Srovnavat muzu pouze motory 1,4 TSI. Tam ma rozdil ca 1 litr u verzi 90/92kW. Mezi verzi 90kW a 110kW(ACT) je to kolem 1,5l dlouhodobe.
S 1,2TSi jsem toho moc nenajezdil, tam jsem to srovnani myslel hlavne z pohledu techniky, ze ty dva motory jsou hodne odlisne. Jedine co muzu rici, ze puvodni 1,2 EA111 jeste pred upravou napinaku byla o moc vybusnejsi, nova 211 ma charakter podobny spise te po uprave napinaku a SW.
Ale u 1,4 je velky rozdil ve hmotnostech rotacnich a posuvnych hmot a chlazeni.
Na druhou stranu, pokud clovek srovna starou 1,4TSi 125kW a novou 1,4TSi 110kW, tak i za cenu moznych problemu a vyssi spotreby bych vzal verzi turbo-kompresor , ktera mela navic na konci vyroby i robus paket a ty motory z poslednich dvou let vyroby jsou v pripade vymeny oleje po 15t km drzaky.