Opel CrosslandX

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod miromen4 22. 5. 2017 10:37

Co to placaš, četl si vubec ten članek ? Interier naštěsti zustal teměř komlet puvodni, tedy oplacky. Bohužel francie se projevila v jizdě včetně řazeni a řizeni. A benzinovy motor, ktery je meně kultivovany než nafťak, to je opravdu vyhra. Ja s tim motorem jel a ani se nedivim, že tomu tak je.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 22. 5. 2017 11:03

a nastupce antary neni?
anonymni

Odeslat příspěvekod SerifJohn 22. 5. 2017 11:18

Miromen: Necetl.. jako s tim benzinakem - pokud je min kultivovanej, tak souhlas, to je fail. Ale jinak si myslim, ze obecne je pro Opel dobra tato zmena. Uvidime do budoucna.

Goes: Uz jsou nekde i fotky - ma to byt Grandland X. A uprimne tam nemaji co pokazit nastupcem. Antara byla oskliva a interier hruza.
SerifJohn
Inventář

Odeslat příspěvekod mfilip 22. 5. 2017 11:56

SerifJohn píše:Naopak ten klasicky Opel - treba minula Insignie - tezka, vsicni si stezuji na vrzani plastu uvnitr po par tisicich km

Vsichni urcite ne. Napriklad ja. Zatim nevim, co vrzani je. Ani zadne pazvuky pri prejezdu nerovnosti, koleji, kocici hlavy apod. V tom je oproti me puvodni OII RS opravdu krok dopredu.
Insignie je tezsi, cca o 100kg více než Superb, ale na druhou stranu, tak velka tragedie to neni, obzvlaste u naftove motorizace.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 22. 5. 2017 14:17

Tak vsichni ne, ale napsano je o tom spousta clanku..
https://www.google.cz/search?q=insignie ... e&ie=UTF-8

Ono na druhou stranu - vrzat umi i Mercedes za trojnasobek ceny. Ale doufam, ze v nove gen. udelali v interieru kvalitativni posun.
:hm V te minule gen. to neni zadna hitparada - to si nalejme cisteho vina.
SerifJohn
Inventář

Odeslat příspěvekod mfilip 22. 5. 2017 20:35

Muzu jen rict z vlastni zkusenosti a ta je takova, jaka je, nic nevrze v me Insignii 2015.
Ani co jsem se dival na testy Insignii po FL v roce 2014, tak vrzani neni zminovano, nebo jsem to prehlednul. Ale ma jine nedostatky, nema tak moc praktickych vychytavek v kufru nebo pod sedadly.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 22. 5. 2017 22:00

P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 22. 5. 2017 22:05

Tak to je dobra zprava, ze novejsi modely jsou ok. Snad se to vyhne nove Insignii. Prece jen vrzani plastu muze znechutit i jinak paradni auto.
Ale jak jsem psal vyse - i medved za 3 mega umi pekne nechutne vrzat. :-(
SerifJohn
Inventář

Odeslat příspěvekod mfilip 23. 5. 2017 07:56

S tim naprosto souhlasim:-).
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 23. 5. 2017 09:07

vrznout si umí každej, když na to příjde
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 23. 5. 2017 09:35

Tak ono je rozdil vrznout a vrzat :)
SerifJohn
Inventář

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků