od pech. 19. 7. 2017 21:14
koroze se nedá opravit páskou, musí se místa vybrousit, vytmelit, opět vybrousit a očetřit barvou... Ve škoda-kvelbu ti budou schopni dodat za pár stovek malou plechovčičku nebo sprej v originálním odstínu, kterým to přestříkáš jako vrchní vrstvu přes základovku. Ten přední blatník je kleplej, ty zadní dveře jsou turch, Nicméně toto jsou víceméně kosmetické vady, není to nosné ani tam prozatím nejsou ostré hrany, takže to není žádná fatální závada, ošetřit se to ale vyplatí, protože výrazně přibrzdíš rychlost rozšiřování kovomorky.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem