Stránka 2 z 3

Re: VW Touareg 4.2 TDI V8 250kw

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 11. 2017 18:32
od K86
jestli to ma 130tkm a neskakalo to jen po meste, tak tam bych asi problem necekal.
sice jsou tam 2 turba, 2 FAPy, 8 vstrikovacu.
Spotrebou je ten motor na dnesni pomery docela mimo, jestli tohle jezdi s prumerem kolem 12l a soucasna Q7 3,0TDI to umi hrave kolem 8 pri podobne dynamice tak i s tim je potreba pocitat.

Ale vidim, ze wolff o tom ma jasno, tak se doporucim obracet spis na nej :D

Re: VW Touareg 4.2 TDI V8 250kw

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 11. 2017 18:34
od anonym
Člověk by si řekl že to potom klidně nějakýmu hejlovio prodá protože je to dýzl a nic to nežere - a ono prd, viz jedno nejmenované naftové ML :D

Re: VW Touareg 4.2 TDI V8 250kw

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 11. 2017 18:36
od K86
woe tak to naftove ML je za dvojnasobek normalni ceny tak se nesmis divit :D

Re: VW Touareg 4.2 TDI V8 250kw

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 11. 2017 18:38
od Marek Zrak
:D 130tkm pro to auto není nic zvláštního, problémy bych čekal až někde u 300tkm.

Re: VW Touareg 4.2 TDI V8 250kw

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 11. 2017 18:39
od Kokosacek
minimalne tu pak pribudou pekne historky o tom, jak v tom zahucelo 1/4 mice a porad to stoji na spalkach v servisu :-)

Re: VW Touareg 4.2 TDI V8 250kw

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 11. 2017 21:09
od Lukas063
i to se může stát,ale jak už tu zaznělo...opice/banány.

Re: VW Touareg 4.2 TDI V8 250kw

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 11. 2017 22:53
od opasino
Takový nájezd je prd, u obou aut. Ale jak už uvedl m.c.b., otázka je, jestli se výměna místo té audinky vůbec vyplatí.

(m.c.b = maincoonsback, nezaměňovat s m.c.b.p.) ;-)

Re:

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 11. 2017 22:57
od glider
D1.8T píše:Mlaskač má o tom motoru hezký historky.


nj to bolo vesele

Re: VW Touareg 4.2 TDI V8 250kw

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 11. 2017 23:55
od anonym
Jestli tam neúčinkoval hever, vysílačka a dron tak mě to nezajímá :pozor

Re: VW Touareg 4.2 TDI V8 250kw

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 11. 2017 00:08
od Nissan350Z
K86 píše:woe tak to naftove ML je za dvojnasobek normalni ceny tak se nesmis divit :D

Nechte moje ML spát :D Navíc, už přes měsíc je staženej, bude jezdit pod mym velenim dál :P

Re: VW Touareg 4.2 TDI V8 250kw

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 11. 2017 00:15
od K86
Stejně jsi to tak chtěl od začátku :D

Re: VW Touareg 4.2 TDI V8 250kw

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 11. 2017 07:40
od Lukas063
:D

Re: VW Touareg 4.2 TDI V8 250kw

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 11. 2017 00:36
od Jelass
V podstatě i provoz benzínové V8 vychází líp :D

Re: VW Touareg 4.2 TDI V8 250kw

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 11. 2017 05:01
od 3MPS
Namátkou: komplet brzdy na V6 2,5 - přes 60.000Kč. Na V8 jsou asi větší = dražší. Značkový servis Fortex Šumperk. Výměna turba 42.000Kč (na 2,5 V6) - servis setjný. U V8 asi o něco více. Tyto záležitosti byly měněny na m.r. 2008 a auto mělo najeto kolem 70.000km. Jezdilo průměrné trati, tzn. dálnce, ale i město.

Re: VW Touareg 4.2 TDI V8 250kw

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 11. 2017 07:31
od K86
pokud je rec o touaregu, tak tam bude bud 3.0V6 nebo 2.5R5
Nicmene ty ceny jsou ponekud pritazene za vlasy, ne? :hm