Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
tycoon píše:Koleckobetonucimalty píše:tycoon píše:Spolehlivost a komfort jsou asi největší slabina.
Rozveď ten komfort, jako posez nebo podvozek?
Mi to přijde podvozkově ok, sedačky jsou v pravdě horší.
Je fakt, že udělat ve fabce 500km a v SII 500 km je rozdíl, ale taky je to jiná třída.
Já jsem s ní na ježdění kolem komína do 500 km daleko spokojený.
1) Sedačky (mám metr devadesát)
2) Aerodynamický hluk (na dálnici)
V rámci třídy je to asi OK, 200 km je ještě OK, ale pak už je to na přestávku a protáhnout si záda. Je možné, že se sportovníma sedačkama by to bylo o dost lepší, ale vyskytují se jen raritně (mimo RS, kde byly ve standardu).
glider: Já jsem měnil. Ale tlumiče jsou spíše o bezpečnosti než o pohodlí.
kejki3 píše:Gint píše:Mě přijde že je ve f1 cejtit každej hrbol a při rychlostech kolem 100km/h už to dost hopsá. To gumový řízení k pohodlí taky moc nepřidává. Navíc HTP... ale tak po rodičích zadarmo si nemůžu stěžovat... No zadarmo až na přeskočený rozvody za 25k... celkově sem na tom při cca 15tkm za rok co auto mám za cca 35k na servisu a to ještě svítí katalyzátor. A to teď má najeto jen něco málo pod 160tkm.
Byla tam nějaká předepsaná údržba řetězu?
one-z píše:Z A2 jsou nějaký lepší? Ty zadní maj u mě stejně jako čepy, takže skoro 200, zatím ok. Co máš za motor?
glider píše:a teraz sem napiste, kto z vas menil tlmice na svojej Fabke, ked sa tu spomina hopsanie
podvozkovo bola Fabka I celkom dobra na danu kategoriu resp. celkovo to bolo fajn auto, ale nie v holobyte ako vacsina predanych v CR/SR
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků