„VW Arteon 2017“ nebo tak něco

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 11. 2018 14:45

Aloha píše:
ajif píše:biturbo je pocitově naprostej nesmysl, těch 240 kobylek bych tomu nehádal. Takže určitě turbo.


Takže 150k, protože na těch 190k to taky nepoznáš

takže vlastně stačí 1.6 TDI 110k 8-D
anonymni

Odeslat příspěvekod Tomas B 14. 11. 2018 16:05

glider píše:
Tomas B píše:ja uz jsem vymeknul a bral bych arteona i v dieselu


Je to sami pozer a maser.


no jo no, lip bylo...uz musi byt clovek skromny

-- 14. 11. 2018 16:06 --

ajif píše:
Aloha píše:
ajif píše:biturbo je pocitově naprostej nesmysl, těch 240 kobylek bych tomu nehádal. Takže určitě turbo.


Takže 150k, protože na těch 190k to taky nepoznáš

takže vlastně stačí 1.6 TDI 110k 8-D


to tam nedavaj, ne :-))
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 11. 2018 17:52

jaká škoda ... :D
anonymni

Odeslat příspěvekod Tomas B 14. 11. 2018 19:04

velka Skoda :-))
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 11. 2018 19:31

***** škoda.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 11. 2018 20:28

JPP - 2.0 TDI 110kW má prý často v reále 120-125kW, zatímco 140kW verze má v reále často jen 135kW. A subjektivně se proto zdají velmi podobné (s tím, že 140kW má zdá se podstatně větší apetit)
anonymni

Odeslat příspěvekod Tomas B 14. 11. 2018 20:55

od tyhle pani jsem to taky slysel a nekde to uz i psali
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 14. 11. 2018 21:36

Jo, u Kodiaka to samé
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 11. 2018 21:53

no tak třeba to není JPP, ale realita ...
anonymni

Odeslat příspěvekod Aloha 14. 11. 2018 22:02

ajif píše:JPP - 2.0 TDI 110kW má prý často v reále 120-125kW, zatímco 140kW verze má v reále často jen 135kW. A subjektivně se proto zdají velmi podobné (s tím, že 140kW má zdá se podstatně větší apetit)


nevím co se říká o výkonu, ale rok jsem jezdil souběžně Passatem 140kW a Tiguanem 110kW oboji v automatu(předtím i Passat 110kW) a ten rozdíl ve výkonu opravdu nebyl moc poznat, a automat s tou 140kW byl fakt blbě sladěnej, šlápneš na plyn, chvíli se nic neděje a pak to vyrazí jak debil, rozdíl ve spotřebě nebyl nijak markantní, osobně bych volil buď 110kW nebo pak těch 176kW
exVW Golf 7 1,4TSi
exŠkoda Octavia 1,8TSi
Aloha
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 11. 2018 22:25

dobrá, dobrá. Dík za info
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 14. 11. 2018 22:58

já bych osobně neváhal a vzal 1.5 TSI ... na to tvoje prdkání
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 11. 2018 23:25

já váhám, protože ten se dá jen se základní výbavou a já bych chtěl eleganci. Ještě jsem neměl:
- digitální přístrojovku
- rozeznávání dopravních značek
- automaticky zacloňované LEDky v dálkových
- prediktivní tempomat a světla kooperující s navigací (brzdí sám před zatáčkou, nasvěcuje zatáčku před otočením volantem)

v základu jsou jen statický LEDky, zadní LED světla bez dynamické MI pičovinky, není elektrický víko kufru, není výhřev sedaček, není kůže s alcantarou, ale jen látka, kola jsou 17" namísto 18", není navigace, není couvací kamera, není paket ambiente, není díra/loketní opěrka vzadu.
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 14. 11. 2018 23:48

to bych teda u koncernu nečekal
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 11. 2018 06:28

co přesně bys nečekal? Základ je vybaven asi o malinko líp než passat highline ...
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků