Ford Tourneo Courier 2014

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Jean ViC 12. 11. 2018 09:59

Ještě jestli počítají i stim že se můžou sjíždět nerovnoměrně, třeba ja na vnitřních destičkach neměl nic a na vnějších nekolik mm
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OTA21 12. 11. 2018 10:00

Zajímavá pro né moc lidí. Hodně z nás má brzdy třeba na 100kkm a třeba 6 let, a pak po takové době bych si ani nepamatoval, že ta "akce" byla.

Něco mi ale říká, že nic není zadarmo a bude tam nějakej háček, jako třeba cena práce.......
81kW
OTA21
Inventář

Odeslat příspěvekod MELLO 12. 11. 2018 10:52

To sem přesně já.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 12. 11. 2018 12:54

zadarmo není nic, to si dobře pamatuju :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 23. 11. 2018 16:23

Ide to pekne Daliborovi.
Přílohy
20181123_161748-1032x581-774x436.jpg
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 23. 11. 2018 19:50

Já vidím, že stojí.
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod metyn 23. 11. 2018 19:55

:D :D , Meta
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod robbert 23. 11. 2018 21:18

Vagi píše:Já vidím, že stojí.

Co ty víš? Třeba stojí líp než jede.
8-P
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 23. 11. 2018 21:23

Já myslím, že stojí nejlíp ze všech :P
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod Lukas063 23. 11. 2018 22:53

hlavně když stojí
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 22. 6. 2019 18:19

Měl jsem na vyzkoušení Fl 6°Mt. Nic z toho co se mi na autě líbí nepokazili naopak pár věcí je ku prospěchu věci. Nejzajímavější pro mě je změna ovládání motoru, u prvních 1.0eb se při řazení nahoru musí počkat s přidáním plynu na padnutí otáček, padají pomalu a když se nepočká, motor laguje. Fl má euro6, gpf a novou řídící jednotku. Dohromady to chodí daleko líp než náš 2014, jestli se u preFL něco měnilo po roce 14 nevím. Každopádně motor je teď daleko líp ovladatelnej. Celkově se projevuje líp, hlavně kolem 2tis. ot. je hladší a příjemnější.
Zajímavý počin je převodovka. Prvních 5°je stejně, nebo skoro stejně dlouhých jako u pětikvaltu, šestka je přidaná a výrazně delší. Pětka při 130km/h točí 3,5tis. ot., šestka pod 3tis.ot. Při 150km/h to jsou příjemný 3,4tis. ot. Problém u seriový 74kW verze je, že se to na šestku už moc neuveze do kopců a to ani těch mírných, pětka udrží 150km/h po celou D1. Z mýho pohledu je to nakonec trochu problematický a možná i s negativním dopadem na spotřebu, kdy se člověk snaží udržet rychlost, drží plyn na podlaze a rychlost padá. Samozřejmě jde podřadit na pořád stejně dlouhou pětku. Takže je to o způsobu užívání.
U posílenýho motoru bude kombinace novýho ovládání a 6° výborná.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 22. 6. 2019 19:57

To znie fajn.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 22. 6. 2019 20:09

Jj, uživatelsky znatelně příjemnější.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 22. 6. 2019 22:28

To zní jako že ta předchozí verze motoru je pěknej vopruz. Pořád nechápu jak ses do toho auta mohl zamilovat. Krabice se slabým motorem, který si navíc dělá co chce.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 22. 6. 2019 22:39

Ovládání není ideální, ostatně na něj pičuju od začátku. Zbytek je výbornej a fascinuje mě, když dodávka zvládá jízdní režimy, při kterých spousta hatchů protestuje.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků