Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
mimi14 píše:Ale ako prve by som skontroloval tu pumpu. Potom hlavu, sice by sa voda mala stracat ale nam sa vobec nestracala. A hlava nebola ani prasknuta, len nejaky nemcur zabudol dotiahnut sroby na hlave a tlacilo to do vody.
Jouda: to som vazne prekvapeny ze tam mas elektricky vetrak. Ked to nie je na klimu ale normalny tak to uz fakt viskospojkam odzvonilo
mimi14 píše:Kam ten svet speje? To uz vazne BMW mysli ekologicky. Potom je jasne ze nemas viskospojku ked ti to chladi aj klimovy chladic, este do e39, to bolo klasicky cez viskospojku.
goes: zcasti ma, ale k tomu dodatocnemu chladeniu sa pouziva, teda aspon do nove 5er pouzivala klimova vrtula. na e39 je to tak. A urcite aj na e46, neviem ako je na tom uz nova e90
A k tej 100ke, co ked sa ta inspirovala u aut z 50 rokov?
Jouda.II píše:Nemají, u BMW mám jenom jednu velkou. Stejně tak se netočí, když je motor vypnutej, nemá to ani moc logiku, když chladící kapalina už necirkuluje.
mimi14 píše: ked zastavim mam rucicku tesne pred polkou, este to nie je klasicky ukazovatel ze tam ta rucicka stoji v strede ako pribita, noa ked po nejakych 2 min zase startujem tak sa rucicka dostane cez polku. Asi kvoli tomu ze ostala voda v bloku a ta sa o hodne viac zohriala, neviem kde je cidlo teploty presne. No ale po nastartovani sa to ihned vrati pod polku je to pekne vidiet ako to rychlo schladi
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků