od anonym 17. 10. 2017 23:42
Tak rozhodně je prostě S-max lépe odhlučněný, motor ochotně reaguje na plyn a i přes svůj naftový původ, který se snaží úspěšně maskovat, leze do otáček bez sebemšního zaváhání. Světla je kategorie sama o sobě, S-max prostě silnější hotspot, krásně říznutý cutoff a skvěle fungující matrix systém. Zato výrobek souseda z bolehlavu, troufám si říci že motor hlučnější než vytočený civik, neochota se vytáčet, laxní reakce na plyn. O tom, že řidič má dojem jako by za sebou táhl vozík, nemluvím. Mimo zvuků ze zadní nápravy lze mimo jiné pozorovat i pazvuky ze samotného interiéru. Co se samotného komfortu týče, musím modrému oválu pochválit matné plasty na přístrojové desce, jen minimální použití piano black v oblasti loketní opěrky a matné zpracování povrchu displeje infotainmentu, kde ve šech těhto bodech splašená slepice bohužel ztrácí. Kapitolou samo o sobě je řízení klimatizace resp. topení, ve sportovním rodinném voze ani sebemenší náznak nejistoty, ihned zareaguje na požadovanou teplotu a velmi jemnými úpravami ji docílí v rekordním čase, což se bohužel u předokolkové verze Bentley říci nedá, po nastartování začne auto roztáčet ventilátor na nejvyšší možný stupeň, přičemž ani po několika minutách není vzduch v autě rovnoměrně teplý/studený, auto až příliš chrlilo na posádku nezdravé množství teplého vzduchu.