m_tsch píše:myšpulín píše:To muselo dát práce ... a přitom taková blbost.
Ne vážně fakt pěkná práce.
Moc pěkná, i když s tímhle úsilím a cenou bych se spíš pustil do garde, to bude myslím do budoucna vzácnější... Zas v rapidu bude lepší svezení.
tak je to otázka, ono Rapid víceméně ztratil "punc" díky velmi brzkému příchodu revoluce, kdy dost lidí zatratilo tehdejší československou výrobu a západní auta, takže spousta Rapidů to tenkrát nepřežila, resp. nepřežila 90. léta. V dnešní době je paradoxně třeba více 110R,které byly prostě oblíbenější a už tenkrát to byl defakto veterán,Rapidů je v dnešní době méně dochovaných než třeba erek (i díky tomu, že zkrátka nejsou tolik vyhledávané pro takto rozsáhlé opravy a velké množství z nich buď skončilo na šrotišti nebo dodnes někde chátrají)
Co se týče porovnání s Garde, tak si netroufám říct, jediné co, tak na tom dle mého budou velmi podobně s žádaností v dobách budoucích, navíc Garde se vyrobilo o fous více než Rapidů ( 1981 – 1984 11 179 kusů vs. 1984 – 1988 10 285 kusů), nicméně pravdou je, že Garde už člověk nepotká téměř vůbec...
kamarád má jeden kousek v garáži po dědovi, který nedávno umřel, auto má najeto asi 25000 km, posledních cca deset let v podstatě nejezdilo, stojí v suché a větrané garáži, takže není sežrané, jen by byly potřeba vyměnit některé gumové části (hadice brzd, pneu atd),trochu rozleštit a neměl by být problém, tomu doma leži klenot, akorát teď nemá finance ( i když by to velká rána nebyla), aby to dal do kupy...mě jediné, co mě na tom odrazuje je ta barva
(foto není jeho, barva je stejná)