Klepání/vibrace fabia

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Burchinal 30. 10. 2012 23:12

K té druhovýrobě - záleží na tom kolik s tím autem hodláš najezdit. I druhovýroba má různé stupně kvality (a ceny) a tím i životnosti, což se např. u těch kloubů projeví. Vybírej tedy podle plánovaného používání auta.
Burchinal
Nováček

Odeslat příspěvekod Lukassoo 30. 10. 2012 23:25

Zatím mám v plánu si auto nechat min. následující 2-3 roky. Za rok najedu max. 15 000 km. Netuším jak často se věci jako poloosa musí měnit (zřejmě je to i dost individuální), ale tuším že na předpokládaný budoucí nájezd by i průměrná druhovýroba měla stačit-oprav mě jestli se pletu. Pokud je cenový rozdíl mezi druhovýrobou a origo dílem v rozumné míře, dám přednost originálu. Spolehlivost auta jako celku má pro mne velkou prioritu. I přes vyšší nájezd fabie jsem s ní ohledně spolehlivosti a cen ND spokojený, samozřejmě má svoje mouchy, ty má ostatně ale většina aut..
Lukassoo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Burchinal 30. 10. 2012 23:32

Jo, v tvém případě to asi stačí. Když se vyhneš tomu úplně nejlevnějšímu, tak to asi vydrží. Možná by se i daly při troše snahy na nějakých fórech dohledat nějaké reference na různé výrobce kloubů.
Burchinal
Nováček

Odeslat příspěvekod Palda06 7. 10. 2018 07:23

Lukassoo píše:Ahoj, ačkoli jsem se zde na fóru doposud nezapojoval do diskusí, již nějaký ten čas fórum a dění na něm sleduji. Téma které by se zabývalo mým problémem jsem nenašel (omlouvám se tedy pokud to zde již bylo).

K problému:
Již cca rok mě "leze na nervy" klepání do pedálu plynu a volantu u fabie I, 1.4 16V 55kw. Co jsem za tu dobu vypozoroval, tak "klepání" nemá přímou souvislost s rychlostí, ale s otáčkami motoru a výše zatížení motoru. Nejvíce je to citelné v rozmezí cca 2000 až 2 600 ot. (hlavně 2, 3 a 4 př. stupeň) Při puštění plynu klepání přestane.

Měl jsem za to, že to bylo pneumatikami, které jsem měl od původního majitele fábky (2 byly lepené po defektu), ovšem ukázalo se, že to dělá i s nyní novými zimními pneu, které jsou po vyvážení, tak že jimi by to být nemělo.

Před cca 14-ti dny jsem měl auto v servise, kde mi mechanik prošel všechny základní věci a ohledně přední nápravy se o ničem nezmiňoval (tzn. mělo by být vše OK).

Nemáte někdo podobnou zkušenost popř. nevíte co s tím? Dost mi to pije krev, i když to není žádné "brutální" mlácení. Ještě upřesňuji, že auto má najeto cca 240 000 km (doposud funguje 100% spolehlivě).

Děkuji

Ahoj. Mám stejný problém. Jak to tehdy dopadlo?
Díky moc.
Palda06
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod rosta12345 7. 10. 2018 08:16

podle popisu mi to přijde jako špatný kloub na poloose
rosta12345
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 10. 2018 11:19

Homokloub.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Palda06 7. 10. 2018 18:50

Kdysi se to tu řešilo. Při zátahu motoru fabia 1.4 16v. takové klepání, dupáni do pedálů od nápravy. Při ubrání boucháním přestane. Vnějším klouby jsem měnil ale klepe to pořád. Dělá to poloosa nebo jeden z vnitřních kloubů, a nebo něco jiného? Kola (pneu) to nedělají!
Díky.

-- 7. 10. 2018 19:52 --

MELLO píše:Homokloub.


Ty jsem měnil a nic.
Díky.
Palda06
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 10. 2018 18:53

Tak to už fakt nevim.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 7. 10. 2018 19:05

zvláštní :hm
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 10. 2018 19:29

To vyřešíme jednoduše. Budeme o tom diskutovat.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 7. 10. 2018 20:58

necetl jsem to, ale gumy
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 10. 2018 20:58

Tak.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 7. 10. 2018 21:08

že by? :hm
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 10. 2018 21:12

Guma gumu gumuje, když do podniku putuje.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod audiobullys 7. 10. 2018 22:13

když to dupe tak to je asi kloub, překvapilo mě že servisáci ze škodovky netušej a nepoznaj, až jeden měl podobnej případ pár tejdnů zpátky tak si vzpomněl. no vyměnil se kloub a bylo po bouchání.
takže se nedivím, že ten první automechanik z roku 2012 netušil , takováto mechanická vada se na diagnostice nevyčte.
při ubrání pedálu je menší opotřebení tak to tolik nebouchá. já bych tipoval todle.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků