Opel Zafira 1,4T 103kw s LPG

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Abre 6. 3. 2017 08:56

Jean ViC píše:
yndezit píše:Dokud je vše ok, tak el brzda nevadí, ale jak se něco pokazí - např. lanovody, motorek brzdy, zamrzne to nebo jen se vybije baterie - tak se zabrzděným autem nelze pohnout, naložit na obyč odtahovku, odtlačit, to co u jiných aut jde.
Někde na netu je video, myslím že dokonce ze Slovenska, jaký byl problém s Koleosem co takhle zůstal stát.

k tomu stesti jeste ma automat, ten bez nastartovani nevyradis z P takze uz muzes rovnou mit el.rucku...
ja si myslim ze el. rucky se lidi boji jen ze to neznaji. :hm

Zalezi na typu. U DQ250 by melo jit vyradit z P na N uz kdyz je zapnuty zapalovani. Dokonce i bez nej to jde odblokovat rucne, ale to uz vyzaduje demontaz krytu. Nicmene taky mam radeji aspon jeden ciste mechanicky prvek, ktery funguje i s vybitou baterkou a chciplym motorem.
Abre
Nováček

Odeslat příspěvekod vorel11 22. 11. 2017 09:15

Zdravím všechny zafiráky s 1,4 turbo na LPG. Uvažuji, že si ji taky koupím a chtěl bych se zeptat, kolik Vám to žere plynu a benzínu. Taky mě zajímá, zda byste si ji pořídili znovu. Co Vás štve a co je perfektní. Dík za radu. P
vorel11
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Moucha 22. 6. 2018 18:18

dneska jsem na Zafiru koukal a docela se mi to za ty peníze líbí, nějakých 550tis před slevou dle ceníku je taky fajn, jen nevím jestli jsem na takové auto připraven. Případně hádám ta 147kW nepůjde pod 10 po městě ani za prd.. :(
Ještě si nezaplatil
Moucha
Gay inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 22. 6. 2018 18:25

Tak zas kolik toho po městě najezdíš
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vorel11 23. 6. 2018 21:40

Zdravim zafiraky. 3 roky jsem si na ni myslel a kdyz udelali nova svetla, byl jsem nadsen. Zacal jsem obchazet prodejce. Chtel jsem lpg a 7 mist. Zacal porovnavat a zjistovat. Spotreba lpg je pry okolo 9 l +0 ,5 benzinu., tj cena jako za 10 l plynu. Prostredni sedadlo se mi nelibilo, ze je uzsi. Prizval jsem k vyberu syna a vsechno mi sepsul. Nelibil se mu hlavne dlouhy "cumak" Navstivil jsem sveho plynare, jestli mi bude delat servis lpg. Rikal, ze mi tovarni prestavbu nedoporucuje, ze je to studna na penize. vstrik lpg od nej stoji 2800 od opla je za 8000. Vysvetlil mi, ze zafira lpg ma jenom vlecenou a ne viceprvkovou napravu, aby se tam vesly nadrze. Navstivil jsem proto jeste VW a usedl do turana. Hned se mi zalubil. Potiz byl s prestavbou na lpg. V 7 mistnem neni misto na nadrz a tsi slupne 7 -8 l plynu a 1 l benzinu. Taky vychazel o 100k draz nez zafira. Rok jsem rozýšlel a nakonec zajel pro tourana 1,6 TDI di Nemecka. 13 mesicu stary, najeto 7800 km. Vybava comfort line v D je slusna a diky dieselmanii stal skoro stejne jako benzinak. 20500 E. Spotreba od 4 do 5 l nafty. Vzdycky jsem mel lpg a nechtel jinak. Dneska jezdim na naftu a asi dobry. Doufam, ze motor minimalne 250 000 vydrzi. Preju, at jste spokojeny se svoji volbou. Omlouvam se za hacky, pisu na mobilu.
vorel11
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 6. 2018 21:41

:shock:
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomanr 23. 6. 2018 21:46

Pobavilo.
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 6. 2018 21:47

Mně se přetočil ciferník hned po druhém řádku
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 6. 2018 21:48

vorel11 píše:Zdravim zafiraky. 3 roky jsem si na ni myslel a kdyz udelali nova svetla, byl jsem nadsen. Zacal jsem obchazet prodejce. Chtel jsem lpg a 7 mist. Zacal porovnavat a zjistovat. Spotreba lpg je pry okolo 9 l +0 ,5 benzinu., tj cena jako za 10 l plynu. Prostredni sedadlo se mi nelibilo, ze je uzsi. Prizval jsem k vyberu syna a vsechno mi sepsul. Nelibil se mu hlavne dlouhy "cumak" Navstivil jsem sveho plynare, jestli mi bude delat servis lpg. Rikal, ze mi tovarni prestavbu nedoporucuje, ze je to studna na penize. vstrik lpg od nej stoji 2800 od opla je za 8000. Vysvetlil mi, ze zafira lpg ma jenom vlecenou a ne viceprvkovou napravu, aby se tam vesly nadrze. Navstivil jsem proto jeste VW a usedl do turana. Hned se mi zalubil. Potiz byl s prestavbou na lpg. V 7 mistnem neni misto na nadrz a tsi slupne 7 -8 l plynu a 1 l benzinu. Taky vychazel o 100k draz nez zafira. Rok jsem rozýšlel a nakonec zajel pro tourana 1,6 TDI di Nemecka. 13 mesicu stary, najeto 7800 km. Vybava comfort line v D je slusna a diky dieselmanii stal skoro stejne jako benzinak. 20500 E. Spotreba od 4 do 5 l nafty. Vzdycky jsem mel lpg a nechtel jinak. Dneska jezdim na naftu a asi dobry. Doufam, ze motor minimalne 250 000 vydrzi. Preju, at jste spokojeny se svoji volbou. Omlouvam se za hacky, pisu na mobilu.

Ať ti motor chcípne na choleru.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomanr 23. 6. 2018 21:48

Je zaujímavé vidieť čo za ľudia existuju.
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 23. 6. 2018 21:48

V čem je problém?
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 6. 2018 21:50

Zeptej se Vagi-ho.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 24. 6. 2018 06:19

garážmistr píše:V čem je problém?

Taky jsem nepochopil, mam to podobne, když setrit na palivu, tak nafta jednoznacne. LPG je dnes nahovno.
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 24. 6. 2018 07:16

Když šetřit na palivu, tak možná. Když skutečně šetřit peníze, tak to může být úplně jinak.
U nafty nastupuje víceboj dvouhmota, vstřiky, vysokotlaké čerpadlo common railu, dpf, egr, scr, .......co zkratka, to desetitisíce korunek (mimochodem od podzima stoupne spotřeba chcanek dvakrát až třikrát, kvůli Euro 6....).

A proti tomu (u nepřímého vstřiku) LPG vstřikovače za pár peněz, možná přimazávání za pár peněz, možná lepší svíčky .... a dost. A hlučnost většinou ještě nižší než u benzínu.
Nekenieh
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod robbert 24. 6. 2018 07:42

A není dnešní benzínový turbomotor na údržbu stejně dráhy jako ten dieselovy?
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: ajif a 2 návštevníků

cron