MB C200K kontrolka motora - co to moze byt?

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod brabus 25. 5. 2008 14:24

Mam toto auticko, uplna spokojnost, nic silnejsie som nikdy nemal ani nejazdil, takze logicky je to pre mna subjektivne super faro. Nemam tie skusenosti ako ace, ze nahanat na dialnici 530i V6 je realne (holt som iny typ vodica - vyuzivam silu a vykon motora, ale nemam chut sa zabit :-)/. Jedine co ma sere je, ze mi svieti kontrolka motora, bol som v servise MB (aj) v Rakusku /nasim hajzlikom neverim, a po prvej navsteve som zistil, uroven pristupu k zakaznikovi je snad aj v dacii lepsia/, a vsetko bolo OK, vynulovali pocitac, auto 3 mesiace jazdilo super, ale naraz zasa zacala ta kontrolka svietit. Na jazdne vlastnosti ani spotrebu to vplyv nema, jedine ze ma to znervoznuje. Opat som bol v servise, opat nic, vynulovali pocitac, opat pol roka klud a zasa svieti. Uz to ani neriesim, ako som pisal, nema to ziaden vplyv, dokonca ani na emisie /presiel som uspesne cez emisnu konktrolu so super hodnotami/. Takze to vynulujem, az ho budem predavat, co neviem kedy bude, lebo je to naozaj to, co mi sedi, slusne rychle spolahlive relativne imidzove auto so slusnou spotrebou a zaberie ked potrebujem.
Jazdim v meste tak 95% a dlhodoba spotreba 10.1 l, sposob jazdy 50/50 (kludna vs razantna) podla nalady, vnutorneho rozpolozenia a situacii na ceste :-)
Mimochodom... neviete niekto, co ta kontrolka moze znamenat? V servise (SK aj AUT) su bezradni...
Naposledy upravil brabus dne 25. 5. 2008 19:17, celkově upraveno 1
brabus
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Dusan 25. 5. 2008 16:50

Kontrolka motora znamena, ze komp nasel chybu, kterou najit nemel. A to je tak vsechno co se da rici. Pro diagnostiku je potreba sject ty chyby a zjistit co konkretne zpusobilo svitici kontrolku. Je to proste obecna chyba nelze rici nic blizsiho.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brabus 25. 5. 2008 18:31

Diky za reakciu, ale pointa je v tom, ze v dvoch servisoch (SK, A) nezavisle na sebe to na compe (diagnostike) nic nevyhodilo, prave naopak, vsetko vyhodilo absolutne v poriadku... Ja chapem, ze to je vseobecna kontrolka, ale ked svieti, mal by comp cosi vyhodit. V servise presli celu elektriku a nic...
Toto vlakno som zalozil preto, lebo mozno niekto ma podobnu skusenost na rovnakom aute. Kamaratovi to podobne robilo na BMW 7 a cely problem bol v tom, ze nemal dotiahnute veko oleja a robilo to akysi podtlak ci co a stacilo poriadne zavriet (lepsie povedane silne dotiahnut) to veko, na co ovsem dosli uplnou nahodou. V MB servise som im to hovoril, kukli co sa dalo, ale nic take nenasli, co by im to iniciovalo... Ako vravim, po vynulovani 3-6 mesiacov klud... potom z nicoho nic opat blik a svieti.Ja uz neviem, zly benzin? (low price netankujem), nejake teplotne podmienky? (stava sa to v lete ked su horucavy najcastejsie pri dlhsej ceste na dialnici ked idem rychlejsie max. vsak 140-150, ked predbieham sem tam ujdem na par sekund na 180, co si myslim na tento motor je uplne lahucke zaobchadzanie).
brabus
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Goggy 25. 5. 2008 18:33

Jak rikal Dusan, muze to byt vazne cokoli... spis bych se bal aby kdyz se neco stane, tak si to potom neignoroval protoze ta kontrolka sviti porad...
Neaktivní
Pro kontakt použijte ICQ.
Goggy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brabus 25. 5. 2008 18:36

hm, ved hej, tiez som z toho bol nervny, ale v dvoch servisoch na diagnostike nic nebolo, auto ide absolutne bez problemu, vsetky ukazovatele (az na tu kontrolku) a vsetky hodnoty su OK... v tom je ten pes zakopany...
Nedovolil by som si to ignorovat, len ja ako laik neviem ako dalej, ked ani fachmani si s tym nevedia dat rady... Mozem ist opat doservisu, vynuluju comp, auto pojde tak ako doteraz (tj bezchybne), lenze zasa nic nezistia...
brabus
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Dusan 25. 5. 2008 18:37

Ja to chapu, ale kdyz ti nenasli nic v servisech, tak tady ti to auto na dalku fakt nikdo nepoladi. Obecne ta chyba tam nemusi byt stale, motorova diagnostika jednak zobrazuje trvale zavady a jednak ji muze nastavit i chyba, ktera se objevila a zase zmizela. Ta by pak mela byt v historii zavad (to je to co ti vynulovali, aby ti kontrolka zhasla). V techle chybach bude ta, ktera zpusobuje rozsviceni kontrolky. Muze to byt nejake cidlo mimo toleranci, ktere obcas hazi hranicni hodnoty podle nahodnych podminek nebo treba teploty okoli.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brabus 25. 5. 2008 19:16

No, presne take nieco "momentove" aj ja mam na mysli. Preto som dal tu otazku, ci niekto nemal podobny problem, lebo takto namatkovo to nikdy neporiesim, leda ak nahodou... Diagnostiku som videl, mam ju k dispozicii (no problem), okrem toho, robil ju znamy, takze urcite to nie je tak, ze videl v historii nejaku chybu a tvaril sa ze nic a ze to len jednoducho vynuloval k spokojnosti mna ako zakaznika... Asi to bude ako hovoris, jednorazovo nejake cidlo vyhodnoti zle nejaku hodnotu (otazka je preco a ake cidlo) a potom sa nic nedeje, lebo hodnota sa vrati do normalu...
brabus
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod pjanda 25. 5. 2008 19:29

Pokud se kontrolka rozsviti a nic se realne nestane (auto neztrati vykon, motor nema hrmotny chod, neraguje opozdene atp.), byva to v 99 procentech pripadu jen nekvalitni (ceske, slovenske) palivo, kdy se v emisich objevi neco nad limit a system to vyhodnoti jako nedokonale spalovani. Znam to z mnoha aut, ale jen z Ceska, obvykle navic pokud se s autem delsi dobu jezdi mimo CR a pak se vezme jedna dve nadrze v CR. Napr. z S3 - prvni nadrz za hranicemi a uz sviti, 330d - podobne, ruzna firemni 1,8T to delaji take rada...

Da se to bude ignorovat, nebo prestat tankovat mistni wannabe-benzin, jde-li to.

Samozrejme muze byt pricinou i neco jineho, ale pokud se to deje jak rikate - sem tam, bez nasledku a v servisu nic nevidi, je to tohle. Ani v pripade zminovanych aut nezustalo v pameti nic. A pricina se da jednoduse vysledovat z casove souslednosti...
AutoRevue.cz
pjanda
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brabus 25. 5. 2008 19:35

Diky, ked sa tak zamyslim, moze to byt pravda... ako pisete (zatial 2*za rok a pol, od leta 2007 to uz neriesim-nenulujem), je to vzdy tak cca 100 km po tankovani, len som to nikdy nedal so suvisu s tym tankovanim, lebo v dobre viere tankujem len Shell (zil som v tom, ze je to OK znacka a kvalita). Presne toto som cakal, takuto reakciu, empiricky zazitok konkretneho cloveka...
Dakujem vsak vsetkym za reakciu.
brabus
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod matuS 25. 5. 2008 20:03

moze to byt aj chyba cidla, co je u nemeckych aut celkom bezne.
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 25. 5. 2008 20:19

No tak to maji nejak delane naho.no, kdyz se rozsviti kontrolka, po zmizeni zavady nezhasne ani po delsi dobe a navic chyba ani nezustane v pameti. IMHO proste soudruzi ze SRN nekde udelali chybu, at uz v SW ECU nebo v diagnostice....
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Citruzzz 28. 1. 2009 21:20

Dneska sa mi to presne stalo na MB A150. Tiez som poslednu nadrz tankoval na Shell. Od tankovania to uz je vyse 400km. Motor ide ako hodinky bez problemov, ale predpokladam, ze to bude zase len nejaka specialitka na prekomplikovanej diagnostike MB.
Citruzzz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod brabus 29. 1. 2009 15:02

to Citruzzz: a ides to dajako riesit? lebo ja som s tym uz bol kdekade, vsade vynuluju comp (najneskor vzdy na rocnej prehliadke, inak to neriesim, tj mimo nej to uz nenulujem). motor ide ako ma - aj podla servisneho compu. akurat ma desi, ked to budem, predavat, ako to vysvetlim kupujucemu :-) riesenim sice je aj vynulovanie tesne pred skusobnou jazdou, ale clovek nikdy nevie, kedy to zasvieti, raz to vydrzalo nesvietit pol roka, inokedy par tyzdnov...
a uz tankujem vsetko :-) aj Hypernovu, ved svieti tak ci tak :-) .-)
brabus
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Repii 30. 1. 2009 16:18

Hypernova by mela mit OK paliva.. Me takhle blbne kontrolka na fabii..sice vim zavadu, ale zatim ji neresim.. ale kvuli STK asi budu muset, pze je to ventil EGR.. :D Auto jinak jezdi naprosto stejne... A po servise se mi to rozsvtitilo znova asi po 15minutach 8-)
Repii
Nováček

Odeslat příspěvekod Eross 6. 2. 2009 23:18

Hypernova = slownaft = nekvalita
Aspon co som na vlastne oci videl ked kamoska na MB A 1generacie
prisla z talianska s autom po rokoch a natankovala na slownaftke tak
to auto stratilo rapidne na vykone. Sla smerom do rakuska a ked tam natankovala
auto jej okamzite ozilo, odvtedy tankuje OMV tak ako aj ja a auto ma tah, ziadne
kontrolky neblikaju.

Skus ist nech ti to vynuluju a tankuj len napr. OMV a uvdis po case ci ti to bude robit
- aspon vylucis kvalitu PHM , treba nato ist nejakou vylucovacou metodou alebo neriesit :-|
Tempus Maxcars - Kurz bezpecnej jazdy - Skola smyku -absolvovane :)
Eross
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků