:mě se líbí tyhle na E46, sice jsou trochu kolotočářský... :Ps/quote]


Kupte si 17" Sternspeiche, alespon budete moci rikat, ze mate kola jako ja ;)

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 10. 2006 16:53
od 911T
Pjanda.. no konecne. Chcel som sa opytat na Vase video z testu 325i. Odkaz v clanku uz nefunguje. Da sa to este vidiet? Dalej ma zaujma ako si vysvetlujete ze podla niektorych inich zdrojov tento agregat nie je az taky usporny a jazdit za 9 da vraj zabrat. :hm
A este sa chcem opytat ci mate nejake skusenosti aj s automatom v 325i. Co sprevodovanie a celkova dynamika oproti manualu?
Dakujem! :D

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 10. 2006 17:09
od 911T
A este nieco.. nechceli by ste podobne otestovat svoje 3er COUPE? Nezaujma ma traktor pod kapotou, ale auto. :wink:

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 10. 2006 17:24
od pjanda
911T: Video je beztak o nicem, budte rad, ze uz se na nej nemusite divat ;) Motor je usporny, kdyz vyuzivate jeho vykonu, pri pomale jizde to neni nijak zazracne. Jednoduse receno, motor ma relativne maly rozsah spotreby. Kdyz s nim pojedete pomalu a budete se hodne snazit, pojedete za 7, kdyz svizneji, bude to spise pres devet, kdyz jej budete dost drasat, malokdy to bude pres 12 a jet pres 14 chce definitivne okruh. To je na benzin maly rozsah, jina podobna auta maji tato cisla polozena i do rozsahu v radu desitek litru...

Automaty ja nemusim, steptronic neni spatny, ale osobne v nem nevidim zadny prinos krom popojizdeni po meste, takze po me nechtejte zadna pozitivni hodnoceni :lol: Dynamika je rozhodne horsi a tim horsi, cim vice od auta chcete. Jako s kazdym automatem...

Coupe nekdy snad napisi, nyni se chystam na 130i. Rad bych ale natocil nejake video, i kdyz amaterske a jiste mohutne kritizovane pseudoctenari auto.cz ;)) Coupe snad pozdeji. Ale vyhybam se mu, neb by to nebylo hezke cteni ;)

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 10. 2006 17:31
od 911T
Pockat, myslel som ze mate averziu len k motoru. Je na prevedeni COUPE nejake slabe miesto?

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 10. 2006 17:38
od Andr3w
911T: chces to video z recenzie 325i?

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 10. 2006 17:47
od Andr3w

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 10. 2006 17:49
od pjanda
Ano, ten motor ;) Nemyslete si, ze motor je problemem jenom sam o sobe, jeho vliv na chovani auta a jeho naladeni dany zejmena vyssim zatizenim predni napravy je devastujici pro vnimani auta jako celku. E46 Coupe je vyborne BMW, s dieselem je to ale jen dobre auto.

Nechci to prilis rozvadet, ale motor na predku je tezky, coz cini auto vyrazne nedotacivym a neustale napadajicim na predni napravu. Aby u BMW toto eliminovali, je odpruzeni predni napravy velmi tvrde, kola maji vyrazne negativni odklon a na to vse je naroubovano na BMW extremne ostre rizeni skryte za tunu silentbloku, abyste tezkost nepocitoval na kazdem metru. To vsechno vytvari subjektivni dojem fungovani, ze auto jde za rizenim, ze je mrstne, ze hmotnost na predku neni znat, jakmile jej ale pustite k extremu, zjistite, jak cely tento potemkin zoufale nefunguje. Nedobre jsou i brzdy, ktere nejsou schopny dlouhodobe pracovat pri vysoke zatezi. Opet zrejme dan za vysokou hmotnost. Neco podobneho z benzinovych BMW neznam, brzdy na 330d utaha jedno brzdeni z 240 a zeptejte se Bonda, ktery ma najeto mnohem vice, tomu uz to nezabrzdi ani jednou a to muze menit desticky i kotouce az do aleluja...

Navic i ovladatelnost obeho je bidna, pro rizeni i brzdy plati jedine slovo - nekomunikativni. Navic je k 330d dodavana velmi prumerna prevodovka, jeji chod je takovy lepsi Peugeot, jeji synchronizace je bidna.

Tohle auto proste nema s BMW nic spolecneho. Pokud do nej sednete jen tak nebo z neceho horisho, bude se Vam libit, pokud do nej presednete byt jen z 325i a budete od nej neco chtit (coz je nutna podminka odhaleni jeho slabin), budete neuveritelne zklaman. A sednout do nej ze 130i je naprosto frustrujici, ale ok, to je jina trida.

Xkrat jsem rekl - dobre auto, spatne BMW. Je to velice dobre fungujici auto, jakmile od nej zacnete chtit neco vice nez jen svizny presun, ukaze Vam zada. A za vsim stoji motor, ktery ma na svedomi horsi jizdni vlastnosti, ovladatelnost, divnou prevodovku, divne brzdy. A k tomu to hloupe maskovani neschopnosti treba jen ostrym rizenim, abyste u toho premlouvani nedotacive pride nemeli moc prace...Tim nerikam, ze to je cele spatne, ale neni to nic pro me a rozhodne to neni nic, cim by se BMW melo chlubit.

A to nemluvim o charakteru motoru, jeho zvuku atd. Postupne se snazim se s tim nejak srovnat, zkousim ruzna kola, pneu, probehlo zde proste x uprav a nyni se s tim da vydrzet, ale jediny okamzik, kdy z toho auta mohu mit radost, je u pumpy. A to je malo.

Nakonec jsem to rozvedl ;) Takova strucna recenze ;)

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 10. 2006 17:50
od pjanda
Andrew, Vy mi to kazite ;) To video je vazne nudne ;) Bylo to jedno z prvnich, na ktere jsem se nejak podilel...

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 10. 2006 17:52
od Andr3w
pjanda: to by som si nikdy nedovolil :)
nahodou to video je celkom dobre, ovela lepsie ako robia na auto.cz ;)

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 10. 2006 17:53
od pjanda
A jeste druha vec, kdy z toho auta mam radost - kdyz jedu pomalu a pustim si na H/K nejakou dobrou hudbu. Ale to uz bohuzel nema s verzi 3,0d nic spolecneho :lol: