Audi A6 Allroad 3.0 TDI Biturbo 2012 - koupit/nekoupit?

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 20. 12. 2018 12:04

Kup to, poptej se na Audi klubu na dobrý měchoše a seš v suchu. Je to krásný auto, sám jsem jedno kdysi chtěl.
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 20. 12. 2018 12:22

D2MAC píše:pojistka je moc drahá, to těch 30k ročně raději uložím a opravu si zaplatím sám. :D


Takové auto bez havarijky si koupí jen debil.
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D2MAC 20. 12. 2018 12:25

jo už se dívám. to mě nějak obešlo :)

Později se objevily ještě dvě modifikace DSG, přičemž na obojích se opět objevila mokrá spojka a počet rychlostí zůstal na čísle sedm.
Na stranu druhou stejně si myslím že odolnost/výdrž bude asi v obou případech pro hydro. :)

-- 20. 12. 2018 12:27 --

orgasmic píše:
D2MAC píše:pojistka je moc drahá, to těch 30k ročně raději uložím a opravu si zaplatím sám. :D


Takové auto bez havarijky si koupí jen debil.


jen vůl se bude cpát do diskuse volovskou narážkou. pokud to nejde napsat slušně tak nepiš vůbec
D2MAC
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 20. 12. 2018 12:41

D2: proc resis DSG kdyz mas ZF osmikvalt. DSG se davalo a dava jen ke slabsim dizlum, silnejsi a biturba maji ZF. Takze vyreseno.

Vzduchovy podvozek je pomerne nenarocny a ma velkou zivotnost. Zbytek proste neres, resp. mej na pameti, ze je to auto co stalo 2,5 mega, takze proste pokud chces socialni jistoty na sevis, kup si i30 se zarukou na 7 let a jeste ti zbude na 5 roku na benzin. Proste pri 170000 km bych se nebal niceho ze se posere, jen proste bych mel na pameti, ze byhc mel byt schopen v pripade potreby vysolit treba 50-70litru za necekane fatalni opravy, ktere se vzdy muzou stat.
anonymni

Odeslat příspěvekod D2MAC 20. 12. 2018 12:49

neřeším, jen jsem čekal jestli někdo řekne že DSG je lepší než hydro což dle mě asi nikdy nikdo neřekne. :)
Pokud by to bylo kvalitativně na stejné úrovni a výhodou by bylo o turbo méně u slabší verze, bylo by to samozřejmě na pováženou ale takto není. Dle mě převodovka je dražší a složitější součást než turbo.
Tzv ano, neřešit.

Já to samozřejmě chápu, jezdil jsem i s 30 let starou vránou a tam se s tímto prakticky muselo počítat. Vybrala jsem si neudržovaný kus atd. Takže ano, počítám s tím že se může něco stát, vím že si nikdy nekoupím nové auto vzhledem k ekonomickému nesmyslu, na dva roky staré nemám a s rezervním fondem na opravy počítám. Pokud to snese co ostatní auta v adekvátní třídě tak budu klidně spát. Mám na paměti že to není žigul kde jsou tři dráty, jeden surový motor a pár tlačítek.
D2MAC
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 20. 12. 2018 12:55

mel sem DSG, mam ZF, realny rozdil pro uzivatele absolutni nula. Nicim nemereno, ale pocitove bylo DSG rychlejsi, to je asi jediny rozdil. v komfort modu oba stejne komfortni ve sportovnim oba kopou
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 12. 2018 13:04

D2MAC píše:neřeším, jen jsem čekal jestli někdo řekne že DSG je lepší než hydro což dle mě asi nikdy nikdo neřekne. :)

mám 6° DSG a bral bych místo něj raději HDM
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 20. 12. 2018 13:11

Ale jen z principu
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 12. 2018 13:13

nene, DSG je takové tvrdé v záběru, aspoň to moje ... auto se při tom na malou chvíli rozrezonuje, což člověku dodává pocit že jede v nějakém krámu ... to HDM nedělalo, aspoň ne v E60

za jízdy samozřejmě v pohodě a řadí jak šumachr :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 20. 12. 2018 13:15

hdm nejlepsi.to je samotove jemny razeni.akorat to zere vykon no.
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod REYGNUM 20. 12. 2018 21:30

Lacomme píše:V nejhorsim te potka co? Ty veci postupne, nikdy se ti nevysere naraz vse.

8°AT dava se snad do vseho z mainstreamu a vyse, servisy jsou. Kdyby ta prevodovka byla uplne kaputt, tak je to kolik? 50?
Vstriky? Repas 5k za kus, bezny commonrail
Cerpadlo? Repas 10k, nove 25k?

Mne sa ***** na Audi 3.0 TDI naraz vse...Vysokotlake cerpadlo sa ***** a to ***** naraz vsetky vstreky.Nic sa nedalo repasovat a vsetko muselo ist nove.Nove cerpadlo, 6 vstrekov a musel sa vycistit cely palivovy system od pilin z pokazeneho cerpadla.Oprava 4 tisic v neautorizovanom servise.V autorizovanom 7 tisic.
REYGNUM
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 20. 12. 2018 21:36

HDM bude proti DSG extremne zrat, ne?
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 12. 2018 21:55

Extrémně? To určitě ne :)
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 20. 12. 2018 22:02

JardaB píše:HDM bude proti DSG extremne zrat, ne?

Zabudni na HDM co bolo v Omege prositma.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 21. 12. 2018 08:57

Možná ve starých amerikach
Teď vůbec.
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků