Octavia 1.9TDI,81kW, rv98 netahne

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Neurotic 11. 10. 2014 14:35

To je divný, že by to na 4 tahalo normálně až do 4000 a na 5 už ne :hm
Neurotic
Štamgast

Odeslat příspěvekod tycoon 11. 10. 2014 14:39

V dieselech se moc nevyznám. Znalý člověk to třeba pozná už podle těch "symptomů", případně podle diagnostiky. Můžeš zkusit nějaké dieselforum, jak už tu někdo doporučoval.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod pcwifi 11. 10. 2014 14:42

Neurotic - na 3 i 4 to celkem bez velke snahy vytahnu i na 4400rpm, to mi ale uz prijde zbytecny to tak extreme tocit, proto sem se drzel jen do 4000rpm + - a pak radil dal.

tycoon - jasny zkusim, diky i tak zucastnenym stranam

PW
Asus X550C, Intel i5-3337U 17W TPD ! 12GB RAM, Intel 250GB SSD, Intel HD, DVD-RW ,15,6" matny ,W10P, 500GB USB3,Samsung S21FE 5G 128GB + TM noFUP, Home VDSL Terminator 125/25M, Koss PortaPro, Asus 24" FullHD, MESH TPlink, MiBOXs + IPTV TM full.
pcwifi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 11. 10. 2014 14:47

Neurotic píše:To je divný, že by to na 4 tahalo normálně až do 4000 a na 5 už ne :hm

Tak na 5ku jsou největší jízdní odpory.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod pcwifi 11. 10. 2014 14:52

jeste sem pozapomel...nedavno sem scel predjizdet, 4ka a asi 90km a po seslapnuti plynu v podstate na podlahu tam proste nebyl ocekavany narust vykonu jak by clovek cekal...to nasere vic nez kdyz je strop tedkomc na 160km...
Asus X550C, Intel i5-3337U 17W TPD ! 12GB RAM, Intel 250GB SSD, Intel HD, DVD-RW ,15,6" matny ,W10P, 500GB USB3,Samsung S21FE 5G 128GB + TM noFUP, Home VDSL Terminator 125/25M, Koss PortaPro, Asus 24" FullHD, MESH TPlink, MiBOXs + IPTV TM full.
pcwifi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Neurotic 11. 10. 2014 15:18

tycoon píše:
Neurotic píše:To je divný, že by to na 4 tahalo normálně až do 4000 a na 5 už ne :hm

Tak na 5ku jsou největší jízdní odpory.


To jo, ale i tak by to mělo jít poznat i na nižších rychlostních stupních teda aspoň u 2,0 HDI to tak je. Jenom nikdo neví čím to je :D Do 3200 to táhne normálně a pak je poznat, že to přestane už i na trojku :hm

-- 11. 10. 2014 16:23 --

pcwfifi tak to by teoreticky mohlo být naftové čerpadlo, ale nejlepší bude když to napojíš na diagnostiku a třeba z ní něco vyleze...
Neurotic
Štamgast

Odeslat příspěvekod pcwifi 11. 10. 2014 15:27

kabel objednan... toz huvidime...
Asus X550C, Intel i5-3337U 17W TPD ! 12GB RAM, Intel 250GB SSD, Intel HD, DVD-RW ,15,6" matny ,W10P, 500GB USB3,Samsung S21FE 5G 128GB + TM noFUP, Home VDSL Terminator 125/25M, Koss PortaPro, Asus 24" FullHD, MESH TPlink, MiBOXs + IPTV TM full.
pcwifi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 11. 10. 2014 15:36

Nezapomeň stáhnout dílenskou příručku, abys věděl, co se tam dá všechno vyčíst a co změřit.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod gewehr 11. 10. 2014 16:20

Neviem čo to máš za servisakov, ale podľa tých vyjadrení by si im auto do rúk dávať nemal.

Add zasekunute čo sa "odsekne". Pokiaľ na tom niekto jazdil tak, že zatuhli lopatky turba tak to, že na tom začneš jazdiť jak prasa a točiť ten diesel do otáčok turbu nepomozes, akurát pokurvis niečo iné. A samozrejme EGR ventil vplyv na výkon sakra ma, napríklad nedávno som na turbodiesli od forda riešil neustále padanie motoru do nudzaku a spôsoboval to zadrbany a zasekly EGR ventil, po vyčistení slape ako hodinky.
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pcwifi 11. 10. 2014 16:33

to se mi taky asi 3x stalo, na radu sem to obcas vytacel na 4000rpm, 160km pred obci, na brzdy a 50. kdyz sem vyjel z obce ven a chtel sem tomu zas slapnout, tak ani prt, jakoby turbo vubec nebralo,80 max a uz to nemohlo. Zastavil sem, vyp / zap klicem / motor a zas ok. Dokopu ho k provereni EGR nez prijde kabel a uvidim... ja mu nemam za zly ze vse nema zmaknuty kamos mechanik, bezne veci jako vymena ramen,tlumice atd. proste ty jednodussi prusery co se muzou stat a sou treba vymenit zvlada perfektne a vzhledem k tomu ze u toho motoru asi tape a nechce mi rict jako kamosovi kteryho zna 15 let ze nevi at du jinam tak se aspon o neco snazi. Zkusim jeste jednoho, ten se tim zivi denne, dovede udelat rozborku a sborku motoru a ani se nezapoti :mrgreen:

co se jeste EGR tyce, nemam ho nechat rovnou zaslepit + deaktivace v ridici jednotce ? cetl sem na to nejake povidani na chip tuning webu... http://www.fap-dpf-filtry.cz/dalsi-sluzby/egr-off-vypnout-egr/ , je mi jasne ze vyhody vynesou az do nebe ale co nevyhody jsou li nejake ?
Naposledy upravil pcwifi dne 11. 10. 2014 16:47, celkově upraveno 1
Asus X550C, Intel i5-3337U 17W TPD ! 12GB RAM, Intel 250GB SSD, Intel HD, DVD-RW ,15,6" matny ,W10P, 500GB USB3,Samsung S21FE 5G 128GB + TM noFUP, Home VDSL Terminator 125/25M, Koss PortaPro, Asus 24" FullHD, MESH TPlink, MiBOXs + IPTV TM full.
pcwifi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 11. 10. 2014 16:45

Moderní motory, kór turbodiesely, mají daleko více součástí, takže diagnostikovat, v čem přesně je problém, není hračka. Je to hodně o těch zkušenostech a také specializaci. Když kupuješ nějaké auto, je dobré u něj vědět spektrum nejčastějších závad a jejich řešení. Já jsem třeba mámě diagnistikoval závadu po telefonu :-) (motor HTP - třáslo to celým a autem a "nejelo" - vadná cívka)
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod pcwifi 21. 10. 2014 18:18

takze, napojeno na pc, mereno za jizdy i v klidu. turbo : nic nevykazuje chyby ci hodnoty mimo "tabluky", jedno ale bylo mimo normu : tusim to bylo vstrikovaci cerpadlo, hodnoty rozhozeny, zjisteno ze bylo uchyceno proste jinak nez melo, odborne hejbnuti, kontrola a hodnoty i v tomto jiz ok. Bouzel problem trva... pomyslna lenost kdyz chci v 80tce predjized, tak se mu proste nechce, pokud to fest tocim tak do 140km na 4rs, pak 5tku, podlaha a k tem 160km se to line donatahuje, pomalu, zdlouhave, neni to ono.
Asus X550C, Intel i5-3337U 17W TPD ! 12GB RAM, Intel 250GB SSD, Intel HD, DVD-RW ,15,6" matny ,W10P, 500GB USB3,Samsung S21FE 5G 128GB + TM noFUP, Home VDSL Terminator 125/25M, Koss PortaPro, Asus 24" FullHD, MESH TPlink, MiBOXs + IPTV TM full.
pcwifi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CapsLock 21. 10. 2014 21:13

Tohle nám dělalo na Golfu III TDI 81 kw. Člověk chtěl předjíždět a najednou to přestalo táhnout. Bylo s tím dost nervů, než se podařilo najít servis, který to vyřešil.
Problém byl v turbu. Najdi nějakej diesel servis na tyhle motory, toto tam řešili tisíckrát.
CapsLock
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukas.pce 21. 10. 2014 22:12

kdyz je okta tdi v nouzaku tak z toho udelas tak kilo dvacet maximalne..

vycisti EGR a pak porad hon, se opravi tak za 5tis km az

jinak by to melo dat 210 tacho
S1 V6
Škoda Heinline 1.4
Citroen Berlingo 1.4
lukas.pce
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pcwifi 30. 10. 2014 20:46

takze to vypada ze to delali vstriky... po vymene za kvalitni (fratelli bosio sprint 764) a nejakem lehcim poladeni uz tahne daleko lepe...samozrejme auto uz neni mladik, ale zase to neni vykopavka kterou by se jen jezdilo a sralo na udrzbu ci servisy... jak se mi vrati od mechaniku tak otestuju a kdyz to jeste nebude mejt ten pomyslny smrc, tak asi CHIP :D
Asus X550C, Intel i5-3337U 17W TPD ! 12GB RAM, Intel 250GB SSD, Intel HD, DVD-RW ,15,6" matny ,W10P, 500GB USB3,Samsung S21FE 5G 128GB + TM noFUP, Home VDSL Terminator 125/25M, Koss PortaPro, Asus 24" FullHD, MESH TPlink, MiBOXs + IPTV TM full.
pcwifi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků