Vážení diskutující,
obracím se na vás s dotazem, zdali přemýšlet o koupi vozu Audi A6 Allroad 3.0 TDI Biturbo 2012?
Vůz má 170tis km, autorizovaný servis až doteď, běžně jezdí, momentálně prý bez problémů. Prodejce ochotný, rád se mnou zajede do autorizáku na prohlídku. popisuje vše a nechová se jakkoli divně.
Za vůz si žádá 25k ojro s čímž se možná dá něco udělat.
Má toto opravdu cenu nebo je to hodně km vs. vyšší cena? Chci najet ca 150-180k Km. Většinou dálnice a okresky, města tak 20%.
Dle kamaráda se dozajista vy*ere:
turba
dpf
common-rail vstřiky
common-rail čerpadlo
vzduchovej podvozek
a to že je opravovaný v autorizáku celou věc jen zpomalí ale rozhodně mě to potká. Tzn dalších 200k V kelu ale otázkou je kdy, jestli za rok, dva nebo pět. Příštích 30-50tis km by bylo vhod řešit spíše běžné servisní věci.
Řídím jako člověk, nevytáčím nezahřáté ani nejezdím 300 a negumuju. Normální jízda s aktivnějším předjížděním.
Nic rozumného levnějšího jsem nenašel, DSG verze nechci (suché spojky neee a s mokrýma už se to nedělá).
Hydroměnič je něco na co jsem navyklý už 8 let.
Má to jako celek cenu nebo raději nějaké SUV v plynu? Řeším auto které nějak vkusně vypadá, má pěkný vnitřek, něco se do něj vleze (ne sedan) a má vyšší podvozek (nebo se umí zvednout). V tomto je allroad prima. Volvo V90 Cross Country je taky nádhera ale moc drahé.