ASTRA Sports Tourer

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Lukas063 23. 3. 2017 13:11

tak určitě :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 23. 3. 2017 13:15

stillmann píše:to raději cukání,než škaredou čtyřočku za předraženo.. :D


je super, když je někdo vtipnej
Tomas B
Veterán

Odeslat příspěvekod Jean ViC 23. 3. 2017 19:46

To snad ani vtipné není
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stillmann 24. 3. 2017 12:05

To není..když mrkneš na ceny slepice..šháde je jen pro firmy
stillmann
Nováček

Odeslat příspěvekod majkom 24. 3. 2017 14:19

hele, tak benzin je u astry v *****.. nevite co nafta, maj tam nejakej problém, nebo aspoň naftu udelali sudruhovia z opelu pouzitelnu?
majkom
Nováček

Odeslat příspěvekod Anonymni 24. 3. 2017 14:27

ta by měla být ok
Anonymni

Odeslat příspěvekod speleo 24. 3. 2017 17:03

"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod majkom 12. 5. 2017 13:56

tak biturbo je mimo mna, ale ten 100kw naftak s automatom by mohla byt dobra volba.. asi dam nekdy testovacku, ak taku config vobec niekde maju:)
majkom
Nováček

Odeslat příspěvekod Pýtrs 12. 5. 2017 14:08

Já bych bral taky 1.6ku ale benzín :)
Pýtrs
Nováček

Odeslat příspěvekod majkom 13. 5. 2017 17:19

Tie cukaj:(
majkom
Nováček

Odeslat příspěvekod Beaumont 13. 5. 2017 19:28

Ja jsem tedy prosel nejaka fora o nove Astre a cukani se ve vsech pripadech tykalo jen 1.4T. Naopak na 1.0T ani 1.6T jsem takovy ohlas nezaznamenal.
Bylo by mozno dat odkaz na forum, kde ma nekdo problem i s benzinem 1.6T?

Zajimam se, protoze kdybych pri pristi vymene auta shledal potrebu kombiku, Astra 1.6T benzin by byl horky favorit (kdyby stacil hatch, vedla by Giulietta).
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod randomf 23. 7. 2017 20:13

1.0T i 1.6T opravdu necukaji. U 1.4T cukaly motory do MY17, resi se to vymenou oleje za specifikaci Dexos 1 gen 2, po vymene se problem odstrani / minimalizuji projevy.
randomf
Kabrioleťák roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 8. 7. 2018 18:07

Minimalizace problémů = občas se to stane? Ono to dokáže zlikvidovat motor i při občasném projevu.
LSPI = principielní problém všech vysoce přeplňovaných benzínů. Zatím akorát u VW se zdá, že to mají vyřešené.
Zřejmě nakombinování parametrů víření směsi, použitého oleje, chlazení vstupního vzduchu (včetně velmi účinného vodního chlazení EGR ventilu), svíček.
Co jsem našel jako hlavní fyzikální příčinu, tak vznícení olejové mlhy ve spalovacím prostoru během komprese. Nastříknutím benzínu do válce klesne na jeho stěně povrchové napětí oleje a ten se zčásti dostane do spalovacího prostoru. Není tedy nutné zakarbonování válce, byť to může být další iniciátor.
Hlavní příčinou jsou podmínky ve válci blízké naftovému motoru (tlak teplota), takže se nedivme, že se to vznítí.
Oni to v nouzi dořeší motormanagementem a jiným olejem, ale pak to dole nepojede a ztratí se tím úspornost motorů - nesnesou vysoké zatížení v nízkých otáčkách.

Takže velmi vážně uvažuji i Astře v naftě. Nakonec to bude spolehlivější volba. Akorát je to + 42.000Kč, což při spotřebě -2 litry proti benzínu dělá návratnost 65.000km. :hm

Má někdo zkušenosti s dobrým Opláckým servisem někde v okruhu Havlíčkův Brod, Pardubice, Polička, Čáslav ?
Nekenieh
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Allien driver 9. 7. 2018 11:20

no, si nemyslím že vo všetkom máš pravdu, všetko je riešiteľné až sa chce. Motory v K-áčkovej Astre zdá sa, že sú už v pohode (nový olej, sviečky, soft), aspoň podľa názoru mnohých majiteľov na Opel forum. LSPI je fakt veľký problém v turbo motoroch pri nízkych otáčkach s vysokým krúťakom (a to naprieč značkami), sám som si svoje zažil. Ale až sa do auta dá správne aditivovaný olej, v tomto prípade DX1.2, LSPI sa minimalizuje na neškodnú úroveň. A keď sa to ešte skombinuje s hardvérovou a soft úpravou, výsledok môže byť veľmi dobrý. Len pre zaujímavosť, až Opel ohľadom LSPI dospel do súčasného stavu, trvalo mu to minimálne 7 rokov vývoja.
Allien driver
Nováček

Odeslat příspěvekod Nekenieh 9. 7. 2018 14:01

No právě. A nikdo neví, kam vlastně za tu dobu dospěli. Občas LSPI a za 5 let a 100.000 km máš prasklej píst na únavu. Známej má kolikátou Astru v naftě a nikdy žádnej problém a jezdí do šesti. Akorát strach z ekopošuků, že nás budou terorizovat i přes Euro 6. Astra zatím nemá močovinu, do podzima.
Nekenieh
Pozorovatel

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník