_maty_ píše:No nejspis zitra si pro to jedu tak kdyz mi vic priblizis na co se zeptat, tak se zeptam
když vypadnou záslepky, poklesne na vrchu mazací tlak a začne to dřít vačkovou hřídel a hydroštely - spíše dlouhodobější proces, ale je to zas práce a prachy navíc, tato operace se spíš vyplatí z dlouhodobého hlediska, možná že to víko sundal aby zkontroloval, že jsou záslepky stále na svém místě a že je vačka ok, zeptej se ho, co tam viděl
Tady se můžeš mrknout kde to má být, ale když zadáš "záslepky vačka tdi" tak toho vypadne dost
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... cde4c01c61 Vstřiky mají mít určitou, poměrně hodně přesnou polohu v hlavě, měří se to na desetiny mm od vnější strany hlavy, taková leštěná ploška, nebo jinak - kolmo k vačce, jestli je zkušený z praxe, tak by ti měl umět odpovědět zda to je ok. Ale jak jsem psal, jestli jsou korekce vstřikovačů mezi sebou dobré, resp. hlavně jestli motor maká dobře, tak bych do toho nehrabal - tímhle se u auta řídím poměrně hodně
Jen se ho ptej tak abys ho hned nenasral
a fakturu od předchozí opravy jsem viděl
, ale jestli ti z toho olej teče pomalu proudem, tak by to uznat mohl