VW Touareg 4.2 TDI V8 250kw

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Pirelli 6. 11. 2017 16:55

Ahoj, máte někdo zkušenost s tímto motorem?
Je to vyloženě nějak problémový?
Pirelli
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 6. 11. 2017 17:03

je super
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 6. 11. 2017 17:04

Mno ide to velmi pekne a zvuk tiez super.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pirelli 6. 11. 2017 17:11

Já jsem s tím jel, takže vím jak to jede, jde mi spíše o to jak je to se spolehlivostí, je to relativně nový od 2010 tak jsem nenašel nikde žádnou pořádnou recenzi ojetýho auta

-- 6. 11. 2017 16:12 --

Pirelli
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 6. 11. 2017 17:14

Že by za 7 let žádné info..?
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pirelli 6. 11. 2017 17:16

našel jsem povětšinou jen recenze novýho, případně jak se s autem jezdí, nic o spolehlivosti motoru
Pirelli
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 6. 11. 2017 17:17

Znamej to ma v Q7 r.v. 2009, najeto cca 330tkm a bez problemu, prumerna spotreba kolem 11 - 13l zalezi kde jezdis

Ma to chiple na neco kolem 380koni

dalnice to bere kolem 10
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pirelli 6. 11. 2017 17:34

Ty km a spolehlivost při nich to je to co mě zajímá, mám možnost mít od kamaráda za pěkný peníze Touarega 2010 rok, se 130t.km ale ani jeden pořádně nevíme jak je to s tou spolehlivostí do budoucna. Nepočítám s tím, že bych auto měl víc než do 180.000 km ale nerad bych do toho nějak extrémně zahučel.
Pirelli
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 6. 11. 2017 17:39

Vždycky to bude u takovéto ojetiny lotérka víc, nebo míň.. Něco většího tě může finačně docela potrápit.Záleží, jaký to mělo servis. Je tam 8 vstřikovačů, žhavicích svíček, rozvody taky komplikovanější, asi 2 turba...
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 6. 11. 2017 17:48

Opice/ banány.
Motul 8100 X-CESS 5W-40
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pirelli 6. 11. 2017 17:49

Mě je to jasný, teď mám 3.0tdi 150kw v A6 Quattro, se 128.000km takže mi jde jen o to jestli to není oproti tomu vyloženě průser
Pirelli
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 6. 11. 2017 17:50

130k km je prd. Ber.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 6. 11. 2017 18:00

Mlaskač má o tom motoru hezký historky.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 6. 11. 2017 18:01

Mlaskač má o tom motoru hezký historky.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 6. 11. 2017 19:25

Když si tak v hlavě promitam servisní náklady toho motoru, potenciál extrémně drahého příšeru, tak mi střízlivým odhadem vycházejí provozní náklady (mimo naftu) přibližně 2x vyšší než u toho naftového trilitru, když všechno půjde dobře.

Pokud je to pro tebe akceptovatelné bez do toho. Nicméně proti té audine nevidím žádný přínos. Auto to bude prakticky ve všem horší s jedinou vyjimkou a tou je pocit V8.

Tak pokud ti to za to stojí...

(Mimochodem, pak se toho zbavit nebude vůbec snadné, to budeš muset ještě někoho podplatit, aby si to vzal)

Ale jen můj nazor
maincoonsback
Inventář

Další stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: 25petr, Koubes, Sauron, SochorMarek a 2 návštevníků