Cena servisní prohlídky 1.2TSI - Rapid

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Hustoles 18. 2. 2018 15:04

Je to nečestné a nesportovní.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 18. 2. 2018 15:08

Pajjoun píše:Tak můžeš tam lejt jinej. Já bych to nedělal. :D

Můžeš :)
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod MELLO 18. 2. 2018 15:08

Je to účelovka.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 18. 2. 2018 15:14

...nebo kampáááň.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 18. 2. 2018 15:41

Skoro bych řekl, že mám něco pokaženýho, kdybych už ten motor 6 let neznal. Teď jak je okolo nuly, lehce pod nulou, tak trvá při ustálené jízdě 90km/h (2100ot.) klidně 9-10km, než se olej ohřeje na 50°. Topit začne skoro hned, to jo, ale tak dlouhej ohřev oleje.....Navíc, když nejedu pilu, tak se klidně olej drží na max někde okolo 80°, což mi přijde málo...
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 18. 2. 2018 15:49

Mě na palubak teplotu oleje nedali... U firemního Superba jsem to rád sledoval jak roste teplota oleje když ždímám výkon na dálnici :)
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 18. 2. 2018 15:50

Tak ono ani v létě ve vedrech sem teplotu při sebevětším namáhání nedostal nad 105°
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 18. 2. 2018 15:53

To mám pocit u 2.0 TDI SII fl jsem to dostal k 120stupni :hm ale jinak lehce nad sto myslím už jsem dlouho nejel tim
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 18. 2. 2018 15:54

1.2 při pokusu o 200 asi 110 stupňů. Těch 109-110 asi normálka na dálnici u Golfa.
U Supa to v palubáku nemáme. Nevím proč. Sem myslel, že to měl od začátku.

-- 18. 2. 2018 15:57 --

Vagi píše:
Pajjoun píše:Tak můžeš tam lejt jinej. Já bych to nedělal. :D

Můžeš :)

Budu.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 18. 2. 2018 15:59

Vyřešeno :)
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod MELLO 18. 2. 2018 15:59

Problém solved.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 20. 2. 2018 19:15

MELLO píše:Skoro bych řekl, že mám něco pokaženýho, kdybych už ten motor 6 let neznal. Teď jak je okolo nuly, lehce pod nulou, tak trvá při ustálené jízdě 90km/h (2100ot.) klidně 9-10km, než se olej ohřeje na 50°. Topit začne skoro hned, to jo, ale tak dlouhej ohřev oleje.....Navíc, když nejedu pilu, tak se klidně olej drží na max někde okolo 80°, což mi přijde málo...

Tu teplotu oleje mám plus minus stejnou. Takže to asi nemáš pokažené. Nebo to máme pokažené oba.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod kembuaa 20. 2. 2018 19:23

Tak je to normální.
kembuaa
Štamgast

Odeslat příspěvekod MELLO 20. 2. 2018 19:33

Tak to se mi ulevilo.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 20. 2. 2018 23:32

Jean ViC píše:To mám pocit u 2.0 TDI SII fl jsem to dostal k 120stupni :hm ale jinak lehce nad sto myslím už jsem dlouho nejel tim

Passat B7 103kW....130 stupnov na oleji..aj fotku mam.
A liezlo to dalej.
Kopec plny plyn 180+
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků