od mfilip 16. 7. 2018 13:06
S mou TFSI ted neco pres rok jezdi zena, aktualne ma nabehano tusil kolem 305tkm.
Do zhruba 292tkm jsem s ni jezdil ja a me postrehy do 292tkm:
- motoricky bez problemu. Menila se jen civka ve 280tkm. Bezna udrzba, spotrebni veci jako svicky, desky, kotouce, ve 270tkm se menily rozvody a termostat, menil jsem obe zrcatka-odesly blinkry, to je bolest octavek, lozisko v PP kole
- 1x byla nepojizdna, nutny odtah. Odeslo nejake rele a nesla nastartovat, oprava 700Kc
- spotreba oleje konstantni 1l/3000-3500km
- objevujici se koroze yadnich lemu, prednu blatniky a prahy ok
Co s tim jezdi zena, tak se proste trosku zacala sypat.
- zatuhly trmen v zadnim kotouci. Zena na to celkem kaslala, takze s tim jezdila, povazovala to za banalitu, ze pri jizde nekde neco piska obcas. Az kdyz jsem se s tim nahodou projel, tak jsem zjistil pricinu, slo to do servisu, kde to vymenili, nicmene byla nutna i vymena loziska, prislo se na to, ze je praskla pruzina, takze vymena obou, pak nesla seridit geometrie, takze vymena ramene, celkem darda asi za 25tKc
- odeslo lozisko na LP kole. Opet na to zena celkem kaslala, takze 2 mesice jezdila z hucim loziskem do doby, kdy to zacalo delat takove zvuky, ze mela strach s tim jet
- nyni podle ni opet s autem neco je, asi pul rok se ji zda, ze kdyz stoji, tak motor jde do otacek a skube sebou. Na VAGu se objevila nejaka chyba, vymenilo se neco (ona tvrdi, ze palivove cerpadlo), no ja o tom pochybuji, protoze platila 700Kc. Problem stale je, ale stale s autem jezdi a ceka, dokud se to neprojevi vyrazneji ...
Ma svoji hlavu, takze jsem veskere snahy vzdal.
Podle statistik je 2.0TFSI 147kW nejmene poruchovy motor ...
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral