Fabia III

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Pajjoun 8. 12. 2018 14:31

Arnie J píše:Já to chcípám na neutrál a pak teprve něco zařadím. A jsem v pohodě :D

Možná to dělám takhle. Teď jsem znejistěl. :D
Jak už to dělám automaticky, tak vůbec nevím.
Ale vím, že cca ta vteřina tam je, kdy to zdechne. Nechápu proč...
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 8. 12. 2018 15:31

miromen4 píše:Ja auto na neutralu i nechavam bo ručka a vesměs stavam jen na rovinkach max mirně z kopce. Zatim mě to jen jednou vydrbalo a neni to tak dlouho a to když jsem jaksi zapoměl ručku zatahnout.

já zas v zimě ručku nepoužívám páč pežó, no, jak fšichni víme ráda zamrzá, raději u obrubníku s vytočeným volantem a za 1 či z5, Meta
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod miromen4 8. 12. 2018 15:39

S tim jsem se ještě nesetka a to se občas stane, že s autem nehnu několik dni. Ale brachovi na ibize, ktera ma vzadu bubny v zimně zatuhly.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 8. 12. 2018 15:43

Arnie J píše:Já to chcípám na neutrál a pak teprve něco zařadím. A jsem v pohodě :D

Presne tak.
Mne je aj sproste vypinat motor so zaradenym kvaltom :D
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 8. 12. 2018 16:23

+2 teda u auta s manuálem, dát tam P je nejky.
anonymni

Odeslat příspěvekod pech. 9. 12. 2018 15:56

Ručka zatuhává především těm poserům co jí nepoužívají... důvody proč se to stává jsou dva... Buď se zpuchřelým obalem bowdenu ručky dostala voda a bordel dovnitř bowdenu, kde to shnije a i dík tepelné roztažnosti je za mrazuk k problému blíž nejž jindy.. Druhý problém bejvá s třmeny ve špatném stavu. U Bubnů se skutečně může dík značné brzdné ploše stát že se přilepí (mrazem nebo korozí) k bubnu, ale to by musel snad brodit řekou a pak auto na delší čas odstavit, protože bubny mají výhodu toho že se do nich za normálního používání bordel z venku dovnitř nemůže takřka vůbec dostat a jediné co tam je je otěr z paken.... Ono stačí když tu ručku při stání na rovině nezarveš na dorazm, ale jen tak aby se auto nepohybovalo a nikdy se to nepřilepí tak aby to byl problém...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OTA21 15. 12. 2018 10:33

Tak přesnost měření paliva v nádrži je super. Natankuju plnou, prvních 350 km se ručička ani nehne, polovinu ukazuje při cca 650km a rezerva pípne o cca 300km později. Nechápu, proč to neudělají alespoň přibližně přesně.....
81kW
OTA21
Inventář

Odeslat příspěvekod glider 15. 12. 2018 10:43

Tvl to preco tak malo zere?
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OTA21 15. 12. 2018 10:57

TSI, pyčo. :)

No, nevím, jestli je to málo na takovou malorážku. Čekal jsem, že to bude lepší. Pod 5 to jen tak nepůjde.
81kW
OTA21
Inventář

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 15. 12. 2018 11:10

A nad deset?
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OTA21 15. 12. 2018 11:13

Asi by to šlo, ale né nějak moc.
81kW
OTA21
Inventář

Odeslat příspěvekod OTA21 24. 12. 2018 15:55

Tak už nejsem panic, dal jsem poprvé v životě přes 1000 km na jednu nádrž u benzínovýho auta. :) 100,9 km to bylo přesně. Akorát mi to vyšlo k benzínce, dojezd to ukazovalo 70km.

Obrázek
81kW
OTA21
Inventář

Odeslat příspěvekod glider 24. 12. 2018 16:05

Dalsia meta 1111km.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 24. 12. 2018 16:06

Dalsia meta, Meta
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 24. 12. 2018 16:06

Glid.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků