Dotazy k možné koupi RS 2.0 TFSI

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod D1.8T 29. 3. 2015 17:10

A jsou schopný to posoudit? Umí najít jejich limit?
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 29. 3. 2015 18:02

Když jsou naživu, tak limit asi ještě nenašli :-)
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lumpo 29. 3. 2015 18:14

Podle me jezdi uplnou sra cku...
Lumpo
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 29. 3. 2015 20:13

Lumpo píše:Ber ty s nájezdem okolo 300tis . ty co maj mín, tak jsou sotva zajetý...

mfilip: kolik jsi najel km na těch zimních na fotce?

aktualne velmi lehce pod 40 000km, byly na aute pri koupi s cca 4-4.5mm. Do Rakouska uz jsem na nich radsi nejel a koupil Pirelli

-- 29. 3. 2015 20:25 --

profesor Ikebara píše:Ty gumy už jsou ojetý dost. Ačkoli jsem docela spořivý člověk, tak v tomhle konkrétním počasí už bych na nich nejezdil. Je rozdíl, jestli je červenec a naprosté sucho, které vydrží, případně je po dešti téměř hned suchá silnice, nebo březen a s tím související změny počasí. Zákonu vyhovují, ale je to risk. Prostě bych z jízdy na takových pneu v únoru a březnu měl trošku sevřenou řiť.

jo, je to risk.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lumpo 29. 3. 2015 20:44

No takze jestli tomu rozumim cobre tak jsi ma nich dal 40 tis a sjel je o 2mm? A to nam tu vykladas, jak spotrebu nahanis ostrymi prujezdy zatacek. :-)
Lumpo
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 29. 3. 2015 20:52

ked je guma stara = tvrda, tak je takmer nemozne ju opotrebovat beznou jazdou
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 29. 3. 2015 20:58

Holt Performance je performance ... Ona ta pneu na fotce ještě vypadá dobře, nejsou nani vidět vnitřní hrany.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod profesor Ikebara 29. 3. 2015 21:21

mfilip píše:
Lumpo píše:Ber ty s nájezdem okolo 300tis . ty co maj mín, tak jsou sotva zajetý...

mfilip: kolik jsi najel km na těch zimních na fotce?

aktualne velmi lehce pod 40 000km, byly na aute pri koupi s cca 4-4.5mm. Do Rakouska uz jsem na nich radsi nejel a koupil Pirelli

-- 29. 3. 2015 20:25 --

profesor Ikebara píše:Ty gumy už jsou ojetý dost. Ačkoli jsem docela spořivý člověk, tak v tomhle konkrétním počasí už bych na nich nejezdil. Je rozdíl, jestli je červenec a naprosté sucho, které vydrží, případně je po dešti téměř hned suchá silnice, nebo březen a s tím související změny počasí. Zákonu vyhovují, ale je to risk. Prostě bych z jízdy na takových pneu v únoru a březnu měl trošku sevřenou řiť.

jo, je to risk.

Myslím to dobře. :-)
Nepeskuji, nepoučuji, jen píši, že dle mého názoru už je riziko průšvihu dost vysoké.
Některé věci jsou jinak, než se zdají být. SSS.
profesor Ikebara
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 30. 3. 2015 06:33

http://www.auto.cz/prezout-je-bezpecnejsi-86522

Jak ukázaly loňské testy Autoklubu ČR, zimní pneumatiky v létě prostě nefungují a hlavně, na mokré vozovce kriticky prodlužují brzdnou dráhu vozidla
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 30. 3. 2015 07:10

orgasmic píše:http://www.auto.cz/prezout-je-bezpecnejsi-86522

Jak ukázaly loňské testy Autoklubu ČR, zimní pneumatiky v létě prostě nefungují a hlavně, na mokré vozovce kriticky prodlužují brzdnou dráhu vozidla

Tak on je to do velké míry PR článek, nedá se čekat nic jiného od výrobců pneu, že takto budou prezentovat výsledky testu, který jsem tu postoval. Od začátku říkám to samé, že na suchu jsou zimní ok a na mokru je to horší, přesně jak dopadl ten test.

-- 30. 3. 2015 07:13 --

profesor Ikebara píše:Myslím to dobře. :-)
Nepeskuji, nepoučuji, jen píši, že dle mého názoru už je riziko průšvihu dost vysoké.

V poradku, respektuji.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 30. 3. 2015 07:20

No horsi...brzdna draha byla o 20m delsi na zimni obuti...spis na pycu :D
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 30. 3. 2015 07:32

orgasmic píše:http://www.auto.cz/prezout-je-bezpecnejsi-86522

Jak ukázaly loňské testy Autoklubu ČR, zimní pneumatiky v létě prostě nefungují a hlavně, na mokré vozovce kriticky prodlužují brzdnou dráhu vozidla


Bullshit. Vzhledem k tomu, že jedná o "PR" článek, tak vypovídající hodnota takřka nula.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 30. 3. 2015 07:35

Ano, ale na mokru.

Na suchu dramaticke rozdily nejsou a dokonce naopak, v nekterych situacich podle testu dostaly zimni vice bodu.
http://auto.idnes.cz/specialni-priloha. ... 65-r15.htm

Ale clanek je formulovan tak, jakoby byly zimni totalni katastrofou i na suchu.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 30. 3. 2015 07:39

Vzhledem k reklamnímu článku je jeho tendence jasná - prodávat letní gumy ať to stojí co to stojí a díky soutěži o gumy Continental od BestDrive je to jasný :)
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 3. 2015 09:11

mfilip píše:Ale clanek je formulovan tak, jakoby byly zimni totalni katastrofou i na suchu.

Tak já už kvůli zimním na suchu boural. Nedobrzdil jsem na D1 ze 130 km/h, protože jsem měl brzdnou dráhu znatelně delší než přede mnou Roomster na letních. To mě vyléčilo z podobného sockování.

Ale je fakt, že tak rychle ty nejezdíš :) Kdyby se brzdilo z nižší rychlosti, dopadlo by to asi dobře. Ta guma se prostě při delším kritickém brždění hodně zahřála a posledních 20m jsem uklouznul jak po másle.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků