SKODA YETI

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Dix_ 12. 5. 2017 07:04

Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod F40 24. 5. 2017 19:25

Ahoj, jaké doporučíte celoroční pneu na Yetiho 225/50 R17?
F40
Nováček

Odeslat příspěvekod Hustoles 29. 5. 2017 09:01

Michelin CrossClimate.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomanr 22. 6. 2017 07:13

O Yetiho je očividne ešte stále záujem. Dnes som stretol plne LKW snežných mužov.
Obrázek
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anorex 22. 6. 2017 07:43

Na to, jak si to udrželo poměrně vysokou cenovku po celou dobu prodejů, tak je to skoro až zázrak. Celkem bych si tipnul, že to byl defakto nejúspěšnější model za posledních deset let, co se týče rychlosti zaplacení vývoje a čistého zisku bez závažnějších konstrukčních průserů a zásahů.

Pominu-li trochu nezvládlou aerodynamiku v podobě odletujících nečistot od předních kol do zadních lemů blatníků (vyřešeno kdysi potažením míst průhlednou folii) a u předFL občasným výskytem reznoucích spodků dveří, které se relativně bez keců měnily na náklady ŠA.
Škoda Krabička Outdoor - daily
Škoda Superb III liftback - casual
Škoda Rapid 130 5 speed - leštěná víkendofka
ex FRS

"Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod..."
Anorex
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 22. 6. 2017 07:43

o ty bude zájem ještě dlouhou dobu
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomanr 22. 6. 2017 07:48

Anorex píše:Na to, jak si to udrželo poměrně vysokou cenovku po celou dobu prodejů, tak je to skoro až zázrak. Celkem bych si tipnul, že to byl defakto nejúspěšnější model za posledních deset let, co se týče rychlosti zaplacení vývoje a čistého zisku bez závažnějších konstrukčních průserů a zásahů.

Pominu-li trochu nezvládlou aerodynamiku v podobě odletujících nečistot od předních kol do zadních lemů blatníků (vyřešeno kdysi potažením míst průhlednou folii) a u předFL občasným výskytem reznoucích spodků dveří, které se relativně bez keců měnily na náklady ŠA.


Veď práve, mne sa vždy zdal Yeti zo Skodoviek v pomere cena/výkon najmenej výhodný. Možno kvôli tomu že mal maly kufor.

V každom prípade ich tu jazdi dosť, neďaleko je tiež záchranárska stanica a tam ich je tiež niekoľko v peknej bielo červenej kombinacii.
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 22. 6. 2017 07:53

Anorex píše:Celkem bych si tipnul, že to byl defakto nejúspěšnější model za posledních deset let, co se týče rychlosti zaplacení vývoje a čistého zisku bez závažnějších konstrukčních průserů a zásahů.


Takový TSI EA111 z počátku výroby jsou myslím si docela průser... ;-)
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukas.pce 22. 6. 2017 07:55

Anorex píše:Pominu-li trochu nezvládlou aerodynamiku v podobě odletujících nečistot od předních kol do zadních lemů blatníků (vyřešeno kdysi potažením míst průhlednou folii) a u předFL občasným výskytem reznoucích spodků dveří, které se relativně bez keců měnily na náklady ŠA.


jak komu.... :/
S1 V6
Škoda Heinline 1.4
Citroen Berlingo 1.4
lukas.pce
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anorex 22. 6. 2017 08:03

Akorát to se nevztahuje ke konkrétnímu modelu, ale ke koncernu jako takovému. To bych sem nepočítal. Průser to bezesporu byl (i když zas ne takovej, jak se rádo říká, kdo nebyl línej, tak si to nechal v rámci svolávačky opravit a ty motory jezdí v klidu dodnes), ale dávat to za vinu jednomu modelu nelze... ;-)

S tím kufrem máš pravdu, já to tolik nepociťuju, protože ho nepotřebuju, ale nemůžu říct, že bych nepozoroval zrovna docela hodně rodin o třech čtyřech lidech, které s Yetim fungujou asi celkem spokojeně. Průser byl hlavně v případě přítomnosti rezervního kola, to byl pak výsměch na úrovní malých městských vozů. Bez rezervy už to celkem jde, ale zase člověk musel udělat kompromis s lepící sadou. Nicméně souhlas, velikost zavazedelníku byla obecně asi největším mínusem celého modelu.

Bude to ode mě znít asi divně jako od spokojeného majitele, ale Yeti pro mě dlouho byl poslední bytelně a "poctivě" postavenou Škodovkou hlavně z technického hlediska (robustnost podvozku, vybraných motorů a převodovek, ale třeba i interiéru). Takový závan dob Octavie II, se kterou vlastně sdílel i několik věcí...
Škoda Krabička Outdoor - daily
Škoda Superb III liftback - casual
Škoda Rapid 130 5 speed - leštěná víkendofka
ex FRS

"Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod..."
Anorex
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 22. 6. 2017 09:09

Octavia II :love: :nenapadne :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 22. 6. 2017 10:54

speleo píše:
Anorex píše:Celkem bych si tipnul, že to byl defakto nejúspěšnější model za posledních deset let, co se týče rychlosti zaplacení vývoje a čistého zisku bez závažnějších konstrukčních průserů a zásahů.


Takový TSI EA111 z počátku výroby jsou myslím si docela průser... ;-)

Tak raději nemysli a zapoj se do pracovního procesu.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 22. 6. 2017 11:05

Náhodou, ukázal jsem jednomu mamlasovi jak se zapíná monitor (uklízečka mu ho asi vypla), já mám odpracováno :D :-P Jo a pučil sem erární prodlužku, aby si holčiny mohly pustit fukar na frndu. :-D
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 22. 6. 2017 11:12

Důchod. 8-)
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 22. 6. 2017 11:26

Frndu!
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků