tak jsem si dnes ve světě motorů přečetl jak jezdí CNG Octa s 1.5TSi.... prý žere stejně jako ta minulá, což je super, protože reálně to fakt jezdí v kombinaci lehce nad 4kg.... dynamika lepší (jasně, +15kw musí být poznat, navíc 7st. DSG, čili víc převodů atd.).
O dojezdu jsme se tady už bavili, snad o 50-70km víc na plyn, ovšem benzínová nádrž už jen symbolická, takže dojet s tím třeba přes noc do Itálie na dovču bude asi dost krkolomné, kdo bude hledat někde ve vesničkách kolem dálnice čerpačky (možná na dálnici jsou, nevím, ale nikdy není jistota že budou otevřené/fuknční).
No a největší rána na závěr - prý zadní náprava drncá, dokonce víc než v běžných Octách s touto nápravou.... to je prostě špatně, protože starší G-tec s víceprvkem má ten zadek naladěný fakt parádně a je to opravdu velmi jisté a komfortní auto.... nějaké odskakování nebo drncání bych bral jako velký downgrade....
no a ve finále cenovka, kdy to auto prostě ve výbavě Style (aspoň auto klimu a dešťový senzor snad už člověk dnes mít musí...) začíná na 730 tisíc a to je prostě vtip jak prase....
Takže suma sumárum jsem rád že jsem za 440 koupil starší verzi dva roky starou se 40tkm najeto, ve firmě mi to může sloužit dalších 6 let a hotovo.... (ta první má teď najeto 160 a je stará 4 roky, tak ještě taky dva roky poslouží....).
Škoda že to auto fakt zabili, pokud to nezlevní o 100 litrů, nedává to smysl....