Mám tu čest se starat o jednu Fabku I 1.4 MPI a etalon spolehlivosti to rozhodně není. Jen o čem vím:
1) Co bylo zatím nejdražší, tak "utopená hlava" před pár lety. Dělalo se těsnění, které se opět začíná ozývat (olej v chlad. kapalině).
2) Stahovačka oken se dělala nejméně 2x.
3) Chladič v hajzlu. A nedlouho po výměně skoro celé chladicí soustavy nefunguje čidlo v (zánovní) nádržce.
4) Regulátor teploty topení funguje na heslo, ale teď mi dochází, že provozovatel vozu si na to už asi rok nestěžoval, takže možná ok. V létě se stávalo, že zničehonic začalo topit místo klimatizovat.
5) Několikrát problém se svíčkami, měnila se lišta.
Najeto asi 160 tisíc, nebourané, zkrátka čerstvě zajeté. Podvozkově ale naprosto bez problémů.
Aspoň, že ty opravy staré Fabky jsou relativně levné