Ford Tourneo Courier 2014

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Moucha 22. 4. 2014 11:27

Tourneo Custom v bilé s černýma oknama nam v HK ve Ford IN stojí a vypadá moc dobře, líp než to co máme my :-)
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 22. 4. 2014 12:49

Folie pudou na zadek tak jako tak. Pokud by se dali pěkný kola, tak by to mohlo vypadat dobře. Ještě to zvážim.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 24. 4. 2014 03:07

Tabulku zrychlení C-maxu 1.0 EB 74kw. Vzhledem ke stavbě, velikosti a hmotnosti by to zhruba mohlo odpovídat Courieru do jeho dotočený trojky což by mělo být kolem 140km/h.

0-30 km/h (s): 2.1

0-40 km/h (s): 2.7

0-50 km/h (s): 3.8

0-60 km/h (s): 5

0-70 km/h (s): 6.1

0-80 km/h (s): 7.5

0-90 km/h (s): 9.5

0-100 km/h (s): 11.7

0-110 km/h (s) 14

0-120 km/h (s): 16.7

0-130 km/h (s): 20.4

0-140 km/h (s): 25.5

0-150 km/h (s): 30.6

-- 24. 4. 2014 04:36 --

Odstupňování 5° převodovky u B-Maxe 1.0EB 74kW při cca 6300ot.

I: 51

II: 94

III: 142

IV: 191

V: 240


Odstupňování 6° převodovky u C-Maxe 1.0EB 74kW při cca 6300ot.

I: 50

II: 92

III: 138

IV: 182

V: 229

VI: 272

Předpokládám, že ponechají 5° převodovku poskládanou jako U B-MAX, pak to bude při dálničních 130km/h točit zhruba 3400ot. 1.0EB má u všech výkonových verzí, na rozdíl o 1.2tsi, shodný kroutící moment 170Nm. U 74kw verze ho ustřihne při 4000ot, což by odpovídalo rychlosti 152km/h. Tzn. že při ustálené rychlosti nižší než 152, budou mít všechny verze k dispozici stejný výkon. Při akceleraci a využití overboostu (200Nm, 30s) pojedou silnější verze samozřejmě líp.

-- 24. 4. 2014 04:45 --

B-Max s 1.0EB.

1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 4. 2014 06:14

3400 pri 130 mi prijde zbytecne moc
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 24. 4. 2014 06:22

Nejsem fanda dlouhejch převodovek, takže při pěti kvaltech a vysoký stavbě za mě ok.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 4. 2014 06:25

Ja sem zase fanda ultradlouhejch prevodovek. podradit do velkyho kopce muzes vzdycky
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 24. 4. 2014 06:27

Pak se ti asi zdá ta převodovka příliš krátká. :)
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 4. 2014 07:53

Skutecne
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 25. 4. 2014 16:24

Základní barvy:

Bílá Frozen
Obrázek

Modrá Blazer, takhle ani nevypadá špatně :hm
Obrázek

Červená Race
Obrázek

-- 25. 4. 2014 17:34 --

Metalické barvy:

Stříbrná Tectonic, v německu Titan Grau
Obrázek

Impact Blue
Obrázek

Černá Magnetic, v německu Magnetic Grau, takže předpoládám, že bude tmavě šedá
Obrázek

Černá Panther
Obrázek

Bílá Iceberg, v německu Skyline Blue
Obrázek

Stříbrná Moondust
Obrázek

Červená Venice
Obrázek
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 25. 4. 2014 17:03

A co my s tim? :D
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 4. 2014 17:08

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 25. 4. 2014 17:14

Rád bych v tomhle vlákně shromáždil smysluplný informace pro všechny potenciální majitele. Takže většině je to k ničemu, pár lidem by to do budoucna mohlo poskytnout komplexní informace a ušetřit čas.

A speciálně tyhle barvy jsem napostoval pro sebe, abych se mohl kdykoli kouknout a rozmýšlet. Kromě Stříbrný Tectonic, která jde do zlatava jsou pro mě v tuhle chvíli s přimhouřením oka akceptovatelný všechny.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 25. 4. 2014 18:01

Predava sa to aj bez hagusov?
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 25. 4. 2014 18:29

V nižší výbavě Trend jsou za příplatek. Vyšší Titanium je má ve standardu.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 4. 5. 2014 18:42

Na trhu se nic neděje, na auta se čeká. V ČR dle vyjádření Fordu na přelomu květen/červen.

Tak zatim koukám co kde dokážou s tim litrem provést a zaujala mě tahle úprava. Seriovej motor je téměř na maximu 100k už v 4tis. ot. a drží si je. Bohužel ukončili měření ještě před 6tis. ot. Už jsem viděl grafy, kde si je podrží za 6tis. Upravenej motor je před 4tis. na 140k a pak se udržuje kolem 145k až k ukončení měření někde kolem 6,7tis. nemám tyhle průběhy moc v oblibě, ale je obdivuhodný čeho je ten motor schopnej.

http://www.br-performance.be/en-be/chip ... stage=4271
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků