Mám za sebou několik tisic km s tímto autem.
Zde jsou první poznatky:
1. DSG je mimořádně inteligentní oproti jeho předchůdcům z TDI ( velmi dobře si řadí podle sklonu vozovky, myslí že reaguje i na pohybu volantu-změny směru jízdy)
2. Auto je neskutečně tiché-za běžného provozu DSG řadí mezí 1500-2200 otáčkami. Motor v tomto rozmezí není vůbec slyšet a řazení pocítíte jen kraťoulinkým poklesem tahu. Pádílka pod volantem jsou v tomto režimu prakticky nepoužitelné. Prostě nelze poznat kdy přeřadit, jedině nechat motor točit nad 3 000, kde ho je už slyšet nebo koukat na budíky.
V režimu D okamžitě akceleruje z mírné jízdy podřazením o jeden i dvastupně, točí do 4000 pakřadí další stupeň.
V režimu Snepustí motor pod 3000 a řadí těsně nad 6000 otáček.
3. Co se týče subjektivní síly motoru, mám v autě pocit jako když jsem jezdil se svou starou dobrou O I 1.8 T. I papírově jsou sityto auta dost blízko.
4. Oproti S I je nová trožku tužší, nežehlí tak povrch, ale zase mnohem lépe sedí navozovce, nevvlní se, je jistější.
5. Po prvních 3 000 tis ukazuje počítač spotřebu 7.8 l
6. Při rozjíždění na semaforech mají okolní řidiči pocit, že se člověk snaží zavodit, rychlost řazení DSG někdy vzbuzuje vřidiči i u okolních trošku adrenalinu.
Toď asi všeco mně napadá. Pokud jenějaký dotas rád odpovím. Moc těch DSG 7 nejezdí.