Opel Zafira 1,4T 103kw s LPG

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Neophytee 31. 1. 2017 16:09

Zdravím vás. Chtěl bych poprosit o radu. Budu mít tento vůz od novoty. Je třeba jezdit první kilometry pro zajetí motoru pouze na benzín nebo se to může ze startu hned valit pouze na LPG, plus trocha benzínu na starty. Co jsem se dočetl, má Opel z výroby ventily a sedla ventilů z lepšího materiálu. Děkuji za postřehy zde zkušených. Neop.
Neophytee
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod glider 31. 1. 2017 16:14

Nazdar,
neriesil by som to a nechal to na automatiku tj. po par metroch sa ti to prepne na plyn. V zime zo bude trvat dlhsie.
.bad.decision.matters.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pýtrs 31. 1. 2017 22:55

Přepínání na plyn řeší plně automatika, na benzín netřeba zajíždět.
Přepnutí na LPG trvá při 20 stupňů plus cca 500m, při -20 ale třeba 10 km, s tím je potřeba počítat
Pýtrs
Nováček

Odeslat příspěvekod Arnie J 1. 2. 2017 00:50

wow
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Neophytee 1. 2. 2017 09:38

Děkuji za informace. Z příspěvku wow nejsem moc moudrý. Asi reakce na zvolení motorizace předpokládám. Vím, že ta 1.6T 147kw by s tím autem hýbala jinak, ale co mi říkal jeden majitel, deset litrů benzínu nebylo problém při dravější jízdě, takže nic pro mě. Na mojí jízdu - salám párek - to bude stačit. Kdyby ještě někdo měl s tímto motorem zkušenosti spíše z Merivy, budu rád. Tam je ale 88kw.
Neophytee
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Snas89 1. 2. 2017 10:47

Taky jsem o ni uvažoval, co tě vedlo dát přednost lpg proti cng?
Snas89
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Neophytee 1. 2. 2017 10:55

Tam, kde bydlím, mám nejbližší CNG 50 km.LPG je již všude. Na lpg je 60l nádrž u nové Zafiry 2017. Jen jsem ale přišel o možnost full led světel a variabilní loketní opěrky s el. Parkovací brzdou z důvodu nějakých úprav na zadní nápravě kvůliva plynovým nádržím :-(
Neophytee
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dismissing 1. 2. 2017 11:21

Lpg bude mit nižší provozní náklady.
dismissing
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Arnie J 1. 2. 2017 12:47

Neophytee píše:Děkuji za informace. Z příspěvku wow nejsem moc moudrý. Asi reakce na zvolení motorizace předpokládám.

ne, jen mě zaujalo, jak dlouho to v kose trvá, než přepne na plyn :) motor v pohodě
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dismissing 1. 2. 2017 12:52

U továrních přestaveb bývá přepnutí vázáno na konzervativní teplotu vody 50 - 60 stupňů...ale 10km je přehnané.
dismissing
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Neophytee 1. 2. 2017 13:37

10km mi taky příjde hodně, v nějakém vlákně, co tu je, někdo psal 2km v zimě, asi 500m v létě. Ale to jsou předělávané vozy. No uvidím sám. Spíše mě zajímalo, jestli se to musí od novoty nějak zajíždět třeba
Neophytee
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dismissing 1. 2. 2017 13:40

Opel má přepečlivě psané manuály, tam si počteš i o zajíždění. Ale určitě nemusíš řešit, jestli na LPG nebo na BA.
dismissing
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod hopa26 1. 2. 2017 14:15

taky se poptej nejakeho renomovaneho plynare,co pouzivaji za tovarni zastavbu...aby nemeli zamcenou jednotku,kde potom nejde vcelku nic servisovat a resi se to vymenou za nemale penize.
nevim jak konkretne opel,ale treba skoda mela s tovarnim lpg systemem dost nespokojenych uzivatelu.
sam lpg mam ,ne v oplu,jsem maximalne spokojeny. je dobre ale dodrzovat nejaka pravidla,ktera nejsou slozita,vymena filtru,benzin bez bio slozek,jine svicky,lpg kupovat na osvedcenem miste.
hopa26
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod janajda 1. 2. 2017 15:18

Zaf. s tímto motorem máme v rodině, tak se klidně ptej.
Ve výbavě skutečně jsou omezení, není el. park. brzda, je obyčejná zadní náprava a u nás (rok 2014) nešly přední mlhovky :)

První kilometry se jezdilo na auto-přepínání, tedy i na plyn. Žádné problémy s tím nebyly (celkově mám pocit, že s autem za celou dobu nic nebylo...)
Garáž: P5008 1.6THP
Živě: Lenovo R500&T510
janajda
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pýtrs 1. 2. 2017 16:14

dismissing píše:U továrních přestaveb bývá přepnutí vázáno na konzervativní teplotu vody 50 - 60 stupňů...ale 10km je přehnané.


Věř mi že to tak je. Samozřejmě záleží na tom kde jezdíš, ale pokud vyjedu s takto zmrzlým motorem na volnou silnici kde to sudlam 90, tak je 10km zcela reálných
Pýtrs
Nováček

Odeslat příspěvekod glider 1. 2. 2017 16:29

jj zalezi ako ides ale 10km by som povedal je maximum...to uz voda ma 50 stupnov

pokial nie je minus 25 a nejdes 10km z kopca :D
.bad.decision.matters.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dismissing 1. 2. 2017 16:33

Ty máš Zafiru na lpg? Nic moc tedy. Asi bych zvážil nechat snížit teplotu vody pro přepínání na plyn.
dismissing
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod glider 1. 2. 2017 16:44

vychadzal som z tych 50 stupnov co pises

kamos mal Fabku a tam to bolo nastavene na 30 stupnov

neviem ako to ma Zafira
.bad.decision.matters.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Neophytee 1. 2. 2017 17:46

No dobře a když je venku jako teď, řekněme do -5 , tak snad to do tří kilometrů přepne . Jinak mě to tedy moc nepotěší
Neophytee
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod yeaah 1. 2. 2017 18:22

Focus, v lete klidne za 300m a v zime si myslim, ze kdyz je -10 tak do 5km. V tehle velkych mrazech to necham dyl jet na benzin a pak si prepnu na plyn. Co me prekvapilo je turbo "rychlost" raficky chladicky kapaliny, v lete je to snad i po tech 300m na 90. Neni to chyba, da se to prenastavil, ale neresim to a jedu chill prvich par km:)
yeaah baby!
yeaah
Štamgast

Odeslat příspěvekod glider 1. 2. 2017 19:18

Neophytee píše:No dobře a když je venku jako teď, řekněme do -5 , tak snad to do tří kilometrů přepne . Jinak mě to tedy moc nepotěší

ale jasne ze hej
.bad.decision.matters.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pýtrs 1. 2. 2017 19:57

V -5 to mám na cca 5km poklidné jízdy mimo obec
Pýtrs
Nováček

Odeslat příspěvekod Neophytee 2. 2. 2017 09:55

A ta nálepka LPG na zadním skle je povinná jen v některých zemích? Teď se dívám na youtube a testy s polskými auty nemají žádnou nálepku.
Neophytee
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MartinTDI 3. 3. 2017 23:56

Pozdravujem

nechcem robiť nové vlákno tak píšem sem. Mám pár dní objednaný OPEL Zafira 1,4 - 103kW. Pondelok je posledný deň kedy môžem upraviť konfiguráciu. Mám tam oproti výbave Innovation navolené navyše
- lounge sedenie v druhom rade
- posuvná lakťovka + el. parkovacia brzda
- slnečné clony v druhom rade
- 5 miestna konfigurácia
- vyhrievanie sedadiel
- zadná cúvacia kamera

1. Ktorá výbava je podľa Vás v Zafire "nutnosť" ?? Som ochotný ešte prehodnotiť výber na základe skúseností.

2. Asistenčné systémy. Zvažujem tieto asistenty. Buď "zimnú sadu s akt. tempomatom", ktorá vychádza 1000€ (výhrev sedadiel za 400€ by sa ale zrušil). Okrem funkcie adaptívneho tempomatu je navyše funkcia núdzového brzdenia, ktoré funguje od "krokovej rýchlosti" podľa manuálu.

Druhý asistent, ktorý zvaźujem je "Opel EYE", ktorý sa dá kúpiť za 600€ ako Driving assistance I paket. Tento paket neobsahuje adaptívny tempomat, ktorý sa dokupuje zvlášt. Obsahuje
- núdzove brzdenie (funkčné až od 40kmh - preto by som ho kombinoval iba s adaptivnym tempomatom)
- stráženie odstupu od auta pred (meranie v sekundách)
- asistent mŕtveho uhla
- signalizácia opustenia jazdného pruhu
- rozpoznávanie dopravných značiek


budem veľmi rád, za akékoľvek skúsenosti s týmito systémami - nechcem zbytočne vyhadzovať peniaze ale ak sú tieto dva systémy v aktuálnej Zafire skutočne na úrovni šiel by som do niech.

ĎAKUJEM



(na aute jazdí aj manželka a je to rodinné auto pre cestovanie, jazdu po meste - cca 12tis km ročne)
BMW
MartinTDI
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pýtrs 4. 3. 2017 06:55

Na nejaky systémy bych se vyprdl. Hlavně aby byly vyhřívaný sedačky a volant, tempomat a jestli stojíš venku zvážil bych nezávislé topení
Pýtrs
Nováček

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 3. 2017 10:56

+1
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 4. 3. 2017 11:11

Co se tyče vybavy, tak ty sam by jsi měl vědět co potřebuješ, nebo co užiješ. Asistenty jsou za mě hrozne a ještě hroznějši a pokud si zodpovědny řidič, ktery se věnuje řizeni tak jak ma tak o to větši duvod se na ně vyprdnou a raději prachy dat za nějakou komfortni vybavu, kterou užiješ ty a tva rodina.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 3. 2017 11:12

Přesně moje řeč.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod agathodaimon 4. 3. 2017 11:18

Pýtrs píše:Na nejaky systémy bych se vyprdl. Hlavně aby byly vyhřívaný sedačky a volant, tempomat a jestli stojíš venku zvážil bych nezávislé topení


J á e obejdu i bez vyhřívanýho volantu nebo tempomatu 8-)
kolik piv vypiješ tolikrát jsi člověkem.
Die With Beer In My Hand
agathodaimon
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 4. 3. 2017 11:32

Podle me hodne zalezi, jak ten konkretni system funguje. Jsou v tom dost rozdily.
Napr. nouzove brzdeni. Nektere systemy jen zmirnuji kolizi, jine umi skutecne zastavit az do 50 km/h. Taky jde o kvalitu snimani, aby to na cloveka porad jen zbytecne nepipalo.
Bez toho, abych si to vyzkousel, bych si to nepriplatil. Protoze "vyhodit" 1000€ a pak jen ty vsechny asistenty vypnout, protoze jsou otravne a funguji spatne, to je trochu draha sranda.
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 3. 2017 11:35

agathodaimon píše:
Pýtrs píše:Na nejaky systémy bych se vyprdl. Hlavně aby byly vyhřívaný sedačky a volant, tempomat a jestli stojíš venku zvážil bych nezávislé topení


J á e obejdu i bez vyhřívanýho volantu nebo tempomatu 8-)

Já ne.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dismissing 4. 3. 2017 11:41

Nebrat elektrickou parkovací brzdu. Adaptivní tempomat záleží na způsobu řízení, někomu vyhovuje někomu pak vadí, že neumí fungovat jako obyčejný. Na novou úroveň adaptivní tempomat posunuje teprve autonomní změna pruhu. Opel eye funguje dobře, je to technologie mobil eye.
dismissing
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Pierr3 4. 3. 2017 11:55

Na asistenty se vyprdni.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 3. 2017 12:11

Já bych potřeboval asistent chlastu. :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 4. 3. 2017 12:21

Hele ja si před par dny pořidil tyto 2 mňamky a k tomu žadnou asisteci nepotřebuji. :love: :D

Mňamka.jpg
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 3. 2017 12:23

:love:
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 4. 3. 2017 12:34

No vim, že castelli romani to neni, ale ja jsem rumovej.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 4. 3. 2017 12:45

S tím bude zábava :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 3. 2017 12:57

Rumajzlik.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MartinTDI 5. 3. 2017 22:19

1. prečo nebrať el. park. brzdu?? Auto bude jazdit manželka a na 10 ročnom Scenicu si na elektriku zvykla, aj po 200tis funguje spolahlivo na Renaulte.

2. pôvodne som chcel aspon Opel EYE kupit, ale kašlem na to - pokiaľ mi niekto nepotvrdí, že je spokojný s používaním kašlem na to
BMW
MartinTDI
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 3. 2017 22:24

Kašli na to.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dismissing 6. 3. 2017 00:04

MartinTDI píše:1. prečo nebrať el. park. brzdu?? Auto bude jazdit manželka a na 10 ročnom Scenicu si na elektriku zvykla, aj po 200tis funguje spolahlivo na Renaulte.

2. pôvodne som chcel aspon Opel EYE kupit, ale kašlem na to - pokiaľ mi niekto nepotvrdí, že je spokojný s používaním kašlem na to


1. pokud vám el. ruční brzda vyhovuje, tak ok. Já bych ji dobrovolně nechtěl. Když vynechám ztrátu mechanického spojení s nouzovou brzdou a ztrátu zábavného zimního prvku, tak jsem se s ní prostě a jednoduše nesžil.
dismissing
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod yndezit 6. 3. 2017 00:16

Dokud je vše ok, tak el brzda nevadí, ale jak se něco pokazí - např. lanovody, motorek brzdy, zamrzne to nebo jen se vybije baterie - tak se zabrzděným autem nelze pohnout, naložit na obyč odtahovku, odtlačit, to co u jiných aut jde.

Někde na netu je video, myslím že dokonce ze Slovenska, jaký byl problém s Koleosem co takhle zůstal stát.
yndezit
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 6. 3. 2017 06:01

Je to na *****.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 6. 3. 2017 08:16

yndezit píše:Dokud je vše ok, tak el brzda nevadí, ale jak se něco pokazí - např. lanovody, motorek brzdy, zamrzne to nebo jen se vybije baterie - tak se zabrzděným autem nelze pohnout, naložit na obyč odtahovku, odtlačit, to co u jiných aut jde.

Někde na netu je video, myslím že dokonce ze Slovenska, jaký byl problém s Koleosem co takhle zůstal stát.

k tomu stesti jeste ma automat, ten bez nastartovani nevyradis z P takze uz muzes rovnou mit el.rucku...
ja si myslim ze el. rucky se lidi boji jen ze to neznaji. :hm
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Abre 6. 3. 2017 08:56

Jean ViC píše:
yndezit píše:Dokud je vše ok, tak el brzda nevadí, ale jak se něco pokazí - např. lanovody, motorek brzdy, zamrzne to nebo jen se vybije baterie - tak se zabrzděným autem nelze pohnout, naložit na obyč odtahovku, odtlačit, to co u jiných aut jde.
Někde na netu je video, myslím že dokonce ze Slovenska, jaký byl problém s Koleosem co takhle zůstal stát.

k tomu stesti jeste ma automat, ten bez nastartovani nevyradis z P takze uz muzes rovnou mit el.rucku...
ja si myslim ze el. rucky se lidi boji jen ze to neznaji. :hm

Zalezi na typu. U DQ250 by melo jit vyradit z P na N uz kdyz je zapnuty zapalovani. Dokonce i bez nej to jde odblokovat rucne, ale to uz vyzaduje demontaz krytu. Nicmene taky mam radeji aspon jeden ciste mechanicky prvek, ktery funguje i s vybitou baterkou a chciplym motorem.
Abre
Nováček

Odeslat příspěvekod vorel11 22. 11. 2017 09:15

Zdravím všechny zafiráky s 1,4 turbo na LPG. Uvažuji, že si ji taky koupím a chtěl bych se zeptat, kolik Vám to žere plynu a benzínu. Taky mě zajímá, zda byste si ji pořídili znovu. Co Vás štve a co je perfektní. Dík za radu. P
vorel11
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Moucha 22. 6. 2018 18:18

dneska jsem na Zafiru koukal a docela se mi to za ty peníze líbí, nějakých 550tis před slevou dle ceníku je taky fajn, jen nevím jestli jsem na takové auto připraven. Případně hádám ta 147kW nepůjde pod 10 po městě ani za prd.. :(
Ještě si nezaplatil
Moucha
Gay inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 22. 6. 2018 18:25

Tak zas kolik toho po městě najezdíš
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vorel11 23. 6. 2018 21:40

Zdravim zafiraky. 3 roky jsem si na ni myslel a kdyz udelali nova svetla, byl jsem nadsen. Zacal jsem obchazet prodejce. Chtel jsem lpg a 7 mist. Zacal porovnavat a zjistovat. Spotreba lpg je pry okolo 9 l +0 ,5 benzinu., tj cena jako za 10 l plynu. Prostredni sedadlo se mi nelibilo, ze je uzsi. Prizval jsem k vyberu syna a vsechno mi sepsul. Nelibil se mu hlavne dlouhy "cumak" Navstivil jsem sveho plynare, jestli mi bude delat servis lpg. Rikal, ze mi tovarni prestavbu nedoporucuje, ze je to studna na penize. vstrik lpg od nej stoji 2800 od opla je za 8000. Vysvetlil mi, ze zafira lpg ma jenom vlecenou a ne viceprvkovou napravu, aby se tam vesly nadrze. Navstivil jsem proto jeste VW a usedl do turana. Hned se mi zalubil. Potiz byl s prestavbou na lpg. V 7 mistnem neni misto na nadrz a tsi slupne 7 -8 l plynu a 1 l benzinu. Taky vychazel o 100k draz nez zafira. Rok jsem rozýšlel a nakonec zajel pro tourana 1,6 TDI di Nemecka. 13 mesicu stary, najeto 7800 km. Vybava comfort line v D je slusna a diky dieselmanii stal skoro stejne jako benzinak. 20500 E. Spotreba od 4 do 5 l nafty. Vzdycky jsem mel lpg a nechtel jinak. Dneska jezdim na naftu a asi dobry. Doufam, ze motor minimalne 250 000 vydrzi. Preju, at jste spokojeny se svoji volbou. Omlouvam se za hacky, pisu na mobilu.
vorel11
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 6. 2018 21:41

:shock:
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomanr 23. 6. 2018 21:46

Pobavilo.
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 6. 2018 21:47

Mně se přetočil ciferník hned po druhém řádku
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 6. 2018 21:48

vorel11 píše:Zdravim zafiraky. 3 roky jsem si na ni myslel a kdyz udelali nova svetla, byl jsem nadsen. Zacal jsem obchazet prodejce. Chtel jsem lpg a 7 mist. Zacal porovnavat a zjistovat. Spotreba lpg je pry okolo 9 l +0 ,5 benzinu., tj cena jako za 10 l plynu. Prostredni sedadlo se mi nelibilo, ze je uzsi. Prizval jsem k vyberu syna a vsechno mi sepsul. Nelibil se mu hlavne dlouhy "cumak" Navstivil jsem sveho plynare, jestli mi bude delat servis lpg. Rikal, ze mi tovarni prestavbu nedoporucuje, ze je to studna na penize. vstrik lpg od nej stoji 2800 od opla je za 8000. Vysvetlil mi, ze zafira lpg ma jenom vlecenou a ne viceprvkovou napravu, aby se tam vesly nadrze. Navstivil jsem proto jeste VW a usedl do turana. Hned se mi zalubil. Potiz byl s prestavbou na lpg. V 7 mistnem neni misto na nadrz a tsi slupne 7 -8 l plynu a 1 l benzinu. Taky vychazel o 100k draz nez zafira. Rok jsem rozýšlel a nakonec zajel pro tourana 1,6 TDI di Nemecka. 13 mesicu stary, najeto 7800 km. Vybava comfort line v D je slusna a diky dieselmanii stal skoro stejne jako benzinak. 20500 E. Spotreba od 4 do 5 l nafty. Vzdycky jsem mel lpg a nechtel jinak. Dneska jezdim na naftu a asi dobry. Doufam, ze motor minimalne 250 000 vydrzi. Preju, at jste spokojeny se svoji volbou. Omlouvam se za hacky, pisu na mobilu.

Ať ti motor chcípne na choleru.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomanr 23. 6. 2018 21:48

Je zaujímavé vidieť čo za ľudia existuju.
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 23. 6. 2018 21:48

V čem je problém?
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 6. 2018 21:50

Zeptej se Vagi-ho.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 24. 6. 2018 06:19

garážmistr píše:V čem je problém?

Taky jsem nepochopil, mam to podobne, když setrit na palivu, tak nafta jednoznacne. LPG je dnes nahovno.
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 24. 6. 2018 07:16

Když šetřit na palivu, tak možná. Když skutečně šetřit peníze, tak to může být úplně jinak.
U nafty nastupuje víceboj dvouhmota, vstřiky, vysokotlaké čerpadlo common railu, dpf, egr, scr, .......co zkratka, to desetitisíce korunek (mimochodem od podzima stoupne spotřeba chcanek dvakrát až třikrát, kvůli Euro 6....).

A proti tomu (u nepřímého vstřiku) LPG vstřikovače za pár peněz, možná přimazávání za pár peněz, možná lepší svíčky .... a dost. A hlučnost většinou ještě nižší než u benzínu.
Nekenieh
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod robbert 24. 6. 2018 07:42

A není dnešní benzínový turbomotor na údržbu stejně dráhy jako ten dieselovy?
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 24. 6. 2018 07:44

Ne :D
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 24. 6. 2018 07:46

Tak spis bych řekl, ze ty dyzlovy jsou uz vychytany a ty vyjmenovane dily vydrzi celou zivotnost auta. Doufam ;-)
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 24. 6. 2018 07:57

Zivotnost auta ano. Jen jak velka je ta zivotnost
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 24. 6. 2018 08:04

Njn, to je prave ta otázka, ale velke iluze si nedelam. Ja bych to u dnesnich aut videl mezi 200 az 300 kkm
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 24. 6. 2018 08:05

Ja 500-700. Ze se meni spotrebak je normalni
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 24. 6. 2018 11:15

robbert píše:A není dnešní benzínový turbomotor na údržbu stejně dráhy jako ten dieselovy?


Až na podzim budou v přímovstřikových benziňácích filtry pevných částic, tak se to asi už dorovná.
Nekenieh
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod robbert 24. 6. 2018 11:28

Ty filtry už jsou teď, ne?
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hondamaník 24. 6. 2018 11:29

Máš pravdu, tedy pokud pomineme fakt, že benzínové filtry pevných částic jsou mnohem jednodušší a fungují jinak...
Hondamaník
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 6. 2018 14:35

Aspoň že tak.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MartinTDI 30. 6. 2018 07:03

Pozdravujem. Zafiru 1.4 turbo mam uz rok (pisal som v tomto vlakne o el. rucke). S autom sme spokojni, hlavne velmi prijemny jazdny prejav a stabilita na.ceste.ma prekvapila. Oproti Scennicu o dost lepsie.

Raz za čas zamrzne infotaiment, inac slape fakt dobre. Rozhodol som sa pre prestavbu na LPG od firmy BRC.

Z dovodu pritomnosti wattovho priamovodu na zadnej naprave to bolo zaujimave s voľbou nádrže. Maximalne by sa vosla plna toroidna s rozmermi 630x200. V pripade tyhto rozmerov by mali podla vyrobcu maximalne 60l. Na sklade mali Stako 600x200 a 47litrov. Nakoniec som spokojny.

Slape to super, mam tam Full Led p. Svetla, el. Rucnu aj lepsiu zadnu napravu.
MartinTDI
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hondamaník 30. 6. 2018 07:05

Už jsi čipoval? Tvoje odišlo turbo tu už dlouho nebylo :D
Hondamaník
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 30. 6. 2018 07:57

MartinTDI píše:
Raz za čas zamrzne infotaiment, inac slape fakt dobre.

Máš Android telefon že?
Moucha
Gay inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 26. 11. 2018 17:00

Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 27. 11. 2018 11:03

tvl co to je za podladěnca, 1.6T 100 kW? :shock:
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 27. 11. 2018 15:59


Jo, jak na letáku z Tesca. Nekup to, když to o tolik zlevnili.
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod glider 27. 11. 2018 16:02

Arnie J píše:tvl co to je za podladěnca, 1.6T 100 kW? :shock:

To bude mat tak 110 ryl a prifukne sa to na 150kW, aby to nasledne este v zaruke prdlo alebo zacalo cukat :D
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Allien driver 28. 11. 2018 10:20

nekecaj hlúposti, 1,6T nikdy nemala a nemá problém s cukaním a to hovorím o 147kW. Je to jeden z najlepších Opel motorov.
Pozrite si aktuálny redakčný test Astry s týmto motorom v 147kW verzii. Dobrá je aj diskusia pod článkom. Z nej vyťahujem napr. comparing Peugeot Renault Opel s 1,6 motormi. Odporúčam si všímať hlavne pružnosť 80-120km/h, alebo ešte lepšie 80-180, tu sa totižto ukáže pravda o chovaní vozidla v praxi teda v najviac využívanom intervale rýchlosti! a nie v dynamike 0-100 z ktorej ste väčšina "na mraky" (pýcha hlavne VW) ktorá je dobrá tak akurát na to, ktoré auto bude prvé na semafóroch.K tomu by som ešte rád podotkol, že pokiaľ nejaká automobilka podriadi konštrukciu vozidla tomu aby bola najlepšia v dynamike (pružnosť je až na druhom mieste) s cieľom patrične z toho profitovať, pretože zákaznici sa trhajú o auta s najlepším 0-100, tak je to veľmi smutné a primitívne a nikdy si nekúpim auto od takejto automobilky.
Allien driver
Nováček

Odeslat příspěvekod garážmistr 28. 11. 2018 11:33

Ty jseš poslouchej nějakej frustrovanej.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Allien driver 28. 11. 2018 11:39

si sa trafil. stále menej dobrých áut na trhu aj vďaka fenoménu 0-100, je nutná osveta
Allien driver
Nováček

Odeslat příspěvekod miromen4 28. 11. 2018 11:41

Na tu 1.6 jsem uplně pozitivni ohlasy nečetl, ale je fakt, že minimalně je nebo byla dynamicka a pružna. Jenže teď je po upravach na nove emise a i hodnoty vyrobce tušim upravil takže kdo vi jak na tom bude teď.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 28. 11. 2018 11:43

Allien driver píše:si sa trafil. stále menej dobrých áut na trhu aj vďaka fenoménu 0-100

Nějaký bližší vysvětlení?
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Allien driver 28. 11. 2018 11:52

Monentálne sa mi nedarí nájsť adekvátnu náhradu za Opel GM filozofiu
miromen4 píše:Na tu 1.6 jsem uplně pozitivni ohlasy nečetl
nerozumiem "uplně pozitivni ohlasy". a nejaké negatívne? Ja vychádzam z vlastných skúsenosti, mám ju v rodine a nájazd už cca 100t km.
Allien driver
Nováček

Odeslat příspěvekod miromen4 28. 11. 2018 11:55

Myslim motoricky, projev atd. nějakou spolehlivost neřešim.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Allien driver 28. 11. 2018 11:56

skús to podložiť, napr. nejaký comparing a podobne
Allien driver
Nováček

Odeslat příspěvekod garážmistr 28. 11. 2018 11:56

Něco těžkýho, velkýho venku, malýho uvnitř co potřebuje na stejnou dynamiku jako konkurence o 20% vyšší výkon? To zamrzí.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Allien driver 28. 11. 2018 11:58

ne ne, už to o posledných modeloch neplatí, prebuď sa, veľká škoda odchodu GM

-- 28. 11. 2018 12:01 --

astra K vyhrala COTY, nová insignia patrí medzi to najlepšie v segmente
garážmistr píše:Něco těžkýho, velkýho venku, malýho uvnitř co potřebuje na stejnou dynamiku jako konkurence o 20% vyšší výkon? To zamrzí.
skús ma presvedčiť nejakým comparingom pls
Naposledy upravil Allien driver dne 28. 11. 2018 12:05, celkově upraveno 1
Allien driver
Nováček

Odeslat příspěvekod miromen4 28. 11. 2018 12:02

Allien driver píše:skús to podložiť, napr. nejaký comparing a podobne

No to by byl ideal, ale ja k tehle motorizaci viděl akorat par solo testu. Jako pozitivum vidim, dynamiku a pružnost, ktere se daji dohledat. Ale to bylo ještě před upravou na nove emise.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Allien driver 28. 11. 2018 12:06

po úprave krúťak zvyšený na 300Nm
a 0-100 zo 7 na 7,8 ? - no emisie - to bude naprieč výrobcami
Allien driver
Nováček

Odeslat příspěvekod MV_cz 28. 11. 2018 12:10

Náhodou 0-100 je důležitý při najíždění z fake připojovacích pruhů.
fiatí 1.4 940A2000
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář

Odeslat příspěvekod Allien driver 28. 11. 2018 12:16

áno, prepáč, pridáme, ale tam potrebuješ 0-130 :D
Allien driver
Nováček

Odeslat příspěvekod garážmistr 28. 11. 2018 12:43

Allien driver píše:skús ma presvedčiť nejakým comparingom pls


Zkus nejdříve vysvětlit tuhle svojí větu, ideálně s přihlédnutím k koncernu VW, který jsi v souvislosti s ní uvedl.
stále menej dobrých áut na trhu aj vďaka fenoménu 0-100


Potřebuju vědět na jaký úrovni se diskutuje.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 28. 11. 2018 12:47

no když je dobré zrychlení 0-100, tak zbytek auta je na pikaču, to je přece jasný
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Allien driver 28. 11. 2018 14:11

garážmistr, úroveň z mojej strany je seriózna ale je len málo pravdepodobné, že mi nejako pomôžeš. Každopádne ďakujem za ochotu poradiť.
0-100 zrýchlenie je len nejaký čiastkový údaj o dynamike a pružnosti voza. Není múdre súdiť len a len podľa tohto parametra, pozor na to. A mám silný dojem, že VW vsadil hlavne na ten parameter a väčšina mu na to sadla - ostatné parametre si nevšímajúc. Mám silný pocit, že Opel GM na to išiel zákaznicky omnoho prívetivejšie a doplatil na to, ale samozrejme doplatil aj na mnohých iných chýb.
Allien driver
Nováček

Odeslat příspěvekod garážmistr 28. 11. 2018 14:49

Tak jinak, který podstatný parametry se ti zhorší, když máš slušný zrychlení 0-100? Resp. v kterých parametrech vyniká Opel nad ostatní a musel díky tomu přinést na oltář 0-100.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 28. 11. 2018 15:28

Podle mě jsou to celkem vyrovnaný čísla, celkově je VW lepší, ale ***** tomu rozumim http://www.zeperfs.com/en/duel6050-5575.htm

Opel GM na to šel s fištrónem a s tím kým se spojil, tam pak delší dobu tráva nerostla :D
fiatí 1.4 940A2000
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář

Odeslat příspěvekod Allien driver 29. 11. 2018 13:35

garážmistr píše:Tak jinak, který podstatný parametry se ti zhorší, když máš slušný zrychlení 0-100? Resp. v kterých parametrech vyniká Opel nad ostatní a musel díky tomu přinést na oltář 0-100.

Dobre, pokusim sa to v skratke demonštrovať na comparingu Opel Astra 1,4T a VW Golf VII od MV_cz s prídavkom ďalších štyroch áut (Ford Focus III a IV, Hyundai i30, Mercedes A200). Všimnite si že Astra má z nich najhorší krúťak a jeho najhorší nábeh, ďalej v 0-100 (dynamika) je predposledná, ale kupodivu má z nich najlepšiu pružnosť 80-120 a bezmála tiež 80-180, teda hodnoty tak dôležité v praxi!!! No čím to asi môže byť, keď zdá sa že všetky motory majú lepšie charakteristiky? Je to práve filozofiou Opel GM, nehnať sa za najlepšími výsledkami 0-100 všade uvádzanými, ale radšej dosiahnúť najlepšie výsledky v pružnosti, ktorú dennodenne ako šofér potrebujem. Jazdenie sa tak stáva zábavnejšie, príjemnejšie (vďaka lepšie nastaveným prevodom v bežných rýchlostiach) a bezpečnejšie. Ale to si zrejme málokto z vás všima, že? Opel GM je už pasé
Allien driver
Nováček

Odeslat příspěvekod MV_cz 29. 11. 2018 13:53

Jseš si jistej, že v reálu poznáš rozdí tří (až šesti) desetin vteřiny v 80-120? Vždyť to řadili ručně, ale jo, super, v Oplu je nejzábavnější jízda... made my day :D
fiatí 1.4 940A2000
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář

Odeslat příspěvekod Allien driver 29. 11. 2018 13:54

áno je to malý rozdiel, pretože motor astry má najhoršiu charakteristiku, pri rovnakých motoroch by ten rozdiel bol markantnejší.
pri motorizácii 1,6T sú pomery markantne lepšie v prospech Astry
Naposledy upravil Allien driver dne 29. 11. 2018 13:57, celkově upraveno 1
Allien driver
Nováček

Odeslat příspěvekod garážmistr 29. 11. 2018 13:55

V disciplínách pružnýho zrychlení bere ve dvou ze třech vítězství golf. Tak to asi nebude příklad kterým jsi chtěl vyzdvihnout astru.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Allien driver 29. 11. 2018 13:58

ja som nechcel vôbec vyzdvihnúť astru, ja som chcel na tomto príklade vyzdvihnúť filozofiu GM. Ak by tak bolo použijem príklad s 1,6T 147 kW
Allien driver
Nováček

Odeslat příspěvekod Major Kure 29. 11. 2018 14:02

Ale ten Golf, ma lepsi 0-100 i 2 ze 3 pruznosti. Tak ten ma jakou filosofii?
[quote="goes"] je to postaveno na mych znalostech o vsem[/quote]
[quote="antracit"]Já jsem se ještě nezmýlil.[/quote]
[quote="maincoonsback"]V zásadě je můj názor na tuto věc správný.[/quote]
Major Kure
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 29. 11. 2018 14:06

Jako i kdyby ty čísla tak opravdu byly, tak asi víc než 0,3s při zrychlení z 80 na 120 spíš poznám, že ve městě jsem z 0 na 50 (tj. ze semaforu) budu možná o vteřinu dřív v golfu než astře.
fiatí 1.4 940A2000
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář

Odeslat příspěvekod garážmistr 29. 11. 2018 14:10

Allien driver píše:ja som nechcel vôbec vyzdvihnúť astru, ja som chcel na tomto príklade vyzdvihnúť filozofiu GM. Ak by tak bolo použijem príklad s 1,6T 147 kW

Z příkladu, který jsi použil se zdá, že filozofie GM je nechat se porážet od koncernu.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 29. 11. 2018 14:10

.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Allien driver 29. 11. 2018 14:14

Nezabúdajte na to, že táto veľmi dobre naladená motorizácia v Golf VII je už minulosť, nová 1,5T je už poplatná novým emisným reštrikciam a už nie tak agilná a podobne 1,8T
to garažmistr: nič si nepochopil, tak ako som predpokladal
Naposledy upravil Allien driver dne 29. 11. 2018 14:17, celkově upraveno 1
Allien driver
Nováček

Odeslat příspěvekod MV_cz 29. 11. 2018 14:17

já nevím, furt mi to přijde spíš jako chyba měření než aby v tom byly fakt nějaký praktický rozdíly http://www.zeperfs.com/en/duel6658-6050.htm
fiatí 1.4 940A2000
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář

Odeslat příspěvekod Allien driver 29. 11. 2018 14:19

všimni si, že porovnávaš 1,5 s 1,4, skús to porovnať opačne s 1,6T od opelu
Allien driver
Nováček

Odeslat příspěvekod Major Kure 29. 11. 2018 14:19

hm, porad lepsi 0-100 i 2 ze 3 pruznosti

http://www.zeperfs.com/en/match6050-557 ... 3-6658.htm

-- 29. 11. 2018 14:20 --

Allien driver píše:všimni si, že porovnávaš 1,5 s 1,4, skús to porovnať opačne s 1,6T od opelu


jako 110kw proti 147kw, kvuli 0,1 objemu?
[quote="goes"] je to postaveno na mych znalostech o vsem[/quote]
[quote="antracit"]Já jsem se ještě nezmýlil.[/quote]
[quote="maincoonsback"]V zásadě je můj názor na tuto věc správný.[/quote]
Major Kure
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 29. 11. 2018 14:21

já teda nevim co se řeší, ale tipnul bych si, že 1.4-1.5 T se 140-150 koněma pojedou všechny prašť jak uhoď
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Allien driver 29. 11. 2018 14:21

opakujem táto motorizácia VW Golf je už pasé

-- 29. 11. 2018 14:23 --

Major Kure píše:jako 110kw proti 147kw, kvuli 0,1 objemu?

a 1,4 opel k 1,5 vw nie je 0,1 objemu? Prečo asi to tak vw mizerne naladil?
Allien driver
Nováček

Odeslat příspěvekod Major Kure 29. 11. 2018 14:24

Arnie J píše:já teda nevim co se řeší, ale tipnul bych si, že 1.4-1.5 T se 140-150 koněma pojedou všechny prašť jak uhoď


ano, ale Opel GM k tomu pouziva jinou filosofii

-- 29. 11. 2018 14:26 --

Allien driver píše:opakujem táto motorizácia VW Golf je už pasé

-- 29. 11. 2018 14:23 --

Major Kure píše:jako 110kw proti 147kw, kvuli 0,1 objemu?

a 1,4 opel k 1,5 vw nie je 0,1 objemu? Prečo asi to tak vw mizerne naladil?


opakujem, ze v tom linku je i 1.5TSI, ktera neni pase a je porad lepsi, nez 1.4 od oplu.

A rikas, ze VW mizerne naladil 1.4, potazmo 1.5 ale Opel to ma preci naladene stejne ne? 1.6T od oplu pak naladenim miri proti 2.0 od VW, podle vykonu. Kazdy sel svou cestou. Neni to tak?
[quote="goes"] je to postaveno na mych znalostech o vsem[/quote]
[quote="antracit"]Já jsem se ještě nezmýlil.[/quote]
[quote="maincoonsback"]V zásadě je můj názor na tuto věc správný.[/quote]
Major Kure
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Allien driver 29. 11. 2018 14:30

netvrdím, že 1,4T od VW je mizerne naladená skôr opačne, ale prečo asi skončil??? "Opel filozofia sa oveľa markantnejšie prejaví pri 1,6T, keď už o to ide.

-- 29. 11. 2018 14:30 --

myslím tým výhodne naladené prevody 4-6 k motoru
Allien driver
Nováček

Odeslat příspěvekod Major Kure 29. 11. 2018 14:35

Skoncil, aby ho nahradil 1.5TSI, ktery plni prisnejsi eko normy a zaroven je jeste porad rychlejsi, nez 1.4T od oplu. A ty tvrdis, ze je mizerne naladeny. To se tak stava, ze jeden motor skonci a nahradi ho jiny. To snad dela i Opel se svou filosofii.
[quote="goes"] je to postaveno na mych znalostech o vsem[/quote]
[quote="antracit"]Já jsem se ještě nezmýlil.[/quote]
[quote="maincoonsback"]V zásadě je můj názor na tuto věc správný.[/quote]
Major Kure
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 29. 11. 2018 14:36

Ty rozdíly v těch tabulkách jsou tak minimální, že se bavíte o ho....
Filozofie GM je v tom, že bude mít motory od PSA. :-D
Nekenieh
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Major Kure 29. 11. 2018 14:38

nene, Opel GM je zabavnejsi a pruznejsi. Zatim co ostatni se honi za 0-100, tak Opel na to vyzral a vynika svou pruznosti, coz je jasne videt v tom porovnani veskerych 110kw motoru.
[quote="goes"] je to postaveno na mych znalostech o vsem[/quote]
[quote="antracit"]Já jsem se ještě nezmýlil.[/quote]
[quote="maincoonsback"]V zásadě je můj názor na tuto věc správný.[/quote]
Major Kure
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 29. 11. 2018 14:44

Allien driver píše:Nezabúdajte na to, že táto veľmi dobre naladená motorizácia v Golf VII je už minulosť, nová 1,5T je už poplatná novým emisným reštrikciam a už nie tak agilná a podobne 1,8T
to garažmistr: nič si nepochopil, tak ako som predpokladal


Prozatím jsi uvedl jen příklad vyvracející tvojí teorii.
Btw. Opel fora jsou několik let plná informací, že 1,4t cuká. To je jaké filozofie?

-- 29. 11. 2018 14:52 --

Allien driver píše:netvrdím, že 1,4T od VW je mizerne naladená skôr opačne, ale prečo asi skončil??? "Opel filozofia sa oveľa markantnejšie prejaví pri 1,6T, keď už o to ide.

Keď už o to ide, ještě o hodně markantněji se to projeví u 2.0tsi, když už o to jde.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 29. 11. 2018 14:54

Patřím mezi ty, kteří málem koupili Astru, protože se mi fakt líbila. A důvod proč jsem skončil u Golfa byla právě ta riziková oplácká 1,4.
Jinak když vlezete na spritmonitor a porovnáte motory 100-110kW, tak Astra žere v průměru o 0,5 litru víc jak Golf.
Nekenieh
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod MV_cz 29. 11. 2018 15:04

Oni tu 1.4 ještě nevyřešili? :hm tak to už asi nevyřeší nikdy.
fiatí 1.4 940A2000
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář

Odeslat příspěvekod Nekenieh 29. 11. 2018 16:25

Tak tvrdí že ano, změnou oleje. Jenže ten motor podle mne k tomu bude stejně náchylnej. A hlavní důvod nekoupení? V době kdy na netu byli zoufalci s kleklými motory tak mi prodejce tvrdil, že problém neexistuje.
Já myslím, že PSA se s tím mazat nebude.
Nekenieh
Pozorovatel


  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků