Passat CC koupě

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod one-z 22. 4. 2017 12:17

Pýtrs píše:Z 1.8TSI se dělá větší strašák než ve skutečnosti je.
Jak už tu bylo psáno, pokud to má vyřešený napínák a pokud je motor vyrobený po 3/2012 neměl by být problém ani se spotřebou oleje.
Chce to pravidelně měnit kvalitní olej, žádný long life

Možná jo, ale je toho na netu už dost a představa, že u auta za kilo do něj vyteču pomalu další kilo a bude to furt ten stejný starý ojetý krám je ošklivá.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 22. 4. 2017 12:25

a naviac nepomoze moc zhanat jazdeny motor, lebo zjavne si tym prejdu vsetky....
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 22. 4. 2017 12:51

tombas píše:Samozřejmě LL jako takový sám o sobě nevadí, ale často je zbytečně předražený, pokud ho chceš měnit v polovině intervalu.
Co se týká samotného intevalu, hodně záleží na samotném motoru a jeho konstrukci, jestli přežije 30 tis. nebo ne. Právě přímovstřikové benzíny jsou na to velice háklivé z důvodu zakarbonování. To je o to horší, pokud se auto používá na krátké trasy se studeným motorem.
Kdo jezdí dlouhé štreky a točí motor ve vyšších otáčkách takové problémy minimalizuje, najede za rok 30 tis. a olej vymění, pak je to OK.


https://maziva.heureka.cz/shell-helix-u ... w-30_5-l/#

Předražené to není....
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod one-z 22. 4. 2017 14:13

glider píše:a naviac nepomoze moc zhanat jazdeny motor, lebo zjavne si tym prejdu vsetky....

A nejspíš jich ani moc nebude, takže ceny vysoko.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 23. 4. 2017 19:22

T.E.CH píše:
tombas píše:Samozřejmě LL jako takový sám o sobě nevadí, ale často je zbytečně předražený, pokud ho chceš měnit v polovině intervalu.
Co se týká samotného intevalu, hodně záleží na samotném motoru a jeho konstrukci, jestli přežije 30 tis. nebo ne. Právě přímovstřikové benzíny jsou na to velice háklivé z důvodu zakarbonování. To je o to horší, pokud se auto používá na krátké trasy se studeným motorem.
Kdo jezdí dlouhé štreky a točí motor ve vyšších otáčkách takové problémy minimalizuje, najede za rok 30 tis. a olej vymění, pak je to OK.


https://maziva.heureka.cz/shell-helix-u ... w-30_5-l/#

Předražené to není....

Jasně, z netu je to za dobrou cenu, autorizáky za to chtějí nekřesťanské peníze. Jde spíše o ten princip a vůbec potřebu dělat LL oleje a měnit po 30 tis., když to ničemu neprospívá.
Nemá to smysl ani pro lidi, kteří najedou za rok 60 tis., aby měnili olej 2x za rok místo 4x. Finanční náročnost je zanedbatelná a v řádu několika tisíc Kč v provnání s náklady na palivo.

Pokud jde o opravu, dá se použít opravná sada pístů - viz. můj dřívější odkaz, která není levná, ale problém se spotřebou oleje řeší.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 23. 4. 2017 19:24

A tak už to koupil?
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod MV_cz 23. 4. 2017 20:02

zakoupil, zaklepal, hotovo :D
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 23. 4. 2017 20:13

:D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Erik_de_Lacroix 23. 4. 2017 23:37

Tohle je dobré počtení o jednom pátečním kusu, vlastně o dvou:
http://moje.auto.cz/Tomogo/volkswagen-p ... cucik.html
Erik_de_Lacroix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MV_cz 24. 4. 2017 06:48

ale motor byl asi ok :D
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 24. 4. 2017 07:16

hobitt píše:I u tech starsich to chce jen pohlidat olej, tata ma 1.8 TSI rocnik 2011,kontroluje a doliva, meni po 15 tkm, auto ma najeto 93 tkm a furt drzi a netvari se, ze by se blizil nejaky pruser



Pano jó.... už 93tkm :lol:
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 24. 4. 2017 07:21

ten obrázek, jak hledaj kudy tam zatejká :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 24. 4. 2017 07:45

Tvl. :D

Ale ten první z toho nevyšel tak zle. Tam se z drobnejch závad staly průsery jen díky neschopnosti servisu. Ten druhej už je slabší.

Sem pána možná nedávno potkal v koloně. Já jel v S2, bylo šero, ale jen lehce. Xenony se nepustily. CC zamnou je za těch 10 minut pustil a vypnul asi desetkrát. Asi i senzor světla je kvalitka. :D
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 24. 4. 2017 08:03

Dobrej strep ten Passat :D
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 24. 4. 2017 08:08

to je ta pověstná německá kvalita
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků