Kibitz píše:Tak bysme si prostě neplácli. Sám vidíš v tomto tématu, že opatrnosti není nikdy dost. Spotřeba oleje je jedna z věcí, které prostě nezkontroluješ. Vždycky si vymíním, že pokud se do 2tis km projeví zvýšená spotřeba, tak odstupuji od smlouvy. A protože nejsem žádný *****, tak za podmínek výhodných i pro kupujícího. Troufnu si říct, že bys mi auto prodal. A rád.
UKáčka jsou jen upozorněním. Pokud s někým takto vyjebe, nemůže se divit, že dostane co mu patří. U ***** se nedá čekat, že by pochodil po dobrém, obzvlášť poté, co se mu vysměje s tím, že litr na tisíc je normální spotřeba oleje. Není, prodat to bez upozornění nebo na náhradní díly je zlodějna.
Otázka jestli by si něco se spotřebou litr na 4000 km chtěl, takže asi spíš neplácli. Nicméně máš pravdu, na té "formulce" něco je a možná bych jí při případné koupi měl vyžadovat, sám ale při prodeji bych se asi cukal, pokud by motor něco bral... Bych se bál, že kupující bude jezdit úplně jinak a bude mu to žrát třeba daleko více než mne, budu za kkta, problémy s vracením auta, peněz..
Asi 14 dní nazpět jsem byl u koupě 807 a z prodávající jsem ke konci vytáhnul nepřímo, že to bylo potkaný, to se jí moc nepovedlo no.. Ono kdyby to nebylo takový risk ta ojetina, tak se tribit vyměnil za fokála, ale ne, nechá se doma
-- 13. 2. 2014 22:11 --
Jelass píše:one-z píše:Jinak osobně bych to vyřešil tak, že bych si našel to nejlevnější co je, možná i to co nesplňuje normu (M7ADS?) a to tam lil dokud to nepadne a nebrzdit motorem, když to víš, že v tom režimu to žere méně.
To není vůbec dobrej nápad, ten motor potřebuje kvalitní mazání, ať olej žere nebo ne.
Pokud už něco žere litr a více na 1000 km, tak je to v podstatě na odpis, myslim normální jízdu, ne nonstop kotel u omezovače, tak je to čekání na konec... Navíc zas tak extra ten motor není, jako třeba PD, kde jsou tlaky u vačky jak prase.
btw znám člověka co ten mogul M7ADS nebo tak nějak jezdí v 1,6 55 a teď má fabku 1,4 50, tak to určitě dává i tam