Co se dá vyčíst z obrázků (a není v článku):
- vyhřívání volantu se zapíná přímo na volantu samostatným tlačítkem (poslední tlačítko vpravo) - dříve bylo společně s vyhříváním sedadla řidiče
- více tlačítek na volantu (+4, ale jen jedna nová funkce), ostatní zatím nevyužitá
- ve videu jsou oproti obrázkům prohozená tlačítka SET a RES a +/- na volantu. Dá se předpokládat, že definitivní podoba bude stejná jako nyní, tedy +/- na kolébce a SET/RES jako tlačítka.
- USB-C vedle řadící páky
- místo analogových hodin uprostřed palubní desky jen nápis Passat
- zadní obrysová světla mají tvar písmene L (vlevo), brzdová světla mají naproti tomu tvar písmene P (vpravo). Vzájemně se to doplňuje do 3 čtverců.
- Passat nově nebude detekovat přítomnost rukou řidiče pomocí mírného pootáčení volantu a měření případného odporu, ale na volantu jsou dvě zóny citlivé na tlak. Pravděpodobně tedy zmizí pro VW Grouppe typické lehké přejíždění od čáry k čáře při zapnutém Lane Assist (a také už nepůjde nejspíše použít flaška do volantu..).
Jinak v interiéru prakticky žádná změna.
Ohledně těch "novinek" u asistenčních systémů - najdětě 10 rozdílů u ACC:
Video o Arteonu (20 měsíců staré):
https://www.youtube.com/watch?v=o4BOqREbiCwVideo o novém Passatu
https://www.youtube.com/watch?v=zF1zEnKod94Všechna nová videa:ACC:
https://www.youtube.com/watch?v=zF1zEnKod94DCC:
https://www.youtube.com/watch?v=cjZl4pPZs3cTravel Assist:
https://www.youtube.com/watch?v=j46NiEUt7jQIQ.Light:
https://www.youtube.com/watch?v=u05X6LswmwU