Fabia I - téma

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Kibitz 23. 1. 2012 17:29

a jak se pozdeji oteviralo vicko nadrze?
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 23. 1. 2012 17:30

Odklopilo se ručně - byl tam výlisek a odemklo se klíčem.
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 23. 1. 2012 17:32

Koleckobetonucimalty píše:Odklopilo se ručně - byl tam výlisek a odemklo se klíčem.

i u vyssich verzi?
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 23. 1. 2012 17:35

U FI právě jen u vyšších verzí, u FII mám pocit, že to bylo jednu dobu dálkově jako u OII, ale pak to zrušili, nevím teď jistě.
Každopádně já to mám na své fabce rv. 2001 comfort z místa řidiče.
Sakra, jsem dnes nějak mimo, v tom příspěvku srovnávám FI vs. FII nikoli FI vs. FI poFL. :nenapadne
Naposledy upravil Koleckobetonucimalty dne 23. 1. 2012 17:37, celkově upraveno 1
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 23. 1. 2012 17:36

3 Fabie byly doma a vždy bez problémů sloužily a stále slouží. :love:
Naposledy upravil sprint dne 23. 1. 2012 17:43, celkově upraveno 2
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod beverlis.M 23. 1. 2012 17:37

nemám rád combi. jinak pěkná tmavě modrá
beverlis.M
Štamgast

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 1. 2012 17:44

Koleckobetonucimalty píše:U FI právě jen u vyšších verzí, u FII mám pocit, že to bylo jednu dobu dálkově jako u OII, ale pak to zrušili, nevím teď jistě.
Každopádně já to mám na své fabce rv. 2001 comfort z místa řidiče.
Sakra, jsem dnes nějak mimo, v tom příspěvku srovnávám FI vs. FII nikoli FI vs. FI poFL. :nenapadne


Já mám otvírání dveří nádrže jen dálku
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 1. 2012 17:47

já měl na F1FLC otevírání stiskem víčka nádrže při odemčeným autě, od řidiče tam táhlo nemám, to mám zas naopak u MPI hatch Comfort
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 1. 2012 17:49

Já mám právě jen to táhlo, jinak to neotevřu
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 23. 1. 2012 17:53

ajif píše:já měl na F1FLC otevírání stiskem víčka nádrže při odemčeným autě, od řidiče tam táhlo nemám, to mám zas naopak u MPI hatch Comfort


F1FLC to už zní jak název novýho monopostu formule 1 :mrgreen:
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 23. 1. 2012 18:08

MELLO píše:Já mám právě jen to táhlo, jinak to neotevřu

Tak to máme stejně, po FL jak píše ajif to bylo jako u OII, tedy stisknutím víčka.
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 23. 1. 2012 18:29

Další úsporná opatření v akci.
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HonzaMo 23. 1. 2012 18:30

Jó, Fabia....

3 zkušenosti. První do rodiny přišla Fabia rodičů (1,2 47KW, combi ve výbavě Clasic Plus, koupeno jako nové 2003) a slouží jim dodnes pouze s měněním oleje. Najeto 60.000 km.

V roce 2004 jsem se i já stal Fabiatikem s postižením HTP 47 kw, přesto hrdým majitelem nového vozu. Výbava tuším JOY (akční model). S autem jsem najezdil asi 65.000 a do roku 2007 s ní spokojeně jezdil. Závady byly dvě - přestal tikat blinkr a pak se měnily cívky zapalování. Ale dodnes pamatuju, jak když ji vystřídal Roomster Scout 1,4 63 KW, tak ve mě přetrvával pocit, že líp se jezdilo s Fabií. Hlavně když na dálnici při 130 proudící vzduch pískal, šlo mi to strašně na nervy. Jinou pravdou je, že Roomster při stejné porci km neměl jedinou závadu.

No a konečně jako dočasné služební auto jsem v roce 2009 pár týdnů jezdil s Combi 1,9 TDI ve výbavě Ambiente (?, prostě ta nad clasikem) a najetými 230.000 km. A to auto fungovalo po dobu těch cca 8 tisíc km naprosto bez problémů. Snad jen startér si už říkal o výměnu.

No a i proto si myslím, že Fabie I by i dnes byla v pohodě prodejným autem. Jízdní vlastnosti, úroveň zpracování, odolnost, bytelnost i design by patřily do průměru třídy. Dvojková Fabie (souzeno dle společné přední části s Roomsterem) měla subjektivně levnější materiály na palubovce i dveřích, tecnicky nepřidala nic nového. Pokud nepočítám dvě schránky u spolujezdce místo jedné a přeci jen pro mě o trochu pohodlnější sedačky. Pro lidi, co mají na auto 50-100 tisíc si myslím, že není mnoho lepších bazarových tipů než zachovalá první Fabie s motory 1,4 16V 55/59 KW nebo 1,9 SDI a 1,9 TDI.

-- 23. 1. 2012 18:33 --

Jo a FI RS - to je libůstka. Škoda, že koupit ojetou a zachovalou a bez tuzingu (zpravidla již prvá dvě kritéria jsou kritickým sítem, které potvrzuje to třetí) je skoro nemožné.
HonzaMo
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 1. 2012 20:14

sprint píše:Další úsporná opatření v akci.

ale to byly jiné motory na těchto dvou fotkách, ne?
To první vypadá na F1, to druhý na FII :hm
anonymni

Odeslat příspěvekod m4lcolm 23. 1. 2012 20:22

sprint píše:Třeba i interier verze Classic nevypadá socansky.

Vypadá. Použitelný mi to přišlo od ambiente a i to má ***** daleko do hurvajze v eleganci.
m4lcolm
Trvalý BAN

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků