1.4 TDI optimální otáčky

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod garážmistr 17. 6. 2018 20:41

100k benzíny nejsou a 75k benzín je slabej.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 17. 6. 2018 21:07

V Německu je jich spousta. V pátek jsem to v práci čekoval :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 17. 6. 2018 21:12

goes píše:Vis v cem je tvoje premysleni hliupe? V tom ze tech 50 muzes jet po rovine. Do kopce. Z kopce. Do zatacky a kazda ta situace bude vyzadovat jiny kvalt. Zapomen na jezdeni typu “mam 50 tak tl je trojka” vubec nad tim takto nepremyslej. Vzdy jed tak ze se motor netrapi.

Souhlas, hlavne u benzinovych motoru je velka variabilita a s trochou citu je to hezke svezení, ale u tohodle trivalce PD to neplati, v nizkych ot duni i pri brzdeni motorem, v 50 jedu na trojku z kopce a jedu na ni i do kopce s tunou na kouli.

ajif píše:
Arnie J píše:
garážmistr píše:Všechny auta mám manuálu. Nemám žádný SUV. Ty sis začal.

Když tříválcový dízl je trochu jinej level :D

ty o tom víš *****, ale já v tom dva roky jezdil

6 let a stale jezdim, ale pravda je taková, ze 1,9 74 tu ctrnactku prevysuje ve vsem a o hodne
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 17. 6. 2018 21:18

:D
S rozumným poměrem stav/cena pár kusů a na opačný straně Německa.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků