PeTr7650 píše:stealth01: meli jsme predchozi generaci A7 3,0 TDi a co se pamatuju, tak se dolival litr oleje co 10 tkm. Prodala se s vysypanou prevodovkou nedavno, najeto 192 tkm.
Ted mame A7 biturbo 3,0 TDi 240 kW, dolivam litr co 5000 km a goesovo Q7, 3,0 TDi 200 kW, litr co 10-12 tkm.
U BMW (mame par 30d, 40d, 35i, atd.) dolivat nepotrebuji.
Neber to jako hejt na koncern, Audi je jizdne v pohode, ale motor na vymenu v 50 tkm neni uplny standard, notabene u auta s cenikovkou 100 t€. A skutecnost, ze na dilne v ten samy den stoji 3 auta se stejnou zavadou vaček není náhoda . .
Když jsem byl na první garančce s A7, tak mě technik sám upozorňoval, že je známá výrobní vada u vaček a možná nás potká jejich výměna.
Největší hluk u Q7 dělal napínák rozvodů, poslouchal jsem motor a vačky nejsou skoro slyšet.
V pohodě, já to neberu jako hejt, jenom se prostě naše zkušenosti úplně rozcházejí. Já jsem neměl s koncernem nikdy vážný problém (Passat v práci, GTI, 3x Octavia v práci, A3 a SQ7) a tak se tomu prostě jenom divím, když slyším opak. Například u BMW 520d jsem byl v servisu 31x a u M3 odešel na dálnici jeden válec (naštěstí jen chyba čidla). U 330e je teď svolávačka na celý startér, jinak funguje skvěle.