od anonymni 20. 2. 2019 12:41
takz sem stravil pul hodiny jizdou po rispke k letisti a pak maly okruh po dalnici. Prijel sem ve q7, tudiz dizl-dizl proovnani ihned. Q7 je v otazce prevodovky napr. vuci Fluenceho prevodovce takova mirne rozvlacnejsi. Nicmene prodlevy jsou jen tehdy, pokud se na pedal jde opravdu extremne pomalu a pomlau se primackava, pak opravdu chvili nereaguje, ale to se ani realne nedivim. Jinak s ni neni problem podrazovat uplne nebo castecne kdykoli, napr. si podradit pred predjetim, drzet si otacky nahore a pak jen vystrelit.
Tuareg je v tomto mirne vlacnejsi. Uprimne 4 sekundy jsou kravina. I ty 2 sekundy se mi nepodarilo nasimulovat jinak, nez sem jak idiot primackl pedal asi jen tak o pul centimetr-centimetr, pak to ale nereagovalo vubec. Jinak to fungovalo obdobne jako u Audi. Tzn. nebyl probelm si nahodit kvalt na predjeti rychle pedalem a reagovalo to hned. Na rychle pohyby zadny problem. Na pozvolne bych rekl, ze je to mirne priskrcene proti Audine, ale vetsinou clovek spise musel chtit, nez ze by to bylo porad, proste musel na ten pedal jit tak nejak fakt pomalu (nenapada mne ze bych tak bezne jezdil) a pri pomalem, ale fakt pomalem pridavani plynu, to chvilku fakt nereaguje.
Ja proste nevim jak jezdi ostatni, ale aby to fakt delalo ty lagy bez niceho, tak musi jet jak kreten. Ale i v te dobe zadne 2-4 sekundy nehrozi.
Takze dekuji ti Roberte, ze jsi mne donutil si to vyzkouset, ale priste prosim mene pohadky.
Timto dekuji modremu tuaregu, za prijemne svezeni. Je to fakt pekne auto.