VW Touareg 4.2 TDI V8 250kw

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod maincoonsback 8. 11. 2017 08:26

Ne nejsou.

Píšeš, že o tom mám jasno, tak celkem mám (evidentně ve srovnání s tebou).

Podívej se, jakou to má třeba olejovou náplň. Na tomhle autě se už spálilo dost lidí. Neříkám, že je špatné, ale jako ojetina je to pro 99% kupců těžké k živení a nebo to pytlíkují jak to jde.

Pro prvomajitele na firmu je to celkem jedno, soukromá osoba na tom může jen na servisu poměrně dost vykrvácet. Pro představu... servisně se to daleko víc podobá náklaďáku (zejména motor), než osobnímu autu. A tomu ty servisní náklady opravdu odpovídají. Oj...t se dá všechno, ale víš jak.
maincoonsback
Inventář

Odeslat příspěvekod Lukas063 8. 11. 2017 08:44

nemilé...ale ceny v autorizáku se daj celkem chápat.
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 8. 11. 2017 08:49

Predpokladal jsem ze nejsi zdenda 3MPS, no neva...

treba konkretne brzdy jsou stejne jak na 3.0TDI tak I na 4.2TDI
chapu, ze ceny servisu VW jsou tak nejak mimo realitu (predni brzdy na Golfa 2.0TDI mi nabizeli za necelych 20) ale davat 60 za neco co se muze udelat za 15? a to nemluvim o ojebavani servisu. Samozrejme ze brzdy jdou udelat I za vic. Ale to je pdole me zbytecne.
Porovnani s nakladakem je uplne mimo.
nevidel bych to tak cerne, servisovat se to da pomerne rozumne, pokud se nevysere nejaka specialita.
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 8. 11. 2017 08:58

No znám lepší věci, do kterých cpát peníze, asi tak. Myslím, že nevadí, že se úplně neshodnem, ty základní teze tady padly a myslím, že v obecné rovině platí (ať už moje, tak tvoje). Ať si z teho kdo chce co chce vybere.
maincoonsback
Inventář

Odeslat příspěvekod goes 8. 11. 2017 09:09

3MPS píše:Namátkou: komplet brzdy na V6 2,5 - přes 60.000Kč. Na V8 jsou asi větší = dražší. Značkový servis Fortex Šumperk. Výměna turba 42.000Kč (na 2,5 V6) - servis setjný. U V8 asi o něco více. Tyto záležitosti byly měněny na m.r. 2008 a auto mělo najeto kolem 70.000km. Jezdilo průměrné trati, tzn. dálnce, ale i město.


prosimte nelzi... jednak by mne zajimal ten motor 2,5 V6, protoze mam obavu, ze takovy neexistuje

Original brzdy na V8 benal..

predek 7 k + 3,8 k
zadek 4 k + 2 k
soucet 17 k

Celkem na V8 a to jsou originaly v autoraku a na V6 vyjdou asi o 15 % min.

Turbo nove Garret na 3,0 TDI stoji cca 14litru. Na 2,5 R5 TDI stoji nove Garret 9litru

proste si nevymslej kraviny
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 8. 11. 2017 12:17

3MPS píše:Namátkou: komplet brzdy na V6 2,5 - přes 60.000Kč. Na V8 jsou asi větší = dražší. Značkový servis Fortex Šumperk. Výměna turba 42.000Kč (na 2,5 V6) - servis setjný. U V8 asi o něco více. Tyto záležitosti byly měněny na m.r. 2008 a auto mělo najeto kolem 70.000km. Jezdilo průměrné trati, tzn. dálnce, ale i město.

Vyměnit servis.

Btw, 2,5 V6 v Touaregu nikdy nebyla, ta byla jen v B5 a Supu.
Nissan350Z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 8. 11. 2017 12:32

a A6, A6
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 8. 11. 2017 13:03

solved
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků