Octavia Combi MPI alebo 1.6TDI

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod petusko1981 21. 2. 2017 19:12

Dobry den, zvazujem zakupenie automobilu Skoda Octavia 2 combi rv 2011-2012, zvazujem kupit tour 2 combi s motor 1.6 MPI najazd 41000 rv 2012. Je to dobra investicia alebo kupit agregat TSI alebo 1.6 TDI, 2L som vylucil. Tour ma vybavu tempomat, atd, je to ten paket . Rocne najedu kolem 12-15t km, mesto + dialnica. Tour2 je v podstate to iste ako Octavia, iba svetla su ine alebo je tam aj nieco ine ?
Dakujem.
petusko1981
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Slawall 21. 2. 2017 19:16

Tour je ocesany vybehovy model...1.6 MPI bych asi nechtel.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 21. 2. 2017 19:35

Já nevím, ale já bych nechtěl ani jednu motorizaci z výběru.
Vlastně žádnou (jetou) z posledních let od koncernu.
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 21. 2. 2017 19:44

To neni teda moc stastnej vyber, proc zrovna OII?
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mimous 21. 2. 2017 19:44

Ani jedno není zrovna výhra, ale pro ten nájezd bych volil MPI.
mimous
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 21. 2. 2017 19:59

OII FL Ambiente s 1.4 TSI
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 21. 2. 2017 21:46

chybí to základní a to jest budget
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 21. 2. 2017 22:03

Skoda penez
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petusko1981 21. 2. 2017 22:59

220t - 240t czk = cca 8300-8600 euro
petusko1981
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonym 21. 2. 2017 23:02

To je jak kdyby se mě někdo zeptal jestli chci amputovat levou nebo pravou nohu
anonym

Odeslat příspěvekod Pýtrs 21. 2. 2017 23:41

Ještě že ne tu prostřední
Pýtrs
Nováček

Odeslat příspěvekod Arnie J 22. 2. 2017 08:16

Zas nedělejte. 1.6 MPI je pro klidnější jízdu v pohodě a není to ani *****ý diesel, ani intergalaktický sráč jako TSI
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 22. 2. 2017 08:40

moudře pravíš árny, tak tak, žádný igs :-)) , Meta
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod pech. 22. 2. 2017 08:49

Mno 1,6mpi není extra zázrak, ale etalon odolnosti to taky ne, udělá si svoje dvě kila, pak potřebuje přešálovat, což stojí pár tisíc a pak to zase funguje... pokud se vysereš na LL interval. v 02 cesta nejmenšího rizika. Má drobná *****ítka jako vyhřívaný termostat (ano tuto debilitu tam nacpali - popírá vlastní funkční princip termostatu), *****ící se odlučovač oleje a podobné věci, které ale neohrožují základní spolehlivost a nestojí moc peněz.

Na1,6tdi se vyser, je to klasický CRD se vším všudy a do soukroma jako ojetina to nedává žádný smysl. Víc problémů než užitku.

Na tsi úplně zapomeň, to je ***** že to nemá obdoby nikde jinde než u jeho soukmenovců s jiným objemem, prostě inetrgalaktický sráč, co se zakarbonovává víc jak koksovací komora, dále mu selhávají rozvody, praskají písty a další zajmavé výjevy ze zástupu konstrukčních pochybení.

Pokud ti mpi přijde při zkušební jízdě líná jako veš, budeš se muset poohlédnout jinde, protože motorová paleta O2 je tragická. 1,4 sice bez problémů, ale slaboučké, 1,6mpi pro kliďasa přežitelné, 1,6 a 2,0FSi - karbon, podmínka benzínu bez BL, dynamika zaostává za papírovými hodnotami, vstřiky ve spalovacím prostoru - problémy, Tsi je už zmíněno. Z nafty PD na *****, sere se vršek motoru, na všech, CRD (1,6-2,0) lepší, ale místo problémů s PD jsou tu sice menší, ale klasické problémy motorů CRD, navíc ojetá nafta do soukroma nemá cenu.

Neomezuj se jen na Octavii, koukni i po jiných autech, benzíňáky mají často lepší a nafty stejné.

pokud máš budget 240kkč, to už bych se spíš než po ojetině kouknul jestli by nešlo vyškrábnout ještě pade a koupit nový "levný sedan" jako 301, elyséé, tipo, mno napíšu i rapid, který se prostorem octavii vyrovná a její základní verzi, ve které je zpravidla to MPI i vším ostatním.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod halleck 22. 2. 2017 09:33

Myslim ze to boli vsetky podstatne informacie v jednom prispevku.

K 1.6 MPI - i tu bola oprava motora okolo 200kkm, tesnenie pod hlavou
http://www.tipcars.com/magazin-skoda-oc ... -6252.html
:-)
halleck
Nováček

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků