od pech. 17. 9. 2017 08:25
Superb tříválec pětiturbo dehet s výkonem 150 koní v otáčkách za které by se nestyděl závodní motocykl a životností tejden až měsíc, vlhký sen audiofila a milovníka dynamické jízdy.
Když se už i ve Vw zeitungu nestyděli napsat, že ačkoli to celkem dobře jezdí a tlumení hluku je lepší než dříve, tak to nedává sebemenší uživatelký ani ekonomický smysl, mno to musí být přímo do očí bijící nesmysl, když se to už ani nesnažili ututlat, jako jindy.
Příplatek oproti srovnatelnému benzínu cca 75kkč, rozdíl ve spotřebě půl litru, úspora 0,15- na kilometr, návratnost půl milionu kilometrů, mno to je kauf století, když ten motor mezitím bude potřebovat minimálně jednu celkovou repasi vstřikování i v případě že se nic neposere.....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem