Arnie J píše:Devil007cz píše:Ještě jsem si vzpomněl na jednu věc u toho Karoqu. V urcitem místě, když se sedadlo které mělo alcanraru/kůži posunoval dozadu po nastoupení, tak nepříjemné skřípalo ó stredovou loketní opěrku. Kůže ó kůži. Neznělo to ok u mě.Bylo to jen v krátkém úseku, ale bylo.
Jako ať si tady někdo nemyslí, že to auto chci shodit. Mě se líbí, je pořád ve výběru, ale tyhle věci po zkušební jízdě budu muset prohlídnout a zkusit znovu.
Jako pořád jsem často četl chválu na interiéry Škoda, ale tyhle detaily mě štvou a na hodnocení a závěrečné hodnocení to bude mít vliv. Podle prvotních recenzí to vypadalo dobře a celkově se mi to auto líbilo, ale těch pár maličkostí mě štvalo. Otázka jestli to případně preziju nebo by mě to neustále štvalo.
Uvažuji jestli to nebyla chyba jen daného kousku v těch otřepe nich na dveřích u plastů, kovový zvuk dovření dveří zevnitř a tohle odírání mezi sedadlem a loketní opěrkou. Třeba někdo jiný kdo teď bude koukat na Karoqa může tohle taky obhlédnout?
Tohle je všechno u škodovky standard. Nechápu, proč o tom nepíšou v testech, u Rencka by to napsali.
Tak to jsem opravdu nevedel. Protoze ke Skodovce jsem se podival po 8 letech poprve a mel jenom dojmy z psanych testu, tak ruzne. No uvidime ve stredu znovu.
K tomu Rencku, no ono je nejvetsi sranda, ze ty dvere v Meganu zavireji tak mekkce oproti Karoqu, co jsme zkousel nedavno, dost rozdil ve prospech Rencka za lepsi penize. Treba stredovy tunel Meganu oproti Oktavce vypada luxusneji, kdyz je tam ambietni osvetleni. Jen ze zvedavosti (protoze Oktavku nechci), v Oktavce ma dovreni dveri takovy stejne neprijemny zvuk jako v Karoqu?
Trosku off topic, ale nevi nekdo kolik dava Skoda cca slevu na ICO?