VW Up! a nový motor

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Jean ViC 21. 5. 2017 18:57

Dsg dávají taky?
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 5. 2017 19:56

PatV píše:Ani by mi tolik nešlo o pět vs. šest kvaltů, ale koncernový šestikvalty jsou pocitově skvělý, tak spíš proto.

nj, to je fakt, že ten pětikvalt byl trochu gumový, ale dalo se s ním spolupracovat
2017 Škoda Kodiaq 1.4 TSI DSG Style
2014 Mazda 3 G165 Revolution
2003 Alfa Romeo 147 GTA
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 21. 5. 2017 20:15

Aštar_Šeran píše:Dáš tomu dvojnásobný výkon a ty pidikola budou hrabat na dvojku i na suchu...

Neviděl bych to tak černě, by tomu nedali pořádně dimenzovaný díly, tak by tomu srazili výkon na první dva kvalty. Větší problém by možná byl, že by auto nebylo stabilní při 200+.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 21. 5. 2017 20:19

Je vidět, že jsi ještě ničím silnějším na 165/70 R14 nejezdil :D
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 5. 2017 20:21

a ty snad jo?
2017 Škoda Kodiaq 1.4 TSI DSG Style
2014 Mazda 3 G165 Revolution
2003 Alfa Romeo 147 GTA
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatV 21. 5. 2017 20:22

V takovým autě bych hrabání na dvojku bral rozhodně jako výhodu :D
PatV
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 21. 5. 2017 20:25

Arnie J píše:a ty snad jo?

Jo.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 21. 5. 2017 20:46

Aha, já bral 14" jako 185, 15" jako 195, ty 165 už jsou strašný žiletky. Jinak silnější FWD když zalovím v paměti, tak asi iba cupra cca 200k, 400Nm na 205/40/17 (čína) od dvojky nahoru pohoda. Pocitově to jelo jako hovado, to jsem měl tenkrát štěstí, že jsem jí nekoupil.

-- 21. 5. 2017 21:46 --

A s čím si vlastně jezdil na takových žiletkách?
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 21. 5. 2017 21:21

Jeden škrt to měl jako zimáky na FII TSI 63. A i tam už to byl problém.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 21. 5. 2017 21:28

To museli bejt super spotřeby :)
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 21. 5. 2017 21:47

Ono musí hrát strašnou roli ten lehký předek, bo jinak výkon nevelký a dlouhý převody. No stejně, gti by mohlo být trochu zběsilý :D
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 21. 5. 2017 21:49

Když si vzpomenu na staré clia tak pocitově nejzbesilejsi bylo to co nemělo el škrtící klapku, pedálem se rovnou tahalo lanko klapky a to bylo to nejslabší
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 21. 5. 2017 22:01

Já měl teď trochu zběsilýho tribita, jsem nahodil na předek 10 letý klebry co jsem koupil s diskama, na mokru dvojka vždy, trojka většinou jen na čáře :D Sranda, ale jsem rád, že to na autě už není.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 22. 5. 2017 00:08

Mne v sobotu presmyklo koleso na 3ke pri 120.
Prsalo, predbiehal som chuja, dotacal trojku a na krajnici bola nerovnost a nejake listie/voda.....kua hned som si spomenul na quattro a podobne systemy.

Predbehol som vsetko co som stretol, ale proste na vode sa mi to furt nezda...
.bad.decision.matters.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 22. 5. 2017 07:24

michelin energy saver? :D
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: addiction a 1 návštěvník