VW Touareg 4.2 TDI V8 250kw

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Pirelli 6. 11. 2017 16:55

Ahoj, máte někdo zkušenost s tímto motorem?
Je to vyloženě nějak problémový?
Pirelli
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 6. 11. 2017 17:03

je super
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 6. 11. 2017 17:04

Mno ide to velmi pekne a zvuk tiez super.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pirelli 6. 11. 2017 17:11

Já jsem s tím jel, takže vím jak to jede, jde mi spíše o to jak je to se spolehlivostí, je to relativně nový od 2010 tak jsem nenašel nikde žádnou pořádnou recenzi ojetýho auta

-- 6. 11. 2017 16:12 --

Pirelli
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 6. 11. 2017 17:14

Že by za 7 let žádné info..?
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pirelli 6. 11. 2017 17:16

našel jsem povětšinou jen recenze novýho, případně jak se s autem jezdí, nic o spolehlivosti motoru
Pirelli
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 6. 11. 2017 17:17

Znamej to ma v Q7 r.v. 2009, najeto cca 330tkm a bez problemu, prumerna spotreba kolem 11 - 13l zalezi kde jezdis

Ma to chiple na neco kolem 380koni

dalnice to bere kolem 10
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pirelli 6. 11. 2017 17:34

Ty km a spolehlivost při nich to je to co mě zajímá, mám možnost mít od kamaráda za pěkný peníze Touarega 2010 rok, se 130t.km ale ani jeden pořádně nevíme jak je to s tou spolehlivostí do budoucna. Nepočítám s tím, že bych auto měl víc než do 180.000 km ale nerad bych do toho nějak extrémně zahučel.
Pirelli
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 6. 11. 2017 17:39

Vždycky to bude u takovéto ojetiny lotérka víc, nebo míň.. Něco většího tě může finačně docela potrápit.Záleží, jaký to mělo servis. Je tam 8 vstřikovačů, žhavicích svíček, rozvody taky komplikovanější, asi 2 turba...
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 6. 11. 2017 17:48

Opice/ banány.
2.2i 16V - Mobil 1 FS x1 5W-50
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pirelli 6. 11. 2017 17:49

Mě je to jasný, teď mám 3.0tdi 150kw v A6 Quattro, se 128.000km takže mi jde jen o to jestli to není oproti tomu vyloženě průser
Pirelli
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 6. 11. 2017 17:50

130k km je prd. Ber.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 6. 11. 2017 18:00

Mlaskač má o tom motoru hezký historky.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 6. 11. 2017 18:01

Mlaskač má o tom motoru hezký historky.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 6. 11. 2017 19:25

Když si tak v hlavě promitam servisní náklady toho motoru, potenciál extrémně drahého příšeru, tak mi střízlivým odhadem vycházejí provozní náklady (mimo naftu) přibližně 2x vyšší než u toho naftového trilitru, když všechno půjde dobře.

Pokud je to pro tebe akceptovatelné bez do toho. Nicméně proti té audine nevidím žádný přínos. Auto to bude prakticky ve všem horší s jedinou vyjimkou a tou je pocit V8.

Tak pokud ti to za to stojí...

(Mimochodem, pak se toho zbavit nebude vůbec snadné, to budeš muset ještě někoho podplatit, aby si to vzal)

Ale jen můj nazor
maincoonsback
Inventář

Odeslat příspěvekod K86 6. 11. 2017 19:32

jestli to ma 130tkm a neskakalo to jen po meste, tak tam bych asi problem necekal.
sice jsou tam 2 turba, 2 FAPy, 8 vstrikovacu.
Spotrebou je ten motor na dnesni pomery docela mimo, jestli tohle jezdi s prumerem kolem 12l a soucasna Q7 3,0TDI to umi hrave kolem 8 pri podobne dynamice tak i s tim je potreba pocitat.

Ale vidim, ze wolff o tom ma jasno, tak se doporucim obracet spis na nej :D
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 6. 11. 2017 19:34

Člověk by si řekl že to potom klidně nějakýmu hejlovio prodá protože je to dýzl a nic to nežere - a ono prd, viz jedno nejmenované naftové ML :D
anonym

Odeslat příspěvekod K86 6. 11. 2017 19:36

woe tak to naftove ML je za dvojnasobek normalni ceny tak se nesmis divit :D
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 6. 11. 2017 19:38

:D 130tkm pro to auto není nic zvláštního, problémy bych čekal až někde u 300tkm.
M2
Coupe JCW
Scania R490
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kokosacek 6. 11. 2017 19:39

minimalne tu pak pribudou pekne historky o tom, jak v tom zahucelo 1/4 mice a porad to stoji na spalkach v servisu :-)
I was there when they landed on the moon,in a studio in Kentucky in June.
I've got Kennedy's brain in a jar,If you knew what I knew, you wouldn't laugh so hard.
Kokosacek
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 6. 11. 2017 22:09

i to se může stát,ale jak už tu zaznělo...opice/banány.
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod opasino 6. 11. 2017 23:53

Takový nájezd je prd, u obou aut. Ale jak už uvedl m.c.b., otázka je, jestli se výměna místo té audinky vůbec vyplatí.

(m.c.b = maincoonsback, nezaměňovat s m.c.b.p.) ;-)
Huawei P9 lite mini ... Android 7.0

O II. combi ... 1.9 TDI ... 77 kW -> 100 kW
opasino
Nováček

Odeslat příspěvekod glider 6. 11. 2017 23:57

D1.8T píše:Mlaskač má o tom motoru hezký historky.


nj to bolo vesele
.bad.decision.matters.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 7. 11. 2017 00:55

Jestli tam neúčinkoval hever, vysílačka a dron tak mě to nezajímá :pozor
anonym

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 7. 11. 2017 01:08

K86 píše:woe tak to naftove ML je za dvojnasobek normalni ceny tak se nesmis divit :D

Nechte moje ML spát :D Navíc, už přes měsíc je staženej, bude jezdit pod mym velenim dál :P
Nissan350Z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 7. 11. 2017 01:15

Stejně jsi to tak chtěl od začátku :D
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 7. 11. 2017 08:40

:D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 8. 11. 2017 01:36

V podstatě i provoz benzínové V8 vychází líp :D
Mondeo Turnier mkIII fl 2.0i, Kiwi mkVIII 1.8 i-vtec Sport
p: GrandCaravan mkV V6, Corolla mkXI vvti, Fabia mkI mpi
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 8. 11. 2017 06:01

Namátkou: komplet brzdy na V6 2,5 - přes 60.000Kč. Na V8 jsou asi větší = dražší. Značkový servis Fortex Šumperk. Výměna turba 42.000Kč (na 2,5 V6) - servis setjný. U V8 asi o něco více. Tyto záležitosti byly měněny na m.r. 2008 a auto mělo najeto kolem 70.000km. Jezdilo průměrné trati, tzn. dálnce, ale i město.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod K86 8. 11. 2017 08:31

pokud je rec o touaregu, tak tam bude bud 3.0V6 nebo 2.5R5
Nicmene ty ceny jsou ponekud pritazene za vlasy, ne? :hm
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 8. 11. 2017 09:26

Ne nejsou.

Píšeš, že o tom mám jasno, tak celkem mám (evidentně ve srovnání s tebou).

Podívej se, jakou to má třeba olejovou náplň. Na tomhle autě se už spálilo dost lidí. Neříkám, že je špatné, ale jako ojetina je to pro 99% kupců těžké k živení a nebo to pytlíkují jak to jde.

Pro prvomajitele na firmu je to celkem jedno, soukromá osoba na tom může jen na servisu poměrně dost vykrvácet. Pro představu... servisně se to daleko víc podobá náklaďáku (zejména motor), než osobnímu autu. A tomu ty servisní náklady opravdu odpovídají. Oj...t se dá všechno, ale víš jak.
maincoonsback
Inventář

Odeslat příspěvekod Lukas063 8. 11. 2017 09:44

nemilé...ale ceny v autorizáku se daj celkem chápat.
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 8. 11. 2017 09:49

Predpokladal jsem ze nejsi zdenda 3MPS, no neva...

treba konkretne brzdy jsou stejne jak na 3.0TDI tak I na 4.2TDI
chapu, ze ceny servisu VW jsou tak nejak mimo realitu (predni brzdy na Golfa 2.0TDI mi nabizeli za necelych 20) ale davat 60 za neco co se muze udelat za 15? a to nemluvim o ojebavani servisu. Samozrejme ze brzdy jdou udelat I za vic. Ale to je pdole me zbytecne.
Porovnani s nakladakem je uplne mimo.
nevidel bych to tak cerne, servisovat se to da pomerne rozumne, pokud se nevysere nejaka specialita.
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 8. 11. 2017 09:58

No znám lepší věci, do kterých cpát peníze, asi tak. Myslím, že nevadí, že se úplně neshodnem, ty základní teze tady padly a myslím, že v obecné rovině platí (ať už moje, tak tvoje). Ať si z teho kdo chce co chce vybere.
maincoonsback
Inventář

Odeslat příspěvekod goes 8. 11. 2017 10:09

3MPS píše:Namátkou: komplet brzdy na V6 2,5 - přes 60.000Kč. Na V8 jsou asi větší = dražší. Značkový servis Fortex Šumperk. Výměna turba 42.000Kč (na 2,5 V6) - servis setjný. U V8 asi o něco více. Tyto záležitosti byly měněny na m.r. 2008 a auto mělo najeto kolem 70.000km. Jezdilo průměrné trati, tzn. dálnce, ale i město.


prosimte nelzi... jednak by mne zajimal ten motor 2,5 V6, protoze mam obavu, ze takovy neexistuje

Original brzdy na V8 benal..

predek 7 k + 3,8 k
zadek 4 k + 2 k
soucet 17 k

Celkem na V8 a to jsou originaly v autoraku a na V6 vyjdou asi o 15 % min.

Turbo nove Garret na 3,0 TDI stoji cca 14litru. Na 2,5 R5 TDI stoji nove Garret 9litru

proste si nevymslej kraviny
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 8. 11. 2017 13:17

3MPS píše:Namátkou: komplet brzdy na V6 2,5 - přes 60.000Kč. Na V8 jsou asi větší = dražší. Značkový servis Fortex Šumperk. Výměna turba 42.000Kč (na 2,5 V6) - servis setjný. U V8 asi o něco více. Tyto záležitosti byly měněny na m.r. 2008 a auto mělo najeto kolem 70.000km. Jezdilo průměrné trati, tzn. dálnce, ale i město.

Vyměnit servis.

Btw, 2,5 V6 v Touaregu nikdy nebyla, ta byla jen v B5 a Supu.
Nissan350Z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 8. 11. 2017 13:32

a A6, A6
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 8. 11. 2017 14:03

solved
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar


  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: marthuf a 3 návštevníků