Fabia III

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 5. 2014 16:01

Me jde o velikost kufru, to neni boje o kombiky,a le pravda, neco na tom bude. Zatahovaci roleta je lepsi nez pevne plato
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireXIV 7. 5. 2014 16:01

Zarputilý vozič vzduchu :D
spitfireXIV
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 5. 2014 16:06

Jo, jo, to sem ja. Ovsem ma to i vyhody, muzu v aute vozit v kufru furt prepravku na psy a jeste se mi tam vejde mraky veci
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 7. 5. 2014 16:07

Comu to vadi "vozit" vzduch? A to sa pytam ako zastanca aj malych aut...
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 7. 5. 2014 16:10

Musíš ten vzduch obestavět velkým kusem auta.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pandora 7. 5. 2014 16:19

Podle me se F3 presune ke koncepci Clia 4. Tj. sirsi, ale nizsi, na zadnich sedadlech se dospeli prevezou jen nouzove. Pro prepravu dospelych vzadu bude Rapid. F3 bude mit hodne barevnych kombinaci, polepu.
Taky neni nahoda, ze v cervenci konci vyroba kombiku FII, asi prilis konkuroval Rapidu, jenze zisk z FII nebyl tak velky.
Pandora
Inventář

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 5. 2014 16:24

Uz je tady 8-D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 7. 5. 2014 16:33

aj so svojimi teoriami z praxe :D
.bad.decision.matters.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 7. 5. 2014 16:48

D1.8T píše:Ani si teď nedokážu vybavit, jestli jsem s Polem nebo Ibizou jel. :hm Ale jsem přesvědčenej, že dobře naladěná PQ26 bude zcela na výši. O psycholgii bych se nebál, tím si prošla už FII a problém s tím zjevně nebyl. Nejvíc se vždycky vyčítal vzhled.
Pokud by z Fabie udělali auto pro mladý, bude se to podle mě týkat jen hatche. Fabie Combi má díky absenci Rapidu kombi, pořád v portfoliu ŠA prostor, aby nabídla to co vždycky, maxikufr vzhledem k zastavěnýmu prostoru a dostečný prostor pro posádku.


Ja zase osobně neřidil dvojkovou fabku.
Ale schopnosti PQ26 jsou opravdu na danou třidu velice dobre a vlastnosti ktere popisuje M4 mužu potvrdit. Jen Polo je evidentně naladěne na komfort a to ne jen podvozkem takže pro mě nevyhovujici. Pořad se bavim v ramci třidy protože komfortem podvozku minimalě ne sve větši sourozence ztraci.
To Ibiza je citelněji tvrdši ale stale v ramci třidy aut ktere znam neni komfort vubec špatny. Ale jizda je opravdu vyborna a s přehledem se vyrovna Fiestě. Rozdil tam asi nějaky bude ale to by musel mit člověk obě auta k dispozici na delši dobu.
Takže pokud bude nova Fabka naladěna podobně jako Ibiza k tomu jine a vhodnějši proporce pak se neni čeho obavat.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomy21 7. 5. 2014 16:49

Pandora píše:... neni nahoda, ze v cervenci konci vyroba kombiku FII, asi prilis konkuroval Rapidu, jenze zisk z FII nebyl tak velky.


Náhoda to není, souvisí to s náběhem FIII ;-)
tomy21
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 7. 5. 2014 18:23

Je naivne mysliet si, ze by zastavili vyrobnu linku nahodou :D
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 5. 2014 18:24

A jeste schvalne :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 7. 5. 2014 19:07

glider píše:aj so svojimi teoriami z praxe :D

Myslím, že má pravdu a že prostornost se u nové generace zhorší.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod brasci 7. 5. 2014 19:33

miromen4 píše:
D1.8T píše:Ani si teď nedokážu vybavit, jestli jsem s Polem nebo Ibizou jel. :hm Ale jsem přesvědčenej, že dobře naladěná PQ26 bude zcela na výši. O psycholgii bych se nebál, tím si prošla už FII a problém s tím zjevně nebyl. Nejvíc se vždycky vyčítal vzhled.
Pokud by z Fabie udělali auto pro mladý, bude se to podle mě týkat jen hatche. Fabie Combi má díky absenci Rapidu kombi, pořád v portfoliu ŠA prostor, aby nabídla to co vždycky, maxikufr vzhledem k zastavěnýmu prostoru a dostečný prostor pro posádku.


Ja zase osobně neřidil dvojkovou fabku.
Ale schopnosti PQ26 jsou opravdu na danou třidu velice dobre a vlastnosti ktere popisuje M4 mužu potvrdit. Jen Polo je evidentně naladěne na komfort a to ne jen podvozkem takže pro mě nevyhovujici. Pořad se bavim v ramci třidy protože komfortem podvozku minimalě ne sve větši sourozence ztraci.
To Ibiza je citelněji tvrdši ale stale v ramci třidy aut ktere znam neni komfort vubec špatny. Ale jizda je opravdu vyborna a s přehledem se vyrovna Fiestě. Rozdil tam asi nějaky bude ale to by musel mit člověk obě auta k dispozici na delši dobu.
Takže pokud bude nova Fabka naladěna podobně jako Ibiza k tomu jine a vhodnějši proporce pak se neni čeho obavat.


Inak hlava mi nebere, komfortnejsie ladene Polo Ti nevyhovuje, ale ten makky golf na 15" balonoch je pre Teba co? :D
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 7. 5. 2014 19:53

Jsem čakal kdy se ozveš. :D
Golf nejen že je komfortnějši než Polo ale taky jizdně schopnějši. Prostě ten třidni rozdil je tam hodně patrny. Na Polo jsem se docela těšil zvlašť po tom co jsem četl že Polo jezdi teměř jako Golf a ani komfortem moc nezaostava. Když jsem si pak obě auta vyzkoušel tak jsem to bral jen jako nějake marketingove žvasty. Takova Ibiza sice v komfortu zaostava už vyrazně za to jizdně nabidne ještě vic než Golf. U něj je pěkně citit ta agilnost a mrštnost menšiho auta k tomu "sportovnějši" a strmějši řizeni. U něj mi chyby už jen kratši a tužši spojka ktera je cca stejně naladěna jak v Gofu.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků