Superb 3 pokec

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Anorex 14. 9. 2017 07:54

Hezký
Škoda Krabička Outdoor - daily
Škoda Superb III liftback - casual
Škoda Rapid 130 5 speed - leštěná víkendofka
ex FRS

"Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod..."
Anorex
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 14. 9. 2017 08:02

Ale tie kolesa su pekne iba tak na autosalon, nechcel by som to na auto.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 14. 9. 2017 08:41

to se mě líbí
Lukas063
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 9. 2017 11:25

brasci píše:Ale tie kolesa su pekne iba tak na autosalon, nechcel by som to na auto.

A to je u tebe co říct.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ajif 15. 9. 2017 09:30

SerifJohn píše:Brasci: U xenonu to nefunguje idealne, ale ja dokonce myslel, ze Sup ma tupy xenony, ktery jen prepinaj potkavacky a dalkovy.

kolikrát to mám opakovat: HLAVNĚ NEMYSLET!!!!

-- 15. 9. 2017 09:31 --

brasci píše:Ak je dialnica oddelená v strede nie zvodidlami ale vyššími betónovými zátarasmi a ďalej ten kamión má slabé alebo žiadne osvetlenie hore na kabíne (väčšina má pozičné svetla v horných rohoch) tak on nevidí jeho hlavné svetlá a potom to chádakovi kamčákovi napere dialkové rovno do ksichtu.


některejm těmhle *****ům bych to pral do xichtu imrvére.
ajif
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod clany 15. 9. 2017 09:43

V tom s ažifkem souhlasím
A teď ujedu všem!
clany
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 16. 9. 2017 11:16

MELLO píše:
brasci píše:Ale tie kolesa su pekne iba tak na autosalon, nechcel by som to na auto.

A to je u tebe co říct.


Hovorim o povrchovej uprave a nie velkosti. Na chrom som si nikdy nepotrpel. Inak je to rozmer presne ako mam teraz.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mabosk 19. 9. 2017 12:51

Keďže vyberám nové auto (favorit momentálne Superb) tak tu krátko moje skúsenosti


1. Opel Insignia Liftback 2.0T 4x4 8st HDM - Krátka skúšobná jazda u dealera.
Podvozok v "TOUR" pohodlný (18" alebo 20"?).

Prevodovka veľmi plynulá avšak citeľne pomalá pre čisto komfortnú jazdu akceptovateľné.

Pri rýchlom rozbehu z križovatky (odbočovanie doľava) bolo cítiť istú "neistotu" pri zrýchľovaní.

Miesta na pravom zadnom sedadle dosť, pohodlie +- rovnaké ako v Superb (sprostredkovaná informácia)

Digitálne budíky IMHO krajšie a prehľadnejšie ako budíky v Superb.

Aerodynamický ako aj celkový hluk sa zdal nepatrne nižší ako v Superb avšak ani jeden skúšaný Superb model nemal dvojité sklo



2. Škoda Superb Kombi 2.0TDI 110kW 6st DSG mod. 11.2015 (vyr. 4.2016) - Zapožičané auto na dovolenku, 1600 km diaľnica, 200 km mesto
IMHO Budíky a čierno-biely info-panel "zle" čitateľné. Mal som pocit, že sa mi to tak nejak zlievalo (neboli tam nijaké výrazné pomocné body pre oči) a potreboval som dlhší čas na odčítanie rýchlosti ako som zvyknutý. Myslím si však že toto je len sila zvyku.

Sedadlá s manuálnou bedrovou opierkou sú pri dlhej ceste nepohodlné, keďže sa nedá nastaviť výška. 

Ovládanie tempomatu (na tej istej páčke ako aj blinkre) vyžaduje jemnú motoriku čo nie je pri šoférovaní ideál, obmedzovač rýchlosti je vďaka tomu nepoužiteľný. 

DSG malo v prudšom kopci (výjazd z podzemnej garáže) vážne problémy (2x skapal motor na voľnobehu), jemné parkovacie manévre sú problematické keďže rozbiehanie sa nie je úplne plynulé. 

Sedenie vzadu na strednom sedadle je nepohodlné keďže je tvrdšie a vypuklé (sprostredkovaná informácia). 

Podvozok (štandardný, 17" kolesá) je v mestských podmienkach pohodlný avšak na diaľnici pri určitých priečnych nerovnostiach drnčí.

Niekoľkokrát sa mi stalo pri vyberaní/vkladaní kľúča do štartéru že som nechtiac pridal hlasitosť keď som zavadil rukou o ľavý gombík na infotainmente (čo pri spiacom dieťati nie je ideálne).



3. Škoda Superb Liftback 2.0TSI 4x4 206k 6st DSG mod. ??? - Jazda s Brasciho autom
Farebný infopanel podstatne lepší ako čierno-biely.

Elektrická bedrová opierka tiež citeľne lepšia.

Ovládanie adaptívneho tempomatu na separátnej páčke výrazne ergonomickejšie, obmedzovač rýchlosti tam nebol (pri adaptívnom tempomate až u aut vyrobených po 11.2016) ale podľa manuálu by malo byť ovládanie použiteľné narozdiel od neadaptívneho systému.

DSG plynulý rozbeh, rozdiel oproti HDM minimálny (avšak neparkoval som s tým v stiesnených priestoroch). Reakcie na plyn veľmi rýchle a napriek tomu plynulé radenie (plynulejšie ako Superb 2.).

Podvozok (DCC, 19" kolesá) bol v komfort mode len minimálne menej pohodlný ako štandard na 17" (v meste), v šport mode bol výrazne tvrdší ale nebol vyslovene nekomfortný.

4x4 pripájanie zadnej nápravy prebieha úplne plynule a nebolo cítiť žiadne oneskorenie


Ešte raz ďakujem Brascimu za skúšobnú jazdu !!!



4. Škoda Superb Kombi L&K 2.0TDI 140kW 4x4 6st DSG mod. 5.2016 (vyr. 10.2016) - Zapožičanie na dlhšie vyskúšanie ergonómie
Prístrojová doska je IMHO čitateľnejšia vďaka bielemu orámovaniu budíkov

DSG v šport móde je preraďovanie citelné aj keď nie výrazne (vyzerá že to je typické pre diesle keďže to isté platilo aj pre Superb 2.), oproti Superb 3. taktiež zase menej plynulé pri rozbehu ako aj pri preraďovaní (hlavne smerom dole pri akcelerácii).
Po sústredení sa na "problém" s rozbehom som zistil, že to je kvôli tomu že ten rozbeh nemá analógový ale digitálny priebeh, tj. pri púšťaní brzdy sa v určitom bode ako keby táto uvoľní a auto sa proste rozbehne (a to výrazne rýchlejšie ako je tomu u HDM). Najviac je to cítiť pri rozbiehaní sa do kopca.
Taktiež som si všimol že napríklad v strmom kopci (výjazd z podzemnej garáže) pustenie plynu nemusí mať žiaden efekt a auto si pokračuje rovnakým tempom ďalej. Predpokladám ze softwarovo drží plyn na rovnakej úrovni (asi aby neskapal motor viz. Superb 2.).

Pri státí má motor ma výrazný dieselový prejav, oveľa výraznejší ako Superb 2. a tým myslím vibrácie ako aj hluk. Po zahriatí sa to mierne zlepší.

DCC (19" kolesá, tlak 2.4 bar) aj v komfort móde v meste na určitých nerovnostiach (hlbšie kanály) menej komfortný ako štandardný podvozok zo Superb 2.. Po znížení tlaku na 2.2 (odporúčanie od Brasciho) výrazne lepší komfort.
Naposledy upravil mabosk dne 19. 9. 2017 13:25, celkově upraveno 3
mabosk
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod clany 19. 9. 2017 12:58

Já myslím že kecáš, že to DSG ve skutečnosti byl manuál a jen si neuměl se spojkou, protože DSG je nejlepší převodovka :pozor
A teď ujedu všem!
clany
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mabosk 19. 9. 2017 13:02

No s manualom mas tak trochu pravdu, akurat ze som neradil ja ale dvaja trpaslíci menom Mechatronik a Software ;)
mabosk
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 19. 9. 2017 13:06

tvl s DSG to dvakrát zdechlo? to je přesně to, proč si lidi kupují automat :D
2017 Škoda Kodiaq 1.4 TSI DSG Style
2014 Mazda 3 G165 Revolution
2003 Alfa Romeo 147 GTA
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod clany 19. 9. 2017 13:08

mabosk píše:No s manualom mas tak trochu pravdu, akurat ze som neradil ja ale dvaja trpaslíci menom Mechatronik a Software ;)

Já vím co to je, ale podle kozy je to nejlepší automat tak má pravdu
A teď ujedu všem!
clany
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomanr 19. 9. 2017 13:10

ano, a preto si ho nekupil.
Skoda Octavia Kombi, 1.4 TSI G-TEC, Business, do buducna Mazda MX5 RF
tomanr
Štamgast

Odeslat příspěvekod Tomas B 19. 9. 2017 13:15

Superb hatchback neexistuje
Tomas B
Veterán

Odeslat příspěvekod tomanr 19. 9. 2017 13:17

ale ano.
Skoda Octavia Kombi, 1.4 TSI G-TEC, Business, do buducna Mazda MX5 RF
tomanr
Štamgast

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků