Passat CC koupě

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod robahh 18. 4. 2017 17:49

Dobrý večer lidi,

Mám na Vás takový dotaz, jelikož na fóra moc nelezu,dostal jsem tip od známého, že jste tu fájn parta,která poradí tak toho využiji.

Jde o to, že bych si chtěl pořídit VW Passat CC.

Jde o rv.2011 o konec 12tého měsíce tudiž "2012"
1.8 tsi
manuál
najezd 48t km.
V zimě nejeto ( majitel měl na pojíždění v zimě jiné auto )
Servisováno u VW Frolík Písek ( tudiž autorizovaný,origo)

Odcházím od své malé popelnice, a přesedlám na něco většího.
Na co si DÁT pozor při koupi této motorizace, co na tom nejvíce trpí, co se kazí apod.
Rozvodový řetež? Příliš velká "žravost" oleje? Jak se tomu vyvarovat,nebo to nijak nejde?
Nejhůře jsou na tom prý CDAA kod motoru.

Prosím Vás vy povolaní,kteří se v tomto orientujete,jaký máte názor na to Vy?

Děkuji Vám strašně moc za pomoct.

Mějte se.
robahh
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 18. 4. 2017 17:52

Jen na okraj, ta karoserie se nejmenuje koupě ale coupé.

A 1,8 TSi z té doby se vyhni obloukem, jde o hodně problémové motory. Anebo si dej stranou na generálku tak 40-50 tisíc.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robahh 18. 4. 2017 18:29

koupě je od slova koupit pane :-) , zas takový neduha nejsem :mrgreen:
robahh
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod nadoba 18. 4. 2017 19:20

O motorech 1,8 TSI se traduje, že v zájmu úspor VW udělal tenké pístní kroužky, které se zanáší, postupně se zapečou a přestanou těsnit. Moc to nesleduji,ale tyhle motory skutečně za etalon spolehivosti považované nejsou. Jak bohužel bývá u VW velmi časté. Když budeš tohle hledat, najdeš víc informací.
Revox A700 - 720 - 722; Dual 1229 - 701 - 601
nadoba
Nováček

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 18. 4. 2017 19:48

Pokud si dobre pamatuju (urcite vygooglis), tak nejake upravy probehly v prubehu roku 2012, coz tenhle kus nestihl. Koupil bych to, ale jedine za dobrou cenu, ktera by mi pripadne kompenzovala dost drahe opravy viz vyse.
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 18. 4. 2017 19:56

1.8TSI snad jedině zadarmo, aby si mohl peníze nacpat do oprav.
2.2i 16V - Mobil 1 FS x1 5W-50
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 18. 4. 2017 19:57

nechat to na sebe prepsat a penize mit pripravene na opravy :D
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cptObvious 18. 4. 2017 20:24

To nedelas dobre, Jaromire, s tema sirkama...
cptObvious
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robahh 18. 4. 2017 20:33

No pánové...

tak mi teda, asi dáváte najevo že "EE" nebrat.

Jinak píšu si s majitelem a ptal jsem se ho na nadměrnou spotřebu oleje a bylo mi řečeno.

Dobrý den,motor dle TP je CDA,já žádnou spotřebu oleje nepozoruju,od výměny do výměny jsem nikdy nedoléval, u VW jsem zjištoval jak rizikový napínák,tak i riziko žravosti oleje,bylo mi sděleno,že za celou dobu prodeje opravovaly pouze tři motory s problémem nadměrné spotřeby oleje (dvě Škody Octavie a jednoho passata),a měli svolávací akci na vadný napínák z prvních výrobních sérií,jinak žádné problémy s motory 1,8 neřešily,moje cc má již napínák novější ,typ ab,přesto pro klid duše bych doporučoval jeho výměnu za nejnovější typ k (cena 1200,-kč + práce 5h),jsem ochoten na výměnu napínáku dát slevu 5000,-kč.Ohledně rizika zvýšené spotřeby oleje jsem se ptal kamaráda který dělal ve škoda servisu a prý se jednalo o motory ročníku 2009 a 2010 a vada se projevila cca ve 150000km,z tohoto hlediska bych se na vašem místě tohoto rizika nebál,protože auto má najeto 49000km,tak při mém ročním nájezdu km,bych musel jezdit ještě nejméně 10 let.
robahh
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod glider 18. 4. 2017 20:37

no teoria pekna, ale ci to naozaj bolo vyriesene...
.bad.decision.matters.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 18. 4. 2017 20:37

Tak jestli endoléval tak je taky možnost že se mu olej "vytvářel", dal bych ruce pryč od toho motoru
anonym

Odeslat příspěvekod robahh 18. 4. 2017 20:43

Tak, teď čemu věřit, má cenu do toho jít, za ceny toho že je to malý nájezd a teoreticky, by to mělo vyplavat na povrch až později, nebo na to kašlat?
Ono nevím , nemám žádnou jinou alternativu, nafta pro mě asi není vhodné, dle mého denní nájezdu 35 km, do prace 5km , z práce 5 km.
( KOLO ani ELEKTROMOBIL neberu :D :-)
robahh
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 18. 4. 2017 20:46

Já bych se na to vykašlal, o té 1,8 toho koluje po netu dost (prase, aby se v tom vyznalo, co už je oukej, co není). Však existují i jiný značky s benzínem, než jen VW, dej požadavky, cenovej limit a něco vyberem ;)
Vítěz kategorie VÝKON v soutěži Průměrný výkon garáže 2014, 2016

6,2l V8 - Only milk and juice come in 2 liters...

Enzo Ferrari:"Aerodynamika je pro lidi, co nedokážou postavit pořádný motor"
Nissan350Z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robahh 18. 4. 2017 20:51

Tak momentálně mám cca k dispozici 280 000 tisíc.
toto CCčko stálo 285 000, to už byl tak nějak strop :-)
No vzhledem k tomu co jsem napsal výš, tak nafta asi by neklapla, tak benzín.
no něco svižnějšího určitě, zas nemam na mysli 4.2 TFSI :D ...
Něco většího, typu passat, a6, oktavka sedan.
OD HAtchbacku jsem odešel, už příliš malý na mě.
Určitě manuál ne dsg -.-

Spíš něco nadhoď , co bys tu měl.
robahh
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 18. 4. 2017 20:55

za 300 se da koupit dobry auto
Pokud zustat u VW tak jedinej nejmin pruserovej benzinak te doby je 3,6V6 191 / 220kw
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Další stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: SerifJohn a 5 návštevníků