Audi q7

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod PeTr7650 12. 9. 2018 17:45

kazdopadne palec nahoru do Porsche Brno, takhle si predstavuju servis

Audi zatim docela prekvapuje, mel sem je za znacku pro blbecky, ale minimalne urovni pece o zakazniky je na mile vzdalena ostatni premii
Čím větší plečka, tím lepší řidičskej zážitek!
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tos_ 12. 9. 2018 17:48

Tak to si toho Lexuse nekupujte, nebo jako jo, ale ne, že to budete servisovat u Globusu, docela pochybuji, že by ten přístup byl jinej, než na Toyota servisu...
tos_
Štamgast

Odeslat příspěvekod PeTr7650 12. 9. 2018 17:59

o Lexusu už nepřemýšlím, japonec nakonec :-D
Čím větší plečka, tím lepší řidičskej zážitek!
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stealth01 12. 9. 2018 18:45

PeTr7650 píše:koncernová prémiová kvalita se začíná potvrzovat. Vrzání způsobuje vadná převodka řízení, termín dodání ND druhá půlka září.
Vačky a napínák rozvodů totéž, takže auto si teď postojí minimálně měsíc v servisu

goes by se mohl spojit s okcakem, vačky jsou evidentně ze stejné linky jako u Mazdy

Na to, že na tacho je 50 tkm, je to slušný skóre. To bych si fakt chtěl koupit . . .


Ty jo, to bych nechtěl řešit. Ja mám skoro šedesát, olej to nechtělo vůbec, jen jsem dolil AdBlue. Všechno je v pohodě.
stealth01
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod goes 12. 9. 2018 19:24

Holt stesti na kus. Nastesti nahradni auto je cajk
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 12. 9. 2018 19:56

zvlastni je, ze olej zerou vsechny 3,0 TDi motory, co mame na firme :-/
Do biturba leju litr co 5 tkm, ale pravda je, ze auto je vyuzivany naplno
Čím větší plečka, tím lepší řidičskej zážitek!
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 12. 9. 2018 19:59

To liju i do itala
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stealth01 12. 9. 2018 20:07

PeTr7650 píše:zvlastni je, ze olej zerou vsechny 3,0 TDi motory, co mame na firme :-/
Do biturba leju litr co 5 tkm, ale pravda je, ze auto je vyuzivany naplno


Tak to je zvláštní. Ja jsem nic nikam zatím nelil. Když jsem měl A3 1.4 TFSI, tak mě dokonce servisak varoval, ať mam koupenyho dost oleje. Za 34 tisíc si to vzalo 0,7l.
stealth01
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod goes 12. 9. 2018 20:44

A kolik tech 3,0 tdi jsi mel?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 12. 9. 2018 20:55

goes píše:To liju i do itala


ital je sporťák, tam se s tím počítá :-D
Čím větší plečka, tím lepší řidičskej zážitek!
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stealth01 12. 9. 2018 21:42

goes píše:A kolik tech 3,0 tdi jsi mel?


Žádnou. Ale tady píšete ve stylu “no jo klasický koncern”, tak si myslím, ze ne všeho se to týká. Jediný auto, do kterého jsem nalil “hafo” oleje byl Golf GTI V.
stealth01
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod robbert 12. 9. 2018 21:45

tos_ píše:Tak to si toho Lexuse nekupujte, nebo jako jo, ale ne, že to budete servisovat u Globusu, docela pochybuji, že by ten přístup byl jinej, než na Toyota servisu...

U Globusu? To je dobrej dealer. Já už půl roku čekám na nabídku. :mrgreen:
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 12. 9. 2018 22:21

stealth01: meli jsme predchozi generaci A7 3,0 TDi a co se pamatuju, tak se dolival litr oleje co 10 tkm. Prodala se s vysypanou prevodovkou nedavno, najeto 192 tkm.

Ted mame A7 biturbo 3,0 TDi 240 kW, dolivam litr co 5000 km a goesovo Q7, 3,0 TDi 200 kW, litr co 10-12 tkm.

U BMW (mame par 30d, 40d, 35i, atd.) dolivat nepotrebuji.

Neber to jako hejt na koncern, Audi je jizdne v pohode, ale motor na vymenu v 50 tkm neni uplny standard, notabene u auta s cenikovkou 100 t€. A skutecnost, ze na dilne v ten samy den stoji 3 auta se stejnou zavadou vaček není náhoda . .
Když jsem byl na první garančce s A7, tak mě technik sám upozorňoval, že je známá výrobní vada u vaček a možná nás potká jejich výměna.
Největší hluk u Q7 dělal napínák rozvodů, poslouchal jsem motor a vačky nejsou skoro slyšet.
Čím větší plečka, tím lepší řidičskej zážitek!
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 12. 9. 2018 22:55

Jinak u predchozi a6 sem nedolival
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 12. 9. 2018 23:01

goes píše:Dle meho fajn. Clovek ma prubezne novy motor. Dobra sluzba. Alze pkatis a kazdy rok novy mobil u audi motor

ale jo, myšlenka zajímavá :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků