Mercedes-Benz C200 CDI nebo C220 CDI?

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Andr3w 13. 5. 2005 21:35

Anndy: po Blave by som Ti skor odporucal benzin, cize c200kompresor, ako si povedal pre diesel to nebude to prave orechove, a kedze si napisal ze najazdis do 20.000km rocne tak to tiez je + pre benzin. Ale lepsi by bol nejaky V6.
Seat - Auto emotion
Andr3w
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 13. 5. 2005 22:30

C200 kompressor je famozní motorizace pro Céčko, ted jsem ho měl půjčené jako náhradní auto. Díky přeplňování to má tah, nemusí se vytáčet a když se vytáčí tak to jede jak střela a při tom to vůbec nic nežere. Ke všemu ta kultivovanost je překvapivě na úrovni V8 motorů. No a protože je to kompressor, tak neexistují neduhy jako turbodíra atd, jede to jako ostrá V6. Zcela ideální motorizace pro Céčko, byl jsem s tím autem a motorem nadšený. Nějaké 220CDI nemá vůbec žádné opodstatnění.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anndy 16. 5. 2005 12:06

Andr3w píše:Anndy: po Blave by som Ti skor odporucal benzin, cize c200kompresor, ako si povedal pre diesel to nebude to prave orechove, a kedze si napisal ze najazdis do 20.000km rocne tak to tiez je + pre benzin. Ale lepsi by bol nejaky V6.


:) no hej, lepsi by bol V6, ale zase to je cena uz inde - tak o par sto tisic :) Ono lepsi by bol aj MB-E (ako sa to vezme)... :))
Anndy
Anndy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anndy 16. 5. 2005 12:13

ace2: MB udava 12,4 spotrebu v meste a to zase az taka prijemna na dvojliter nie je. Teda ak porovnam s dieslom.

Ale ta vec s tym kompresorom - to mi nedoslo, ze to taha dobre aj odspodu :).
Anndy
Anndy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Black_Talon 17. 5. 2005 14:58

to ace2: za famozni by se dala (s drobnym primhourenim obou oci :) oznacit 230K
Black_Talon
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aquila 18. 5. 2005 16:14

Anndy píše:ace2: MB udava 12,4 spotrebu v meste a to zase az taka prijemna na dvojliter nie je. Teda ak porovnam s dieslom.

Ale ta vec s tym kompresorom - to mi nedoslo, ze to taha dobre aj odspodu :).

ja na C200 jazdim oproti papierovej priemerke, ktora je 9,9 l/100km za 7,6-8,1... a to vela v meste, potom dialnica, dlhe streky.

C230K ma uz velku spotrebu a blizi sa po skusenostiam k tym 12l, ale to pri hodne sportovej jazde.
Naposledy upravil aquila dne 20. 5. 2005 19:06, celkově upraveno 1
aquila
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 20. 5. 2005 08:22

medzi c180k a 220cdi, ktore maju takmer rovnaky vykon, je cenovy rozdiel na slovensku 150.000sk.
rozdiel v spotrebe je podla mojich prepoctov pri sucasnych cenach PHM asi 1sk na km.
servis je v cene auta a poistenia su +-tie iste, takze podla poctu km si presne vies vypocitat kolko usetris.

ale jedna vec je velmi dolezita - predaj auta.
benzinoveho auta sa dnes zbavis velmi tazko. ludia to nechcu, boja sa spotreby. jednoducho leti naftak.
a zrejme to aj takto ostane do buducna, ceny PHM pojdu hore.

sa ti moze stat, ze benzinoveho auta, ktore ma papierovu spotrebu 10 sa pol roka nebudes moct zbavit a budes musiet ist s cenou velmi dole aby sa predalo. viem to, lebo mam podobny problem a tie peniaze co mi ponukaju za C5, si ju radsej necham. neoplati sa predat.
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 20. 5. 2005 09:43

no já jsem s tím C200K jezdil při ostré jízdě za 11.5 a když jsem zkoušel jízdu na úrovni rychlostních limitů, tak jsem s tím jezdil za nějakých 6.8 + -. 12 litrů fakt ne. Jinak to auto je skutečně střela. Papírové hodnoty jsou jedna věc, ale reálu nové BMW 530i fakt tomu Céčku neujelo ani náhodou ikdyž se o to snažilo, po rovince, do kopce, z kopce... 200K vyrovnaný soupeř. Nakonec to dopadlo tak, že se jelo 250 km/h za sebou :o) fakt papírově to nezní až tak zajímavě, ale v praxi jsem s tím autem byl přímo nadšen a to normálně jezdím s 5.0 V8. 220CDI je takové no... sice to ujede běžné spotřebce na silnicích se pochybující, na přejíždění je to už však dietnější, 200 se s tím jako s cestovní rychlostí sice dá také, ale ten 200K je jen takoé ševelení a technologie přeplňování kompresorem je jediná ta správná. Turbo je taková z nouze cnost berlička. Kompresor je zcela jiné kafe.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Black_Talon 20. 5. 2005 12:42

to ace2: ja obvykle u tohoto druhu prispevku nepochybuju o jejich pravdivosti, ale v tomhle pripade fakt nevim: 190kw vs 120kw? a v akceleraci 0-100 je mezi nima presne stejnej rozdil, jako mezi mim krapem a M5 E60 :)))
Black_Talon
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aquila 20. 5. 2005 19:11

black_talon: Cecko je lahsie auto a ten motor je vazne dobry. taka ticha voda brehy melie ;) 6 stupnova prevodovka tiez urobi svoje :)

mohlo to byt ako pise ace2, docala by som tomu aj veril.

2 matus: faktom je ze za eMBecku z roku 1998 co sa predavalo (C180), v podstate nova s nejakymi 90t km davali tak 350-400tisic pred rokom, co sa vazne oplatilo si ju nechat :)

kedze bola neburana, kupena na SK, pravidelne servisovana. skratka za 400tisic ani clovek nekupi porovnatelne auto (4x airbag, dualzon klima, CD + wechsler ...)
aquila
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 20. 5. 2005 19:38

Já se v tom vezl,takže to můžu potvrdit.


Black_Talon píše:to ace2: ja obvykle u tohoto druhu prispevku nepochybuju o jejich pravdivosti, ale v tomhle pripade fakt nevim: 190kw vs 120kw? a v akceleraci 0-100 je mezi nima presne stejnej rozdil, jako mezi mim krapem a M5 E60 :)))
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 21. 5. 2005 16:47

black talon: Jo já když jsem to auto v servisu nasál, tak jsem s tím jezdil defenzivně hlavně nikoho na dálnici neprovokovat a pak potupně neprohrát že jo... :hm , takže jsem s tím jel 130 a dělal se neviditelným, jenom přeci 4válec. No pak jsem postupně zjistil že 2kila jsou tam hned s relativní lehkostí. V6 Superbům to ujede na požádání no a tak jsem si pak postupně dovoloval Mr. Green a taky mě překvapilo, že nová 530i neujela a to se snažil co to šlo. :P Dokonce se to Cečko mělo tendenci dotahovat, neuveřitelný dokud se to nezažije. Mluvím o jízdě na dálnici. Na akceleraci na křižovatce z 0 je cítit, že je to 4válec, tam je to slabota a kola to na suchu neprotočí, jakmile to však nabere rychlost a kompresor se točí dostatečně rychle tak pak je to už jiné kafe.

Jsem si říkal C200K je zcela ideální záležitost, není to drahé (na Mercedes) nic to nežere když se jede defenzivně, dá se s tím slušně sportovat neb je to lehké a tuhé auto a k tomu vynikající brzdy. A hlavně ta kultivovanost a čistý zvukový projev. Nečekal jsem, že by jeden ze základních modelů Céčka mohl být až tak dobře vyvážený ve vlastnostech. Doporučuji si to někde půjčit. Neuvěříte, že to má "jen" 120kw. A ty papírové hodnoty jsou zavádějící, neodpovídají realitě :D

Normálně mě nějaké 4válce nechávají chladným, ale tenhle motor mě fakt dostal, takový vlk v rouše beránčím. 8)
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aquila 21. 5. 2005 22:08

a to treba dodat ze to je len 1,8l motor!
aquila
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TempeSTi 27. 5. 2005 09:41

Jezdim služebně v Mercedesu C-270cdi.....,jede to pěkně i spotřeba je Ok,ale ta spolehlivost!!!Doslova tragedie,tahle značka se hodně zhoršila,příští služebák rozhodně nebude Mercedes.
)))))))))))))))))Suzuki Baleno((((((((((((((((((
TempeSTi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 27. 5. 2005 09:49

to by mě děsně zajímalo co se může na Céčku *****....
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků